aliases: drewno = 17, 162on mine: player's tool is diamond axe of sharpness 1, unbreaking 5 named "&6&lTopor Niszczyciela": player's gamemode is not creative: event-block is drewno: loop blocks in radius 2 of event-block: loop-block is drewno: add 1 to {scietepnie.%player%}
drop {scietepnie.%player%} of loop-block
set loop-block to air
set {scietepnie.%player%} to 0 play mobspawner flames at loop-block
Problem:
W zasadzie większość jest ok. Prawidłowo definiuje ilość(gdy zamiast loop-block w efekcie 'drop' wpisze się inne ID bloku, np. log:0, to dropi tyle, ile bloków zostało zniszczone), no ale właśnie z samym dropieniem zapętlonych bloków nie działa(np. gdy zniszczone zostały 3 bloki brzozy i 2 dębu, to nie wypada nic). Błędów, co jest oczywiste, żadnych...
Pytanie
PoweredDragon 1016
set loop-block to air
set {scietepnie.%player%} to 0 play mobspawner flames at loop-block
Problem:
W zasadzie większość jest ok. Prawidłowo definiuje ilość(gdy zamiast loop-block w efekcie 'drop' wpisze się inne ID bloku, np. log:0, to dropi tyle, ile bloków zostało zniszczone), no ale właśnie z samym dropieniem zapętlonych bloków nie działa(np. gdy zniszczone zostały 3 bloki brzozy i 2 dębu, to nie wypada nic). Błędów, co jest oczywiste, żadnych...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi