Skocz do zawartości
  • 0

Dodanie do kodu top 10


xFreku
 Udostępnij

Pytanie

Mam taki kod:

# cStats# by TheFallingCookievariables:	{pkt.%player%} = 1000	{deaths.%player%} = 0	{kills.%player%} = 0on death of player:	strike lightning effect at the victim	attacker is player:		add 1 to {deaths.%victim%}		add 1 to {kills.%attacker%}		set {_p} to ({pkt.%victim%}*0.10)		add {_p} to {pkt.%attacker%}		#give drops to attacker		#clear drops		remove {_p} from {pkt.%victim%}		set death message to "&aGracz &6%victim% &azostal zabity przez &6%attacker% &a(&6+%{_p}%&a)"		execute console command "/scoreboard players add %attacker% pkt %{_p}%"		execute console command "/scoreboard players remove %victim% pkt %{_p}%"	else:		add 1 to {deaths.%victim%}		remove 30 from {pkt.%victim%}		set death message to " "		execute console command "/scoreboard players remove %victim% pkt 30"on join:	if {pkt.%player%} is not set:		set {pkt.%player%} to 1000		execute console command "/scoreboard players set %player% pkt 1000"	if {kills.%player%} is not set:		set {kills.%player%} to 0	if {deaths.%player%} is not set:		set {deaths.%player%} to 0on script load:	execute console command "/scoreboard objectives add pkt dummy pkt."	execute console command "/scoreboard objectives setdisplay belowName pkt"command /gracz [<player&gt]:	permission: crank.check	permission message: &cNie masz uprawnien do uzywania tej komendy!	trigger:		if arg is not set:			send "&aStatystyki gracza: &6%player%"			send "&aPunkty: &6%{pkt.%player%}%"			send "&aZabojstwa: &6%{kills.%player%}%"			send "&aSmierci: &6%{deaths.%player%}%"		else if arg is set:			send "&aStatystyki gracza: &6%arg%"			send "&aPunkty: &6%{pkt.%arg%}%"			send "&aZabojstwa: &6%{kills.%arg%}%"			send "&aSmierci: &6%{deaths.%arg%}%"command /ranking [<text&gt] [<player&gt] [<text&gt]:	trigger:		if arg 1 is not set:			send "&cPrawidlowe uzycie: /ranking <set|add|remove> <gracz>"		if arg 1 is "add"			if arg 2 is set:				if arg 3 is set:					execute console command "/scoreboard players add %arg 2% pkt %arg 3%"					send "&aZaaktualizowano punkty gracza: &6%arg 2%"				else:					send "&cPrawidlowe uzycie: /ranking <set|add|remove> <gracz>"			else:				send "&cPrawidlowe uzycie: /ranking <set|add|remove> <gracz>"		if arg 1 is "remove":			if arg 2 is set:				if arg 3 is set:					execute console command "/scoreboard players add %arg 2% pkt %arg 3%"					send "&aZaaktualizowano punkty gracza: &6%arg 2%"				else:					send "&cPrawidlowe uzycie: /ranking <set|add|remove> <gracz>"			else:				send "&cPrawidlowe uzycie: /ranking <set|add|remove> <gracz>"		if arg 1 is "set":			if arg 2 is set:				if arg 3 is set:					execute console command "/scoreboard players set %arg 2% pkt %arg 3%"					send "&aZaaktualizowano punkty gracza: &6%arg 2%"				else:					send "&cPrawidlowe uzycie: /ranking <set|add|remove> <gracz>"			else:				send "&cPrawidlowe uzycie: /ranking <set|add|remove> <gracz>"

Czy może ktoś do tego dodac top 10 ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

wszystkie zmienne {kills.%player%} zamień na {kills::%player%}

 

 

set {_num} to size of {kills::*}		loop {_num} times:			loop {kills::*}:				{_v.%loop-number%} is not set:					set {_v.%loop-number%} to loop-value					set {_n.%loop-number%} to loop-index				loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:					set {_v.%loop-number%} to loop-value					set {_n.%loop-number%} to loop-index			remove {_v.%loop-number%} from {kills::*}		loop {_num} times:			loop-number is less than or equal to 10:				send "%loop-number%. %{_n.%loop-number%}% (%{_v.%loop-number%}%)"			set {kills::%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}		{_num} is less than 10:			set {_r} to {_num}			loop 10 - {_num} times:				add 1 to {_r}				send "%{_r}%. brak"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...