Skocz do zawartości
  • 0

"Inna" śmierć


Michaux0
 Udostępnij

Pytanie

Witam, trochę pozapominałem skripta, więc zlecam zrobienie czegoś takiego:

 

Po śmierci gracz pojawia się w danym miejscu z slownessem 999(jeśli możliwe, jeśli nie to 2) na 20 sekund, oraz mając 1HP, co 1 sekundę dodaje się 1 hp (połowa serca) graczowi, gdy gracz ma pełne zdrowie wyrzuca go do góry na jakieś 20 kratek, a gdy wyrzuci to teleportuje na {spawn}.

 

Wynagrodzenie to kilka lajków (chyba że nie można tak "nabijać"), no i podziękowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on death of player:	set victim's health to 0.5	remove slowness from player	apply slowness 999 to victim for 20 seconds	set {regen::%victim%} to true	loop 19 times:		wait 1 second		set victim's health to victim's health+0.5	push victim upwards at speed 20	wait 0.5 second	teleport victim to {spawn}	clear {regen::%victim%}on heal:	if {regen::%player%} is true:		cancel eventon damage of player:	if {regen::%victim%} is true:		cancel eventon jump:	if {regen::%player%} is true:		cancel event
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...