Skocz do zawartości
  • 0

Otwieranie GUI z głowkami graczy


Szymon21xxPL

Pytanie

Witam, da rade tak zrobić, że gdy klikniemy prawym przyciskiem na kość to otwiera się GUI w którym są głowki wszystkich graczy online na serwerze i gdy klikniemy na głowke jakiegoś gracza to teleportujemy się do tego gracza ? ;)

Edytowane przez Szymon21xxPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

on right click on bone:    loop all players:        add loop-player to {_gracze::*}    wait tick    open chest with 4 rows named "&4&n&lGracze" to player    loop {_gracze::*}:        add 1 to {_slot}        format slot {_slot}-1 of player with 1 of bottle of enchanting named "&a&l%loop-value%" with lore "Kliknij aby sie tp'nac" to close then run "sudo %player% tp %player% %loop-value%"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on right click on bone:    loop all players:        add loop-player to {_gracze::*}    wait tick    open chest with 4 rows named "&4&n&lGracze" to player    loop {_gracze::*}:        add 1 to {_slot}        format slot {_slot}-1 of player with 1 of bottle of enchanting named "&a&l%loop-value%" with lore "Kliknij aby sie tp'nac" to close then run "sudo %player% tp %player% %loop-value%"

Ok, tylko mały bląd jak by ktoś inny chciał - "on right click on bone:" na "on right click with bone" ;)

 

 

1. Co się stanie, gdy graczy będzie więcej i nie zmieszczą się do tego GUI ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on right click on bone:
  loop all players:
  add loop-player to {_gracze::*}
  wait tick

set {_strony} to rounded up (size of {_gracze::*}) /26

  set {_strona} to 1
 open chest with 3 rows named "&4&n&lGracze" to {_g}
 wait 2 ticks
 if {_strona} parsed as number <= {_strony}:
   set {_max} to {_strona} parsed as number*26
   set {_min} to {_max} - 26
   set {_num} to size of {_areny::*}
   loop {_gracze::*}:
     add 1 to {_slot}
     if {_slot} is between {_min} and {_max}:
       if {_slot} <= {_num}:
         if {_slot} is not 22:
  format slot {_slot}-1 of player with 1 of loop-value's head of enchanting named "&a&l%loop-value%" with lore "Kliknij aby sie tp'nac" to close then run "sudo %player% tp %player% %loop-value%"

 

 

tu jest ustalone że bd 1 strone czyli 21 graczy a więc zrób z tego nwm komende i daj za to arg 1 i bd np kilka storn to wpiszesz np /gui 2 i masz 2 strone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

on right click on bone:
  loop all players:
  add loop-player to {_gracze: :*}
  wait tick

set {_strony} to rounded up (size of {_gracze: :*}) /26

  set {_strona} to 1

 open chest with 3 rows named "&4&n&lGracze" to {_g}

 wait 2 ticks

 if {_strona} parsed as number <= {_strony}:

   set {_max} to {_strona} parsed as number*26

   set {_min} to {_max} - 26

   set {_num} to size of {_areny: :*}

   loop {_gracze: :*}:

     add 1 to {_slot}

     if {_slot} is between {_min} and {_max}:

       if {_slot} <= {_num}:

         if {_slot} is not 22:

  format slot {_slot}-1 of player with 1 of loop-value's head of enchanting named "&a&l%loop-value%" with lore "Kliknij aby sie tp'nac" to close then run "sudo %player% tp %player% %loop-value%"

 

 

tu jest ustalone że bd 1 strone czyli 21 graczy a więc zrób z tego nwm komende i daj za to arg 1 i bd np kilka storn to wpiszesz np /gui 2 i masz 2 strone

 

Juz dziala, dalem se glowki creepera ;)

Edytowane przez Szymon21xxPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...