Skocz do zawartości
  • 0

Loop w inventory i komędy nie działają


K0SM053

Pytanie

siemka mam taki kod:

command /teleporty:	trigger:		open chest with 6 rows named "Teleporty" to player		wait 2 ticks		loop {warps::*}:			format slot {warpy} of player with 1 of Ender pearl named "&2&l%loop-value%" to close then run [execute player command "/warp %loop-value%"]			wait 5 ticks			add 1 to {warpy}		set {warpy} to 0

Chodzi o to, że nazwę pokazuje dobrze, ale gdy uruchomię teleport do danego warpu to teleportuje do ostatniego wpisanego, prosił bym o podanie działającego kodu (nawet może zajmować ze 200 linijek) ale potrzebny mi jest jak najszybicej :) z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /teleporty:    trigger:        open chest with 6 rows named "Teleporty" to player        wait 2 ticks        loop {warps::*}:            format slot {warpy} + 1 of player with 1 of Ender pearl named "&2&l%loop-value%" to close then run [execute player command "/warp %loop-value%"]            wait 5 ticks            add 1 to {warpy}        set {warpy} to 0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /teleporty:    trigger:        open chest with 6 rows named "Teleporty" to player        wait 2 ticks        loop {warps::*}:            format slot {warpy} + 1 of player with 1 of Ender pearl named "&2&l%loop-value%" to close then run [execute player command "/warp %loop-value%"]            wait 5 ticks            add 1 to {warpy}        set {warpy} to 0

dodałeś +1 do slotów, a sloty w skrzyni zaczynają się od 0, ja miałem dobrze, spróbowałem Twojego kodu, niestety nie działa, z przycisku "surowcowa" teleportuje na "basen", który jest ostatni. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Oj, nie patrzyłem na kod.

 

command /teleporty:    trigger:        open chest with 6 rows named "Teleporty" to player        wait 1 tick        set {_slot} to 0        loop {warps::*}:            format slot {_slot} of player with 1 of Ender pearl named "&2&l%loop-value%" to close then run [execute player command "/warp %loop-value%"]            add 1 to {_slot}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /teleporty:	trigger:		open chest with 6 rows named "Teleporty" to player		wait 1 ticks		loop (size of {warps::*}) times:			loop {warps::*}:				set {_warps%loop-index%} to loop-value			format slot {_warps%loop-number%} - 1 of player with 1 of ender pearl named "&2&l%{_warps%loop-number%}%" to close then run [execute player command "/warp %{_warps%loop-number%}%"]

Niestety też nie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...