Błąd w skrypcie. Jak naprawić błąd piece of paper named "&aBilet od metra" is not a potion.
Oto cały skrypt i linijka bledu to 33
# Komenda do otworzenia GUI
command /metro:
trigger:
open chest with 1 row named "Kup Bilet do Metra" to player
wait 1 tick
set slot 4 of player's current inventory to paper named "&aBilet do Metra" with lore "&7Cena: &a5$"
set slot 6 of player's current inventory to paper named "&a15-minutowy Bilet do Metra" with lore "&7Cena: &a10$"
# Obsługa kliknięcia na bilety w GUI
on inventory click:
if inventory name of player's current inventory is "Kup Bilet do Metra":
cancel event
if clicked slot is 4:
if player's balance is greater than or equal to 5:
remove 5 from player's balance
give player 1 paper named "&aBilet do Metra"
close player's inventory
send "&aKupiłeś bilet do metra!" to player
else:
send "&cNie masz wystarczająco pieniędzy, aby kupić bilet." to player
if clicked slot is 6:
if player's balance is greater than or equal to 10:
remove 10 from player's balance
give player 1 paper named "&a15-minutowy Bilet do Metra"
close player's inventory
set {metro::15min::%player%} to now
send "&aKupiłeś 15-minutowy bilet do metra! Bilet jest ważny przez 15 minut." to player
else:
send "&cNie masz wystarczająco pieniędzy, aby kupić 15-minutowy bilet." to player
# Blokowanie dostępu do wagoników bez biletu
on right click on minecart:
if player does not have paper named "&aBilet do metra" and player does not have paper named "&a15-minutowy Bilet do Metra":
cancel event
send "&cMusisz mieć bilet do metra, aby wejść do wagonika." to player
if player has paper named "&a15-minutowy Bilet do Metra":
if difference between {metro::15min::%player%} and now > 15 minutes:
remove 1 paper named "&a15-minutowy Bilet do Metra" from player
delete {metro::15min::%player%}
send "&cTwój 15-minutowy bilet stracił ważność." to player
cancel event
else:
send "&aMożesz wejść do wagonika. Twój bilet jest ważny." to player
remove 1 paper named "&a15-minutowy Bilet do Metra" from player
else if player has paper named "&aBilet do Metra":
send "&aMożesz wejść do wagonika." to player
remove 1 paper named "&aBilet do Metra" from player
# Usuwanie przeterminowanego biletu
every 1 minute:
loop all players:
if {metro::15min::%loop-player%} is set:
if difference between {metro::15min::%loop-player%} and now > 15 minutes:
remove 1 paper named "&a15-minutowy Bilet do Metra" from loop-player
delete {metro::15min::%loop-player%}
send "&cTwój 15-minutowy bilet do metra stracił ważność i został usunięty." to loop-player
Pytanie
dimsongopl 0
Błąd w skrypcie. Jak naprawić błąd piece of paper named "&aBilet od metra" is not a potion.
Oto cały skrypt i linijka bledu to 33
# Komenda do otworzenia GUI command /metro: trigger: open chest with 1 row named "Kup Bilet do Metra" to player wait 1 tick set slot 4 of player's current inventory to paper named "&aBilet do Metra" with lore "&7Cena: &a5$" set slot 6 of player's current inventory to paper named "&a15-minutowy Bilet do Metra" with lore "&7Cena: &a10$" # Obsługa kliknięcia na bilety w GUI on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "Kup Bilet do Metra": cancel event if clicked slot is 4: if player's balance is greater than or equal to 5: remove 5 from player's balance give player 1 paper named "&aBilet do Metra" close player's inventory send "&aKupiłeś bilet do metra!" to player else: send "&cNie masz wystarczająco pieniędzy, aby kupić bilet." to player if clicked slot is 6: if player's balance is greater than or equal to 10: remove 10 from player's balance give player 1 paper named "&a15-minutowy Bilet do Metra" close player's inventory set {metro::15min::%player%} to now send "&aKupiłeś 15-minutowy bilet do metra! Bilet jest ważny przez 15 minut." to player else: send "&cNie masz wystarczająco pieniędzy, aby kupić 15-minutowy bilet." to player # Blokowanie dostępu do wagoników bez biletu on right click on minecart: if player does not have paper named "&aBilet do metra" and player does not have paper named "&a15-minutowy Bilet do Metra": cancel event send "&cMusisz mieć bilet do metra, aby wejść do wagonika." to player if player has paper named "&a15-minutowy Bilet do Metra": if difference between {metro::15min::%player%} and now > 15 minutes: remove 1 paper named "&a15-minutowy Bilet do Metra" from player delete {metro::15min::%player%} send "&cTwój 15-minutowy bilet stracił ważność." to player cancel event else: send "&aMożesz wejść do wagonika. Twój bilet jest ważny." to player remove 1 paper named "&a15-minutowy Bilet do Metra" from player else if player has paper named "&aBilet do Metra": send "&aMożesz wejść do wagonika." to player remove 1 paper named "&aBilet do Metra" from player # Usuwanie przeterminowanego biletu every 1 minute: loop all players: if {metro::15min::%loop-player%} is set: if difference between {metro::15min::%loop-player%} and now > 15 minutes: remove 1 paper named "&a15-minutowy Bilet do Metra" from loop-player delete {metro::15min::%loop-player%} send "&cTwój 15-minutowy bilet do metra stracił ważność i został usunięty." to loop-playerWstawiam skrypt w formatowanie "Kod".
Notatka dodana przez Kormic
https://skript.pl/temat/57982-b%C5%82%C4%85d-w-skrypcie-na-bilet-do-metra/Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi