Skocz do zawartości
  • 0

RickPlayingPL
 Udostępnij

Pytanie

Czy dałoby się zrobić żeby w evencie on spawn był shooter? Chcę aby shooter nie otrzymywał obrazen od loop-player:

shoot a pig from player at speed 0.5play explode at player with pitch 2on spawn:	entity is pig	world is "arena":		wait 2 seconds		kill entity		wait 2 ticks		create a safe expolosion with force 2 at entity                loop players in radius 3 around the entity:			loop-player is not shooter <========			damage loop-entity by 3.5
Edytowane przez RickPlayingPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
shoot a pig from player at speed 0.5set {shooter.%projectile%} to playerplay explode at player with pitch 2on spawn:    entity is pig    world is "arena":        wait 2 seconds        kill entity        wait 2 ticks        create a safe expolosion with force 2 at entity        loop players in radius 3 around the entity:            {shooter.%entity%} is not loop-player:                damage loop-entity by 3.5
ew. zmień %projectile% na %shot projectile%, bo w evencie "on spawn" nie ma wyrażenia "shooter"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...