Skocz do zawartości
  • 0
Szymon21xxPL

Zapisywanie eq i dawanie vanischa

Pytanie

Użytkownik

Witam, da rade zrobić tak, aby :

 

variables:

{test.%player%} = false

 

command /test:

trigger:

if player has permission "test.test":

if {test.%player%} is false:

zapisuje eq gracza do zmiennej {eq.%player%}

execute console command "vanisch %player%"             # Wlacza vanischa

set {test.%player%} to true

stop

if {test.%player%} is true:

give {eq,%player%} to player

execute console command "vanisch %player%"         # wylacza vanischa

set {test.%player%} to false

stop

 

Jeżeli się da, to proszę o wykonanie ;) Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0

za zielone daj:

set {inv::%player%} to serialized inventory of player

clear player's inventory

a potem za give eq player:

restore inventory of player from {inv::%player%}

variables:
    {przemiana.%player%} = false
 
 
command /przemiana:
    trigger:
        if player has permission "przemiana.kidmod":
            if {przemiana.%player%} is false:
                set {inv::%player%} to serialized inventory of player
                clear the player's inventory
                execute console command "fly %player%"
                stop
            if {przemiana.%player%} is true:
                restore inventory of player from {inv::%player%}
                execute console command "fly %player%"
                stop
 
 
 
Czyści eq, ale go potem nie daje ;c

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

bo zapomniałeś o daniu potem na true zmiennej. dopisz do każdego set {przemiana.%player%} to [jesli jest if ... true to daj false]

variables:
    {przemiana.%player%} = false
 
 
command /przemiana:
    trigger:
        if player has permission "przemiana.kidmod":
            if {przemiana.%player%} is false:
                set {inv::%player%} to serialized inventory of player
                clear the player's inventory
                execute console command "fly %player%"
  set {przemiana.%player%} to true
                stop
            if {przemiana.%player%} is true:
                restore inventory of player from {inv::%player%}
                execute console command "fly %player%"
  set {przemiana.%player%} to false
                stop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

 

bo zapomniałeś o daniu potem na true zmiennej. dopisz do każdego set {przemiana.%player%} to [jesli jest if ... true to daj false]

variables:
    {przemiana.%player%} = false
 
 
command /przemiana:
    trigger:
        if player has permission "przemiana.kidmod":
            if {przemiana.%player%} is false:
                set {inv::%player%} to serialized inventory of player
                clear the player's inventory
                execute console command "fly %player%"
  set {przemiana.%player%} to true
                stop
            if {przemiana.%player%} is true:
                restore inventory of player from {inv::%player%}
                execute console command "fly %player%"
  set {przemiana.%player%} to false
                stop

 

Faktycznie ;) Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×