Witam serdecznie. Bardzo śpieszy mi się ze skryptem, ponieważ chcę go wgrać na serwer i mi nie działa. Tzn. wszystko działa, lecz wyczytuje tylko mnie jak używam komend, i nie daje innym itemek ani nic... Dam like czy co tylko chcecie za pomoc!
Kod:
options: items: apple #itemki za wygrana walke (w jezyku angielskim!) items2: diamond sword #itemki za wygrana walke (w jezyku angielskim!) tag: &6[&2PokeWalks&6]variables: {odznak.%player%} = 0 {przegrane.%player%} = 0 {wygrane.%player%} = 0 {pojedynek.%player%} = false {niebo.%player%} = 0 {trawka.%player%} = 0 {kamien.%player%} = 0 {woda.%player%} = 0 {elektryczna.%player%} = 0 {trujaca.%player%} = 0 {psychiczna.%player%} = 0 {ognista.%player%} = 0 {ziemna.%player%} = 0command /wygrana [<player>]: trigger: if player has permission "admin.wygrana": if arg 1 is set: if player is online: broadcast "{@tag} &4Walke na arenie wygrywa &2%arg%." add 1 to {wygrane::%arg-player%} set {pojedynek::%arg-player%} to false give {@items} named "&2&lJablko niebios" to the player's inventory give {@items2} named "&2&lMiecz herosow" to the player's inventory send "&aOtrzymales itemy! Teraz losowane zostaja odznaki..." wait 5 seconds chance of 10%: give clock named "&2&lOdznaka nieba" to the player's inventory send "&aOtrzymales odznake niebios!" add 1 to {odznak::%arg-player%} add 1 to {niebo.%arg-player%} else: send "&7Nie udalo sie wylsowac odznaki nieba!" chance of 20%: give stone named "&2&lOdznaka kamienia" to the player's inventory send "&aOtrzymales odznake trawy!" add 1 to {odznak::%arg-player%} add 1 to {kamien::%arg-player%} else: send "&7Nie udalo sie wylosowac odznaki kamienia!" chance of 20%: give grass named "&2&lOdznaka trawy" to the player's inventory send "&aOtrzymales odznake trawy!" add 1 to {odznak::%arg-player%} add 1 to {trawka::%arg-player%} else: send "&7Nie udalo sie wylosowac odznaki trawy!" chance of 20%: give water named "&2&lOdznaka wody" to the player's inventory send "&aOtrzymales odznake wody!" add 1 to {odznak::%arg-player%} add 1 to {woda::%arg-player%} else: send "&7Nie udalo sie wylosowac odznaki wody!" chance of 20%: give clock named "&2&lOdznaka elektryczna" to the player's inventory send "&aOtrzymales odznake elektrycznosci!" add 1 to {odznak::%arg-player%} add 1 to {elektryczna::%arg-player%} else: send "&7Nie udalo sie wylosowac odznaki elektrycznosci!" chance of 20%: give bottle named "&2&lOdznaka trujaca" to the player's inventory send "&aOtrzymales odznake trucizny!" add 1 to {odznak::%arg-player%} add 1 to {trujaca::%arg-player%} else: send "&7Nie udalo sie wylosowac odznaki trucizny!" chance of 20%: give zombie head named "&2&lOdznaka psychiczna" to the player's inventory send "&aOtrzymales odznake psychicznosci!" add 1 to {odznak::%arg-player%} add 1 to {psychiczna::%arg-player%} else: send "&7Nie udalo sie wylosowac odznaki psychicznosci!" chance of 20%: give fire charge named "&2&lOdznaka ognistosci" to the player's inventory send "&aOtrzymales odznake ognista!" add 1 to {odznak::%arg-player%} add 1 to {ognista::%arg-player%} else: send "&7Nie udalo sie wylosowac odznaki ognistosci!" chance of 20%: give dirt named "&2&lOdznaka ziemna" to the player's inventory send "&aOtrzymales odznake ziemna!" add 1 to {odznak::%arg-player%} add 1 to {ziemna::%arg-player%} else: send "&7Nie udalo sie wylosowac odznaki ziemnej!" else: send "&cBlad! &7Gracz jest offline" stop else: send "&cBlad! &7Nie podales nicku gracza wygranego!" else: send "&cBlad! &7Nie masz uprawnien!" command /przegrana [<player>]: trigger: if player has permission "admin.przegrana": if player has permission "admin.wygrana": if player is online: broadcast "{@tag} &4Walke na arenie przegrywa &2%arg% &4i nie zdobywa odznak!" add 1 to {przegrane::%arg player%} set {pojedynek::%arg-player%} to false else: send "&cBlad! &7Gracz jest offline!" else: send "&cBlad! &7Nie podales nicku gracza wygranego!" else: send "&cBlad! &7Nie masz uprawnien!"command /sprawdz [<player>]: trigger: if arg 1 is set: if player is online: if {wygrane::%arg-player%} and {przegrane::%arg-player%} and {wygrane::%arg-player%} is more than 0: send "&aStatystyki gracza &2&l%arg-player%" send "&a* &7Wygranych: &a%{wygrane::%arg-player%}%" send "&a* &7Przegranych: &a%{przegrane::%arg-player%}%" send "&a* &7Odznak: &a%{odznak::%arg-player%}%" else: send "&aStatystyki gracza &2&l%arg-player%" send "&a* &7Wygranych: &a%{wygrane::%arg-player%}%" send "&a* &7Przegranych: &a%{przegrane::%player%}%" send "&a* &7Odznak: &a%{odznak::%arg-player%}%" else: send "&cBload! &7Ten gracz jest offline!" else: send "&cBlad!"command /odznaki [<player>]: trigger: if arg 1 is set: if player is online: send "&7Liczba odznak zdobyta przez gracza &2%arg-player%" send "&7Odznak trawy zdobyto &c%{trawka::%arg-player%}% &7razy" send "&7Odznak niebios zdobyto &c%{niebo::%arg-player%}% &7razy" send "&7Odznak kamienia zdobyto &c%{kamien::%arg-player%}% &7razy" send "&7Odznak wody zdobyto &c%{woda::%arg-player%}% &7razy" send "&7Odznak elektrycznosci zdobyto &c%{elektryczna::%arg-player%}% &7razy" send "&7Odznak trucizny zdobyto &c%{trujaca::%arg-player%}% &7razy" send "&7Odznak psychicznosci zdobyto &c%{psychiczna::%arg-player%}% &7razy" send "&7Odznak ognistosci zdobyto &c%{ognista::%arg-player%}% &7razy" send "&7Odznak ziemnej zdobyto &c%{ziemna::%arg-player%}% &7razy" else: send "&cBlad! &7 Ten gracz jest offline!" command /wyzwij [<player>] [<text>]: trigger: if arg 2 is set: send "&cPamietaj, ze wyzwanie kosztuje 100 caoinsow!" wait 2 seconds remove 100 from player's balance send "&aWyslano zaproszenie do gracza!" set {pojedynek::%arg-player%} to true send "&aWyzwanie na walke od &6%player%&a: %arg 2%" to arg 1 send "&cJesli chcesz akceptowac wpisz &6/akceptuj <nick_przeciwnika> &cjesli odrzucasz to zignoruj to!" to arg 1 else: send "&cWyslij mu kilka slow przed pojedynkiem!" command /akceptuj [<player>]: trigger: if arg 1 is player: if {pojedynek::%arg-player%} is true: send "&aPomyslnie akceptowano pojedynek!" execute console command "warp %player% %arg-player%" else: send "&cBlad! &7Ten gracz nie wyslal Ci zaproszenia!" command /reset [<player>]: trigger: if player has permission "resetstat.admin": set {odznak::%arg-player%} to 0 set {przegrane::%arg-player%} to 0 set {wygrane::%arg-player%} to 0 send "&cPomyslnie zresetowano statystyki graczowi &6%arg-player%&c!" else: send "&aBlad! &7Nie masz uprawnien!" command /resetodznak [<player>]: trigger: if player has permission "resetodznak.admin": set {niebo::%arg-player%} to 0 set {trawka::%arg-player%} to 0 set {kamien::%arg-player%} to 0 set {woda::%arg-player%} to 0 set {elektryczna::%arg-player%} to 0 set {trujaca::%arg-player%} to 0 set {psychiczna::%arg-player%} to 0 set {ognista::%arg-player%} to 0 set {ziemna::%arg-player%} to 0 send "&cPomyslnie zresetowano odzanki graczowi &6%arg-player%&c!" else: send "&aBlad! &7Nie masz uprawnien!"
Pytanie
Ence 0
Witam serdecznie. Bardzo śpieszy mi się ze skryptem, ponieważ chcę go wgrać na serwer i mi nie działa. Tzn. wszystko działa, lecz wyczytuje tylko mnie jak używam komend, i nie daje innym itemek ani nic... Dam like czy co tylko chcecie za pomoc!
Kod:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi