SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 16 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 maja 2014 Czy da sie w jakis sposob okreslic ile mozna dostac po otwarciu czegos ? on rightlick with chest: give "1 diamond" or "2 diamond" to player^^^ to nie dziala :c on rightclick with chest: set {_diax} to 1 or 2 give {_diax} diamond to player^^^to tez nie dziala :c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 16 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 maja 2014 Hmmmm...on rightclick with chest: set {_diax} to a random integer between 1 and 2 give {_diax} parsed as number diamond to player SzymnYo ~ KoYGeR 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 franio3321 18 Opublikowano 16 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 maja 2014 on rightlick with chest: chance of 49%: give "1 diamond" to playeron rightlick with chest: chance of 51%: give "2 diamond" to playerO to ci chodziło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 16 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 maja 2014 @up bardziej o to co napisal Powered, tj. zeby losowalo liczbe. Sprawdze to po 19 i powiem czy dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 16 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 maja 2014 @up skrypt @2up też losuje liczbę w sposób procentowy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 franio3321 18 Opublikowano 16 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 maja 2014 W moim skrypcie można wybrać kilka lidzb do losowania.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 16 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 maja 2014 @franio w moim też, tylko w twoim trzeba wypisywać wszystko... A u mnie nie trzeba ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 16 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 maja 2014 No tak... on rightclick with chest: set {_diax} to a random integer between 1 and 2 and 3 and 4 and 5 and ... give {_diax} parsed as number diamond to playerTrzeba wpisywać... Ale mniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 16 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 maja 2014 @UP Co ty gadasz?sset {_diax to a random integer between 1 and <Maksymalna liczba diaxow> SzymnYo ~ KoYGeR 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 franio3321 18 Opublikowano 16 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 maja 2014 .... Z resztą co to ma zaznaczenie ? 2, 3 linijki pamięć skryptu się nie zwiększy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 16 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 maja 2014 @UP Skrypt będzie mało optymalny, a jeśli on chce np. żeby nagrodą było 1 - 20 diaxów? SzymnYo ~ KoYGeR 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 16 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 maja 2014 PoweredDragon>>> nie działaa tutaj ss: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 16 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 maja 2014 No a wyslij kod skryptu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 16 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 maja 2014 Usuń "parsed as number"głupi to dodałem xD SzymnYo ~ KoYGeR 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 17 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 maja 2014 dalej wywala errory :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 17 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2014 P_PDaj kod xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 17 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 maja 2014 (edytowane) on rightclick with chest:if name of player's tool is "&6Skrzynka &bdiamentow":cancel eventremove 1 chest named "&6Skrzynka &bdiamentow" from playerset {_diax} to a random integer between 3 and 8give {_diax} diamond to playermessage "&aGratulacje! &3Otrzymales {_diax} diamenty/ow!"if name of player's tool is "&6Skrzynka zlota":cancel eventremove 1 chest named "&6Skrzynka zlota" from playerset {_gold} to a random integer between 3 and 10give {_gold} gold to playermessage "&aGratulacje! &3Otrzymales {_gold} sztabek zlota"if name of player's tool is "&6Skrzynka &aszmaragdow":cancel eventremove 1 chest named "&6Skrzynka &aszmaragdow" from playerset {_emerald} to a random integer between 3 and 6give {_emerald} emerald to playermessage "&aGratulacje! &3Otrzymales {_emerald} szmaragdy!"if name of player's tool is "&6Skrzynka <grey>zelaza":cancel eventremove 1 chest named "&6Skrzynka <grey>zelaza" from playerset {_iron} to a random integer between 4 and 10give {_iron} iron to playermessage "&aGratulacje! &3Otrzymales {_iron} zelaza!"if name of player's tool is "&6Skrzynka &0wegla":cancel eventremove 1 chest named "&6Skrzynka &0wegla" from playerset {_coal} to a random integer between 4 and 11give {_coal} coal to playermessage "&aGratulacje! &3Otrzymales {_coal} wegla!"if name of player's tool is "&6Skrzynka &9lapisu":cancel eventremove 1 chest named "&6Skrzynka &9lapisu" from playerset {_lapis} to a random integer between 10 and 20give {_lapis} lapis lazuli to playermessage "&aGratulacje! &3Otrzymales {_lapis} lapisu!"if name of player's tool is "&6Skrzynka &4redsrone":cancel eventremove 1 chest named "&6Skrzynka &4redstone" from playerset {_redstone} to a random integer between 10 and 20give {_redstone} redstone to playermessage "&aGratulacje! &3Otrzymales {_redstone} redstone!" Edytowane 17 maja 2014 przez SzymnYo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 17 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2014 on rightclick with chest: name of player's tool is "&6Skrzynka &bdiamentow": cancel event remove 1 chest named "&6Skrzynka &bdiamentow" from player set {_diax} to a random integer between 3 and 8 give {_diax} parsed as integer diamond to player message "&aGratulacje! &3Otrzymales {_diax} diamenty/ow!" name of player's tool is "&6Skrzynka zlota": cancel event remove 1 chest named "&6Skrzynka zlota" from player set {_gold} to a random integer between 3 and 10 give {_gold} parsed as integer gold to player message "&aGratulacje! &3Otrzymales {_gold} sztabek zlota" name of player's tool is "&6Skrzynka &aszmaragdow": cancel event remove 1 chest named "&6Skrzynka &aszmaragdow" from player set {_emerald} to a random integer between 3 and 6 give {_emerald} parsed as integer emerald to player message "&aGratulacje! &3Otrzymales {_emerald} szmaragdy!" name of player's tool is "&6Skrzynka <grey>zelaza": cancel event remove 1 chest named "&6Skrzynka <grey>zelaza" from player set {_iron} to a random integer between 4 and 10 give {_iron} parsed as integer iron to player message "&aGratulacje! &3Otrzymales {_iron} zelaza!" name of player's tool is "&6Skrzynka &0wegla": cancel event remove 1 chest named "&6Skrzynka &0wegla" from player set {_coal} to a random integer between 4 and 11 give {_coal} parsed as integer coal to player message "&aGratulacje! &3Otrzymales {_coal} wegla!" name of player's tool is "&6Skrzynka &9lapisu": cancel event remove 1 chest named "&6Skrzynka &9lapisu" from player set {_lapis} to a random integer between 10 and 20 give {_lapis} parsed as integer lapis lazuli to player message "&aGratulacje! &3Otrzymales {_lapis} lapisu!" name of player's tool is "&6Skrzynka &4redsrone": cancel event remove 1 chest named "&6Skrzynka &4redstone" from player set {_redstone} to a random integer between 10 and 20 give {_redstone} parsed as integer redstone to player message "&aGratulacje! &3Otrzymales {_redstone} redstone!"Jak dla mnie nie ma w tym błędu... SzymnYo ~ KoYGeR 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 17 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 maja 2014 Jezuuu.... dalej są błędy :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 17 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2014 zamiast {_zmienna} parsed as integerdaj {_zmienna} amount of SzymnYo ~ KoYGeR 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 17 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 maja 2014 doszedłem sam xD (FACEPALM)trzeba dać:{_zmienna} of diamondale lajki za pomoc i tak zbierzesz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
SzymnYo ~ KoYGeR 69
Czy da sie w jakis sposob okreslic ile mozna dostac po otwarciu czegos ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi