Skocz do zawartości
  • 0

Wykrywanie o który argument chodzi, problem z komendą opuść


franio3321
 Udostępnij

Pytanie

Otóż  komendą /c dolacz [NAZWA]  dołącza się do areny, która zapisuje gracza w ten sposób:

add 1 to {Mapa.%arg 2%.online}

I teraz problem (gwóźdź programu) jak zrobić aby gracz opuszczał arenę bez wpisywania /c opusc [NAZWA]? Nie że byłby to jakiś nie wyobrażalny problem ale jak gracz lognie to skąd sk będzie wiedział z której areny go odjąć?

 

Obecnie mój kod na opuszczanie areny wygląda tak:

		if arg 1 is "opusc":			if arg 2 is set:				if {c.mainlobby} is set:					if {c.%player%.state} is true:						set {c.%player%.state} to false						add -1 to {Mapa.%arg 2%.online}						teleport player to {c.mainlobby}						send "&aOpusciles arene %arg 2%!"					else:						send "{@tag} Blad - Nie jest podczas gry CastleMod!"				else:					send "{@tag} Blad - Lobby glowne nie zostalo ustawione!"			else:				send "{@tag} Wpisz /castle opusc [Nazwa_Areny_Na_Ktorej_Jestes]"

(Podsumowując komenda ma działać jak działa byle nie było argumentu 1 i gracz opuszczał właściwą arenę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

W on quit nie moze byc argumentu... Wes dodaj areny gdy tworzysz je do jakies zmiennej np. {areny::*} a graczy do drugiej ale zwiazanej z arenami chyba tak {gracze.%arg 2%::*} i gdy gracz wyjdzie to dac excute player command i tu komenda na wyjscie ale musisz tam dac tak: if {gracze.%{areny::*}%::*} contains player: remove player from {gracze.%{areny::*}%::*} reszta kodu na opuszczenie... Sprawdza w jakiej gracz jest arenie i go usuwa z niej. Tego nie testowalem. Wszystki musisz sam dopisac bo pisze z tela xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...