Skocz do zawartości
  • 0

Kill entity


MiniGameShoot

Pytanie

Cześć mam kod:

every second:
 loop all entities:
   if {pet::%loop-entity%} is set:
     set {_name} to {pet::%loop-entity%}
     set {_name} to {_name} parsed as player
     set {_pet} to loop-entity
     if {_name} is online:
       set {_loc} to location of {_name}
       teleport {_pet} to {_loc}
     else:
       kill {_pet}

jeśli wyjdę i jestem w zmiennej {_name} to powinno zabić {_pet} czyli entity... a nic się takiego nie dzieje. Bo jak wyjdę i nie zabije tego peta to zostaje tepany do {_loc} które zostało ustalone przed moim wyjściem- do 1 miejsca tepa go

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

nadal nie działa...

kod:

   	 if arg 1 is "setname":            if arg 2 is set:                set {_nazwap} to yaml value "%arg 3%.nazwapeta" from "pety/config.yml"                loop all entities:                    if name of loop-entity is "%{_nazwap}%":                        kill loop-entity                set {_nazwa} to arg 2                replace all "_" with " " in {_nazwa}                set yaml value "%arg 3%.nazwapeta" from "pety/gracze.yml" to "%{_nazwa}%"

{_nazwap} jest wcześniejszą nazwą peta gracza. Jednak nic się nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

błędów nie ma. Pomimo tego, że wyszedłem z serwera to pet i tak żyje i tepa się do {_loc} którego nie powinno być gdy gracz wyjdzie [tp'a peta do lokacji wyjscia gracza cały czas] Dodam, że gdy gracz jest online to tepanie działa. kod:

every second:    loop all entities:        if {pet::%loop-entity%} is set:            set {_name} to {pet::%loop-entity%}            set {_name} to {_name} parsed as player            set {_pet} to loop-entity            set {_locpet} to location of loop-entity            set {_online} to yaml value "%{_name}%.online" from "pety/gracze.yml"            if {_online} is "true":                if distance between {_locpet} and {_name} >= 6:                    set {_loc} to location of {_name}                    teleport {_pet} to {_loc}            else:                if {_online} is "false":                    kill {_pet}

a kod w gracze.yml:

EndDragos:  nazwapeta: '&3elo'  online: 'false'
Edytowane przez MiniGameShoot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Chodzi ci o śmierć peta gdy gracz wyjdzie z gry?

on quit:    set {_petname} to yaml value "%player%.nazwapeta" from "pety/gracze.yml"    loop all entities:	    if name of loop-entity is {_petname}:		    kill loop-entity

Dodam, że może Ci źle pobierać nazwę peta, bo nie tłumaczy kolorów z yaml przez "&". Zmień sobie to na "§3elo", wtedy przetłumaczy kolor.

Dodaj sobie warunek, który sprawa czy gracz ma peta, coś typu if {pets::%player::hasPet} is true:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

wartość właściciela peta jest w zmiennej {pet::%loop-entity%}, czyli pet ma przypisanego wlasciciela. narazie bez kolorów to chciałem robic ale ok. I chodzi o to, aby gdy gracz wyjdzie to usuwało tego peta czyli kill.

edit

jak biorę replace all "&" with "§" in {_nazwa}

to potem to zamienia się na jakiś dziwny znak xA w kwadracie a w mc pisze ze jest blad z wykonaniem tej komendy [po przetlumaczeniu]

edit 2:

dobra dalem set {..} to colored {...}

Nie zamykać może coś jeszcze napiszę :D

EDIT 3: ########

mam problem z gui. gdy mam tak:  to close then run [make player execute command "pety jazda"] to jest ok a jak:  to close then run [make player execute command "pety nazwij"] to pisze, że "pety nazwij is not a text.

PS.Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez MiniGameShoot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1

ostatnie pytanie [czyli 2? :D] jak usunąć coś z konfiguracji .yml bo mam niby,że tworzy się coś nowego tym:

set yaml value "pety.%arg 2%.create" from "pety/config.yml" to "true"

i w tedy w yml robi się taka podgrupa:

pety:

bat:

create: 'true'

i jak zrobic aby cale te bat i co za tym usunąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...