Mam problem ze skriptem, a mianowicie, gdy próbuję dodać aktualne HP loop-entity do listy, nie przypisuje się do niej żadna wartość. Przy reloadzie skripta nie ma żadnych błędów.
kod:
command test: trigger: if player is op: loop all entities: if loop-entity is ender dragon: add 1 to {_ldrag} add health of loop-entity to {_hp::*} wait 1 tick if {_ldrag} > 1: clear loop-entity send "lista hp: %{_hp::*}%" to player
W miejscu z {_hp: :*} jest wartość <none>. Wie ktoś może jak odwołać się poprawnie do aktualnego stanu hp loop-entity i dopisać go do listy?
Skrypt ma komendą kasować wszystkie smoki i zostawiać tylko 1, który ma najmniej HP. Aktualnie zatrzymałem się na setowaniu zmiennych xD
Próbowałem także z "loop-entity's health", "rounded health of loop-entity"
Pytanie
piter909 4
Hej,
Mam problem ze skriptem, a mianowicie, gdy próbuję dodać aktualne HP loop-entity do listy, nie przypisuje się do niej żadna wartość. Przy reloadzie skripta nie ma żadnych błędów.
kod:
W miejscu z {_hp: :*} jest wartość <none>. Wie ktoś może jak odwołać się poprawnie do aktualnego stanu hp loop-entity i dopisać go do listy?
Skrypt ma komendą kasować wszystkie smoki i zostawiać tylko 1, który ma najmniej HP. Aktualnie zatrzymałem się na setowaniu zmiennych xD
Próbowałem także z "loop-entity's health", "rounded health of loop-entity"
Będę wdzięczny za każdą pomoc :D
Edytowane przez piter909Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi