franio3321 18 Opublikowano 9 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2015 (edytowane) x Edytowane 10 lutego 2015 przez franio3321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 9 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2015 Jak masz zapisanych graczy? możesz mieć np every second: loop all blocks: loop-block is sign line 1 of loop-block is "Arena"# 1 sposob set line 4 of loop-block to "%size of {minigra::gracze::%line 2%::*}%/20"# 2 sposob loop all players: if {minigra::arena::%player%} is line 3: add 1 to {_gracze} set line 4 of loop-block to "%{_gracze}%/20"Więc widzisz który sposób wydajniejszy. Wszystko zależy od tego, jak masz zapisanych graczy na arenie, czy dodajesz do listy czy ustawiasz arene graczy na cośtam. W przykładach tabliczka musiałaby wyglądać tak: "Arena" cokolwiek, np. "join" "nazwa areny" franio3321 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 franio3321 18 Opublikowano 9 lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2015 Hmmm dobry pomysł dziękuje ci herhor, jak bd na PC dostaniesz lajga. Jeszcze jedno pytanko: Załóżmy że w linii 3 ma się wyświetlać status areny tzn. Wolne/Gra trwa Jeżeli gra trwa varibles jest na true, jak go "przekształcić" gra trwa (żeby wyświetlało się na tabliczce) //Piszę z tel. Mogą być błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 9 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2015 No to tak samo :x every second: loop all blocks: line 1 of loop-block is "Arena" {gratrwa} is true: set line 3 of loop-block to "&cW trakcie" else: set line 3 of loop-block to "&aJoinable"oczywiście to przykład, to zapętlwnie i zmienienie najlepiej dać w kodzie startu areny, ale nie wiem jak masz więc daję tak. franio3321 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 franio3321 18 Opublikowano 10 lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2015 (edytowane) Kurde, jakie to było oczywiste xD Nie zauważyłem... leci łapeczka pod 2 postami :D A jeżeli mam wiele aren, a funkcja która liczy to {Mapa.%arg 2%.online} to jak mam skonfigurować żeby gracz przy komendzie "opusc" opuszczał tą właściwą? Zapewne... opusc i by musiał być arg 2 (z nazwą areny na której gra) ale jak się wyloguje to co? Nie napisze na jakiej arenie był... PS: Załóżmy że w linii 2 ma się pojawiać nazwa areny np. TEST i teraz jeżeli gracz naciśnie na tabliczkę wykona się komenda /c dolacz [cała linijka 2, czyli test] Da się tak? (Potrzebuje tego bo chcę zrobić wsparcie dla wielu aren) Edytowane 10 lutego 2015 przez franio3321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 10 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2015 No to musisz zapętlić wszystkie areny i sprawdzić czy go tam nie ma, coś jak loop {minigra::arena::*}: {minigra::arena::%loop-index%::gracze::*} contains player: send "Wyszedles z rozgrywki" remove player from {minigra::arena::%loop-index%::gracze::*} remove 1 from {Mapa::%loop-index%::online}Nie wiem dalej jak masz zapisanych graczy na arenie, więc więcej (xD) ci nie potrafię pomóc. Jak masz zmienną typu {minigra::arenagracza::%player%} to wystarczy że dasz coś jak remove 1 from {Mapa.%{minigra::arenagracza::%player%}%.online} albo coś... franio3321 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 franio3321 18 Opublikowano 10 lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2015 (edytowane) No dobrze, a jak to z tą tabliczką? W 2 linii bd nazwa areny i po tym funkcja będzie wiedzieć do jakiej tabliczki przystosować jest status i teraz jak zrobić że gdy nacisnę na te tabliczkę wykona się komenda przez gracza /c dolacz [Cała_linijka_2] Wiem że problemem nie jest pokopiować kod wklejać itd... ale wtedy za każdym razem jak stworzę nową arenę muszę zmieniać w configu...@UP Nie zrozumiałem postu wyżej (funkcji)every second: loop all blocks: line 1 of loop-block is "CastleMOD" line 2 of loop-block is "Nazwa" {gratrwa.Nazwa} is true: set line 3 of loop-block to "&cW trakcie" else: set line 3 of loop-block to "&aJoinable" Edytowane 10 lutego 2015 przez franio3321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 10 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2015 execute player command "/c dolacz %line 2%" gotowe Post @2up odejmuje 1 ze zmiennej po wyjściu gracza (sprawdza jego arenę i usuwa z danej zmiennej 1) franio3321 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 franio3321 18 Opublikowano 10 lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2015 Przerobione na moje potrzeby:every second: loop all blocks: line 1 of loop-block is "&1[CastleMOD]" line 2 of loop-block is "DDOS" {Mapa.ddos.state} is true: set line 3 of loop-block to "&cW trakcie" else: set line 3 of loop-block to "&aJoinable"LOG:[10:47:29] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 2 tabs (castle.sk, line 200: line 2 of loop-block is "DDOS"')[10:47:29] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 2 tabs (castle.sk, line 201: {Mapa.ddos.state} is true:')[10:47:29] [Server thread/ERROR]: [Skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 12 spaces (castle.sk, line 202: set line 3 of loop-block to "&cW trakcie"')[10:47:30] [Server thread/ERROR]: [Skript] 'line 1' is not a number (castle.sk, line 199: line 1 of loop-block is "&1[CastleMOD]"')[10:47:30] [Server thread/ERROR]: [Skript] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (castle.sk, line 203: else:')[10:47:30] [Server thread/INFO]: [Skript] Loaded 2 scripts with a total of 5 triggers and 5 commands in 0.29 seconds[10:47:30] [Server thread/INFO]: [Skript] Finished loading Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 10 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2015 No przecież ci pisze O.o raz masz taby a raz spacje. Daj wszędzie tak samo i sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 franio3321 18 Opublikowano 10 lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2015 (edytowane) [11:09:02] [Server thread/ERROR]: [Skript] can't understand this event: 'loop all blocks' (castle.sk, line 198: loop all blocks:')Chyba że byłbyś wstanie pomóc na PW, ts czy cuś Edytowane 10 lutego 2015 przez franio3321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 franio3321 18 Opublikowano 10 lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2015 (edytowane) @herhorwysłałem tobie kod na pw/ups sry za duble post'a PS Tak wgl testowałem samo wyrażenieevery second: loop all blocks: loop-block is sign line 1 of loop-block is "Arena" set line 4 of loop-block to "123"i ono nie działa... Jest błędne. (Nie, dobrze wytabowałem!} Edytowane 10 lutego 2015 przez franio3321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
franio3321 18
x
Edytowane przez franio3321Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi