Szymon21xxPL 5 Opublikowano 12 czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 czerwca 2015 Witam, da rade zrobić tak, aby : variables:{test.%player%} = false command /test:trigger:if player has permission "test.test":if {test.%player%} is false:zapisuje eq gracza do zmiennej {eq.%player%}execute console command "vanisch %player%" # Wlacza vanischaset {test.%player%} to truestopif {test.%player%} is true:give {eq,%player%} to playerexecute console command "vanisch %player%" # wylacza vanischaset {test.%player%} to falsestop Jeżeli się da, to proszę o wykonanie ;) Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MiniGameShoot 25 Opublikowano 13 czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2015 za zielone daj:set {inv::%player%} to serialized inventory of playerclear player's inventorya potem za give eq player:restore inventory of player from {inv::%player%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szymon21xxPL 5 Opublikowano 13 czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2015 za zielone daj:set {inv::%player%} to serialized inventory of playerclear player's inventorya potem za give eq player:restore inventory of player from {inv::%player%}variables: {przemiana.%player%} = false command /przemiana: trigger: if player has permission "przemiana.kidmod": if {przemiana.%player%} is false: set {inv::%player%} to serialized inventory of player clear the player's inventory execute console command "fly %player%" stop if {przemiana.%player%} is true: restore inventory of player from {inv::%player%} execute console command "fly %player%" stop Czyści eq, ale go potem nie daje ;c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MiniGameShoot 25 Opublikowano 13 czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2015 bo zapomniałeś o daniu potem na true zmiennej. dopisz do każdego set {przemiana.%player%} to [jesli jest if ... true to daj false]variables: {przemiana.%player%} = false command /przemiana: trigger: if player has permission "przemiana.kidmod": if {przemiana.%player%} is false: set {inv::%player%} to serialized inventory of player clear the player's inventory execute console command "fly %player%" set {przemiana.%player%} to true stop if {przemiana.%player%} is true: restore inventory of player from {inv::%player%} execute console command "fly %player%" set {przemiana.%player%} to false stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szymon21xxPL 5 Opublikowano 13 czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2015 bo zapomniałeś o daniu potem na true zmiennej. dopisz do każdego set {przemiana.%player%} to [jesli jest if ... true to daj false]variables: {przemiana.%player%} = false command /przemiana: trigger: if player has permission "przemiana.kidmod": if {przemiana.%player%} is false: set {inv::%player%} to serialized inventory of player clear the player's inventory execute console command "fly %player%" set {przemiana.%player%} to true stop if {przemiana.%player%} is true: restore inventory of player from {inv::%player%} execute console command "fly %player%" set {przemiana.%player%} to false stop Faktycznie ;) Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Szymon21xxPL 5
Witam, da rade zrobić tak, aby :
variables:
{test.%player%} = false
command /test:
trigger:
if player has permission "test.test":
if {test.%player%} is false:
zapisuje eq gracza do zmiennej {eq.%player%}
execute console command "vanisch %player%" # Wlacza vanischa
set {test.%player%} to true
stop
if {test.%player%} is true:
give {eq,%player%} to player
execute console command "vanisch %player%" # wylacza vanischa
set {test.%player%} to false
stop
Jeżeli się da, to proszę o wykonanie ;) Z góry dzięki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi