Skocz do zawartości
  • 0

Excalibur


kubenZ
 Udostępnij

Pytanie

Cześć potrzebuje skryptu na excalibura. co on ma posiadać:typkowi bez eq ma zabierac 20 serduszek na hita zróbcie też żeby dało sie go kupic na tabliczce chce jescze żeby jak ktos go kupi żeby było jego nick na nim i chce widziec na nim ilość zabojstw.Ps ma kosztować 300 000$

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Próbowałem napisać ale nie wyszło: skrypt nie wie ze gracz trzyma miecz, chociaż go trzyma (WTF!?!) potrzebuje to tego jeszcze opis a skąd ja mam wiedzieć jaki wtedy będzie opis tego miecza?

i jeszcze nie umie zmienic 4 linijki opisu na jakiś tekst

 

Jak ktoś sie w nim ogarnie i ogarnie błędy to napiszcie z powrotem chętnie go zobacze.

nie trzeba zmieniać spacji na tab:

 #-=-=-=-=-=-=-=-   Excalibur specjalnie dla  kubenZ  -=-=-=-=-=-=-=-#  By karol1012345Command /Excalibur [<text&gt]:    trigger:        if arg 1 is "przyzwij":            if player is a op:                if {excalibur.%player%} is not set:                    set {excalibur.%player%} to 0                give 1 diamond sword of Unbreaking 10 named "3Excalibur" with lore "&7Zadaje 20 obrazen|| ||&7Zdobyty przez: &8%player%||&7Ilosc zabojstw: &8%{excalibur.%player%}%" to the player            else:                send "&cNie masz dostepu do tej komendy!"On damage:    if attacker is a player:        if attacker is holding a diamond sword named "&3Excalibur": # Tutaj ma byc jeszcze opis ale skad mam wiedziec jaki wtedy bedzie opis ?!?            cancel event            if {excalibur.%attacker%} is not set:                set {excalibur.%attacker%} to 0            set {excalibur.%attacker%} to {excalibur.%attacker%}+1            loop all items in inventory of attacker:                if loop-item is diamond sword named "&3Excalibur":                    set line 4 of loop-item's lore to "&7Ilosc zabojstw: &8%{excalibur.%attacker%}%"            damage victim by 20            stopon sign change:    if line 1 is "kup excalibur":        if player is a op:            set line 1 to "&4&r&2[Zakup]"            set line 2 to "&3Excalibur"            set line 3 to "&4300'000 $"            stopOn right click on sign:    if line 1 is "&4&r&2[Zakup]":        if line 2 is "&3Excalibur":            if line 3 is  "&4300'000 $":                if player's balance is bigger or equal to 300000:                    if {excalibur.%player%} is not set:                        set {excalibur.%player%} to 0                    send "&bZakupiles przedmiot &3Excalibur&b."                    send "&4Za: &c300'000 $"                    remove 300000 from player's balance                    give 1 diamond sword of Unbreaking 10 named "&3Excalibur" with lore "&7Zadaje 20 obrazen|| ||&7Zakupiony przez: &8%player%||&7Ilosc zabojstw: &8%{excalibur.%player%}%" to the player                    stop                else:                    send "&cNie stac cie na zakup &3Excalibura&c!"                    send "&4Potrzebujesz: &c300'000 $"                    stop
Edytowane przez Lorax.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

Próbowałem napisać ale nie wyszło: skrypt nie wie ze gracz trzyma miecz, chociaż go trzyma (WTF!?!) potrzebuje to tego jeszcze opis a skąd ja mam wiedzieć jaki wtedy będzie opis tego miecza?

i jeszcze nie umie zmienic 4 linijki opisu na jakiś tekst

 

Jak ktoś sie w nim ogarnie i ogarnie błędy to napiszcie z powrotem chętnie go zobacze.

nie trzeba zmieniać spacji na tab:

 #-=-=-=-=-=-=-=-   Excalibur specjalnie dla  kubenZ  -=-=-=-=-=-=-=-#  By karol1012345Command /Excalibur [<text&gt]:    trigger:        if arg 1 is "przyzwij":            if player is a op:                if {excalibur.%player%} is not set:                    set {excalibur.%player%} to 0                give 1 diamond sword of Unbreaking 10 named "3Excalibur" with lore "&7Zadaje 20 obrazen|| ||&7Zdobyty przez: &8%player%||&7Ilosc zabojstw: &8%{excalibur.%player%}%" to the player            else:                send "&cNie masz dostepu do tej komendy!"On damage:    if attacker is a player:        if attacker is holding a diamond sword named "&3Excalibur": # Tutaj ma byc jeszcze opis ale skad mam wiedziec jaki wtedy bedzie opis ?!?            cancel event            if {excalibur.%attacker%} is not set:                set {excalibur.%attacker%} to 0            set {excalibur.%attacker%} to {excalibur.%attacker%}+1            loop all items in inventory of attacker:                if loop-item is diamond sword named "&3Excalibur":                    set line 4 of loop-item's lore to "&7Ilosc zabojstw: &8%{excalibur.%attacker%}%"            damage victim by 20            stopon sign change:    if line 1 is "kup excalibur":        if player is a op:            set line 1 to "&4&r&2[Zakup]"            set line 2 to "&3Excalibur"            set line 3 to "&4300'000 $"            stopOn right click on sign:    if line 1 is "&4&r&2[Zakup]":        if line 2 is "&3Excalibur":            if line 3 is  "&4300'000 $":                if player's balance is bigger or equal to 300000:                    if {excalibur.%player%} is not set:                        set {excalibur.%player%} to 0                    send "&bZakupiles przedmiot &3Excalibur&b."                    send "&4Za: &c300'000 $"                    remove 300000 from player's balance                    give 1 diamond sword of Unbreaking 10 named "&3Excalibur" with lore "&7Zadaje 20 obrazen|| ||&7Zakupiony przez: &8%player%||&7Ilosc zabojstw: &8%{excalibur.%player%}%" to the player                    stop                else:                    send "&cNie stac cie na zakup &3Excalibura&c!"                    send "&4Potrzebujesz: &c300'000 $"                    stop

ok spoczko dzięki

;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...