Skocz do zawartości
  • 0

Jak wyjść z loopa w loopie? :x


piter909
 Udostępnij

Pytanie

Hej,

Mam kolejne pytanie

Jak wyjść z drugiego loopa nie naruszając pierwszego?

Przykład:

loop 2 times:  loop 4 times:    exit loop

Powyższy przykład działa tak, że na "exit loop" skript wychodzi całkowicie z pętel, pierwszej i drugiej.

Jak wyjść tylko z JEDNEJ pętli? Tz. Jak zakończyć drugą i nie naruszyć pierwszej?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Przetestowałem to teraz i powiem Ci, że się zaskoczyłem.

exit loop zrobił pauze i cofnął się do pętli 1, która znów się powtórzyła. Następnie pętla 2 po exit loop się wznowiła i kontynuowała od zastopowanego momentu..

#enchanty	set {enchant::typ::1} to "sharpness" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::1} to 2	set {enchant::typ::2} to "protection" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::2} to 1	set {enchant::typ::3} to "fire aspect" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::3} to 1	set {enchant::typ::4} to "flame" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::4} to 2	set {enchant::typ::5} to "infinity" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::5} to 2	set {enchant::typ::6} to "power" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::6} to 1	set {enchant::typ::7} to "punch" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::7} to 1	set {enchant::typ::8} to "thorns" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::8} to 1	set {enchant::typ::9} to "knockback" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::9} to 2	set {enchant::typ::10} to "fire protection" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::10} to 1	set {enchant::typ::11} to "blast protection" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::11} to 1	set {enchant::typ::12} to "fire protection" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::12} to 1	set {enchant::typ::13} to "aqua affinity" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::13} to 3	set {enchant::typ::14} to "projectile protection" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::14} to 1	set {enchant::typ::15} to "bane of arthropods" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::15} to 1	set {enchant::typ::16} to "looting" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::16} to 2	set {enchant::typ::17} to "efficiency" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::17} to 1	set {enchant::typ::18} to "smite" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::18} to 1	set {enchant::typ::19} to "fortune" parsed as enchantment	set {enchant::wartosc::19} to 2command testuj:	trigger:		loop 3 times:			send "loop 1 - szukamy ""fire aspect"", ktore jest 3'cie z kolei:" to player			wait 20 ticks			loop {enchant::typ::*}:				send "%loop-value%" to player				wait 5 ticks				if loop-value is "Fire Aspect" parsed as enchantment:					send "STOP - powrot do 1 petli" to player					wait 20 ticks					exit loop			send "Wrocilismy do petli 1, powinna sie powtorzyc jeszcze %3-loop-number% razy." to player			wait 20 ticks

Sprawdz sam.. :/

Z drugim typem loopa to buguje mi się całkowicie i cały szereg pętli się zatrzymuje..

Dlatego napisałem ten temat :(

Edytowane przez piter909
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...