every second:
loop all entities:
if {pet::%loop-entity%} is set:
set {_name} to {pet::%loop-entity%}
set {_name} to {_name} parsed as player
set {_pet} to loop-entity
if {_name} is online:
set {_loc} to location of {_name}
teleport {_pet} to {_loc}
else:
kill {_pet}
jeśli wyjdę i jestem w zmiennej {_name} to powinno zabić {_pet} czyli entity... a nic się takiego nie dzieje. Bo jak wyjdę i nie zabije tego peta to zostaje tepany do {_loc} które zostało ustalone przed moim wyjściem- do 1 miejsca tepa go
Pytanie
MiniGameShoot 25
Cześć mam kod:
every second:
loop all entities:
if {pet::%loop-entity%} is set:
set {_name} to {pet::%loop-entity%}
set {_name} to {_name} parsed as player
set {_pet} to loop-entity
if {_name} is online:
set {_loc} to location of {_name}
teleport {_pet} to {_loc}
else:
kill {_pet}
jeśli wyjdę i jestem w zmiennej {_name} to powinno zabić {_pet} czyli entity... a nic się takiego nie dzieje. Bo jak wyjdę i nie zabije tego peta to zostaje tepany do {_loc} które zostało ustalone przed moim wyjściem- do 1 miejsca tepa go
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi