Otóż komendą /c dolacz [NAZWA] dołącza się do areny, która zapisuje gracza w ten sposób:
add 1 to {Mapa.%arg 2%.online}
I teraz problem (gwóźdź programu) jak zrobić aby gracz opuszczał arenę bez wpisywania /c opusc [NAZWA]? Nie że byłby to jakiś nie wyobrażalny problem ale jak gracz lognie to skąd sk będzie wiedział z której areny go odjąć?
Obecnie mój kod na opuszczanie areny wygląda tak:
if arg 1 is "opusc": if arg 2 is set: if {c.mainlobby} is set: if {c.%player%.state} is true: set {c.%player%.state} to false add -1 to {Mapa.%arg 2%.online} teleport player to {c.mainlobby} send "&aOpusciles arene %arg 2%!" else: send "{@tag} Blad - Nie jest podczas gry CastleMod!" else: send "{@tag} Blad - Lobby glowne nie zostalo ustawione!" else: send "{@tag} Wpisz /castle opusc [Nazwa_Areny_Na_Ktorej_Jestes]"
(Podsumowując komenda ma działać jak działa byle nie było argumentu 1 i gracz opuszczał właściwą arenę)
Pytanie
franio3321 18
Otóż komendą /c dolacz [NAZWA] dołącza się do areny, która zapisuje gracza w ten sposób:
I teraz problem (gwóźdź programu) jak zrobić aby gracz opuszczał arenę bez wpisywania /c opusc [NAZWA]? Nie że byłby to jakiś nie wyobrażalny problem ale jak gracz lognie to skąd sk będzie wiedział z której areny go odjąć?
Obecnie mój kod na opuszczanie areny wygląda tak:
(Podsumowując komenda ma działać jak działa byle nie było argumentu 1 i gracz opuszczał właściwą arenę)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi