sula008 2 Opublikowano 10 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 maja 2014 Witam, czy w skript da się dodawać liczby do kordów? w sensie takim że np kordy mam w zmiennej {kordy.%player%} i np chciałbym dodać ew odjąć od wysokość czyli Y 10, da rade tak zrobić bo wiem że w dacie da się tak dodawać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 10 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 maja 2014 Musiałbyś zrobić tak:set {koordy.%player%} to x location of player y location of player z location of playerteleport player to x location of player+2 y location of player+10 z location of player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sula008 2 Opublikowano 10 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 maja 2014 'player' is not an item stacktaki błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 10 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 maja 2014 DUH set {x.%player%} to rounded x-coordinate of player+2set {y.%player%} to rounded y-coordinate of player +2set {z.%player%} to rounded z-coordinate of player+2teleport player to {x.%player%} {y.%player%} {z.%player%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sula008 2 Opublikowano 10 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 maja 2014 To troszkę złożone widzę jest, ale bardziej mi by chodziło o to aby kordy były w jednej zmiennej zapisane bo robię nadal system home i chce zrobić zabezpieczenie polegający na tym że jeżeli nic 6-10 kratek pod lokalizacją home jest pusto to ustawiało by Y na 1 a dalej by przenosiło normalnie nad blok na którym jest home ustawiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 10 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 maja 2014 no to... set {x.%player%} to rounded x-coordinate of player+2set {y.%player%} to rounded y-coordinate of player +2set {z.%player%} to rounded z-coordinate of player+2set {loc.%player%} to {x.%player%} {y.%player%} {z.%player%}teleport player to {loc.%player%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sula008 2 Opublikowano 10 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 maja 2014 zrobiłem takie coś aby zobaczyć czy działa i jak zapisujeset {_x} to rounded x-coordinate of player+2set {_y} to rounded y-coordinate of player+2set {_z} to rounded z-coordinate of player+2set {_loc} to {_x} {_y} {_z}i leci błąd'{_x} {_y} {_z}' is not an entity type (test.sk, line 38: set {_loc} to {_x} {_y} {_z}') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 10 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 maja 2014 a spróbowałbym coś takiego... set {_x} to rounded x-coordinate of player+2set {_y} to rounded y-coordinate of player+2set {_z} to rounded z-coordinate of player+2add {_x} to {_loc}add {_y} to {_loc}add {_z} to {_loc}replace all "," or "or" or "and" in {_loc} with "" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sula008 2 Opublikowano 10 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 maja 2014 zrobiłem takie coś:set {_loc} to {test2.%player%}wait a tickset {_loc2} to {_loc}add 10 to y-coordinate of {_loc2}send "1 - %{test2.%player%}%"send "2 - %{_loc}%"send "3 - %{_loc2}%"tyle że zamiast dodać owe 10 tylko do {_loc2} dodaje do {_loc} , {test2.%player%} i {_loc2} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 10 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 maja 2014 To spróbuj dać add 10 to y-coordinate of {test2.%player%} i jaka będzie tego reakcja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sula008 2 Opublikowano 10 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 maja 2014 Dodaje do wszystkich, nie wiem dlaczego tak jest, jak robiłem zegarek to dodawało do tymczasowej zmiennej tylko a tutaj dodaje do wszystkich xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
sula008 2
Witam, czy w skript da się dodawać liczby do kordów? w sensie takim że np kordy mam w zmiennej {kordy.%player%} i np chciałbym dodać ew odjąć od wysokość czyli Y 10, da rade tak zrobić bo wiem że w dacie da się tak dodawać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi