Skocz do zawartości
  • 0

Drewno, które nie wypada


PoweredDragon
 Udostępnij

Pytanie

aliases:    drewno = 17, 162on mine:    player's tool is diamond axe of sharpness 1, unbreaking 5 named "&6&lTopor Niszczyciela":        player's gamemode is not creative:            event-block is drewno:                loop blocks in radius 2 of event-block:                    loop-block is drewno:                        add 1 to {scietepnie.%player%}
drop {scietepnie.%player%} of loop-block

set loop-block to air

set {scietepnie.%player%} to 0 play mobspawner flames at loop-block

Problem:

W zasadzie większość jest ok. Prawidłowo definiuje ilość(gdy zamiast loop-block w efekcie 'drop' wpisze się inne ID bloku, np. log:0, to dropi tyle, ile bloków zostało zniszczone), no ale właśnie z samym dropieniem zapętlonych bloków nie działa(np. gdy zniszczone zostały 3 bloki brzozy i 2 dębu, to nie wypada nic). Błędów, co jest oczywiste, żadnych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...