Skocz do zawartości

RynekSK - Skrypt na rynek z Serii EconomySK!


Hiri12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich tu zebranych,

chcę wam dziś przedstawić skrypt na rynek. Skrypt jest częścią projektu "EconomySK" - serii skryptów na ekonomię autorstwa mojego oraz @Saanjuk

Funkcje skryptu:

1. Możliwość sortowania po:
- Najwyższej cenie, Najniższej cenie
- Blokach, Jedzeniu, Narzędziach i Zbrojach, Innych.

2. Możliwość szukania przedmiotów po:
- Po nazwie przedmiotu.
- Po lore przedmiotu.
- Po nazwie właściciela przedmiotu.
- Po cenie przedmiotu.

 

3. Oddzielenie itemów innych graczy od tych wałasnych:
(Oddzielone itemy można sortować/wyszukiwać w powyżej opisane sposoby)


4. Oddzielny "magazyn" itemów zwróconych który również można sortować/wyszukiwać.
 

Komendy:

/rynek - Otwiera główne GUI z rzeczami wystawionymi przez graczy!

/rynek wystaw <cena> - Wystawia rzecz trzymaną w dłoni na rynek!

/rynek wyczysc - Usuwa wszystkie itemy z rynku (komenda administracyjna).

Dodatki:
- Skript-reflect -
- SkBee -


Changelog:
- Poprawiono optymalizację skryptu podczas sortowania po cenie.

 

Linki do pobrania: KLIK
//* Addon do skryptu na rynek o nazwie "AnvilGuiSearch" - KLIK (Wymagany plugin: skript-anvilgui) *//

Screeny:

 

Spoiler

image.png?ex=670584b6&is=67043336&hm=e0f

image.png?ex=670584da&is=6704335a&hm=815

image.png?ex=670584e3&is=67043363&hm=1ac

image.png?ex=670584ed&is=6704336d&hm=3f9

image.png?ex=670584f6&is=67043376&hm=fa2

image.png?ex=670584ff&is=6704337f&hm=a16

image.png?ex=67058519&is=67043399&hm=c0a

image.png?ex=6705857d&is=670433fd&hm=7f7

image.png?ex=67058544&is=670433c4&hm=b2c

image.png?ex=67058536&is=670433b6&hm=893
 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Hiri12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
4 minuty temu, FilipK napisał:

Bardzo dobry dopracowany skrypt, godny polecenia, mam jedno pytanie/prosbe, czy zrobiby Pan tak samo /sklep do tej zmiennej? mysle że połaczenie tego skryptu i mojej propozycji naprawde by oddało.

Zależy na czym konkretnie miałby polegać sklep. Myślę, że byłbym w stanie zrobić coś w tym stylu ale potrzebuje więcej informacji.
Pozdrawiam i dziękuje za opinie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, FilipK napisał:

Chodzi mi o sklep w którym gracze mogli by kupowac rzeczy takie jak bloki/mikstury/jedzenie/surowce/różne - propozycja zakładek jakie mogły by się znajdowac bo wpisaniu /sklep - co do komend 
/sklep dodaj (cena) (zakladka)  - dodanie itemu przez gracza z permisja przykladowo sklep.dodaj
/sklep usun (miejsce) (zakladka) - usuniecie itemu permisja sklep.usun
i no chodzi o ta zmienna bo super jest to ze skrypt nie bazuje na srodkach z pluginu vault
jak Pan potrzebuje pomysłów to niech Pan pisze bo bardzo chetnie ujżałbym taki skrypt na rynku :)

Może taki skrypt napisze, lecz było już stosunkowo dużo takowych skryptów. W każdym razie teraz nie mam zbytnio czasu i tak. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
2 godziny temu, Fendi napisał:

Fajne

Aczkolwiek mi osobiście brakuje opcji "szukaj", gdzie moglibyśmy sobie wpisać część nazwy przedmiotu, lub poszukać czegoś po lore

Postaram się to dodać w następnej wersji lecz nie gwarantuje, że mi się to uda. Dzięki za opinie i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Hiri12 napisał:

Postaram się to dodać w następnej wersji lecz nie gwarantuje, że mi się to uda. Dzięki za opinie i pozdrawiam.

Proponowałbym dodanie wyszukiwania przedmiotów za pomocą GUI tabliczki. Dodatkowo proponowałbym wzbogacić sortowanie o kategorie przedmiotów dostępne z zakładek na creative.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, polsatgraniepl napisał:

Proponowałbym dodanie wyszukiwania przedmiotów za pomocą GUI tabliczki. Dodatkowo proponowałbym wzbogacić sortowanie o kategorie przedmiotów dostępne z zakładek na creative.

Tak, też nad tym myślałem i już mam pomysł jak to zrobić lecz nie mam jak tego zrobić ponieważ jestem poza domem w dziurze gdzie nie ma internetu prawie w ogóle. Co do tych zakładek na creative to możesz opisać co ta kategoria ma sortować? Bo nie do końca rozumiem. Pozdrawiam i dzięki za idee.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten Skrypt jest nadal aktualizowany? 

Wykonałem to o co prosił @FilipK czyli AdminShop w identycznym gui co rynek. 

 Przy okazji poprawilem rowniez kilka rzeczy:

1. wyświetlanie przedmiotów żeby nie były pokazywane np jako "stone block" tylko "Kamień " ( w zależności od języka gry każdy widzi domyślna nazwę przedmiotu ) jezeli przedmiot nie ma custom nazwy. 

2. Dodałem możliwość wycofania przedmiotu z rynku oraz magazyn zwrotów w którym gracz może odebrać przedmiot wycofany przez admina

 

3. Zmieniłem komendę /dajkase na 3 komendy:

/cash <player> add <number> - dodaję kasę

/cash <player> set <number> - ustawia konto gracza na konkretną wartość 

/cash <player> remove <number> - obciąża konto gracza o wartość

 

4. Wyłączyłem z użytku %player% w zmiennych ponieważ Skript wywala ostrzeżenie o tym że w przyszłości 'player' nie będzie funkcjonował w zmiennych i zaleca się używanie "player's name" oraz "player's uuid" 

 

5. Dodalem /rynek wyczysc oraz /rynek wyczysc_confirm -rozpoczecie oraz potwierdzenie procedury usuniecia bazy danych przedmiotow wystawionych na sprzedaż ( w obecnej wersji nie czysci to magazynow zwrotow graczy ale to mozna latwo zalatac)

Szczegóły AdminShopa:

Przedmiot dodaję się tak jak na rynek z tą różnicą że podajemy cenę sprzedaży i cenę kupna  jeżeli któraś z tych wartości wynosi 0 uniemożliwia to kupno lub sprzedaż przedmiotu. Jeżeli cena kupna nie została podana wynosi ona 0 (przedmiot można tylko sprzedawać) jezeli obie wartości wynoszą 0 przedmiot nie jest wyświetlany w gui. Jeżeli chcemy edytować ceny dodajemy przedmiot ponownie tą samą komenda co wcześniej a jego ceny są aktualizowane w bazie.

Istnieje możliwość sprzedazy/kupna przedmiotów w dowolnej ilości między 1 a 64 lub w stacjach, w przypadku sprzedaży istnieje opcja "sprzedaj wszystkie (wybrany przedmiot) z inventory

Istnieje komenda /sellall dla vipow/rang która sprawdza inventory gracza pod kątem istnienia ich w sklepie i automatycznie sprzedaje przedmioty. 

Tak jak w przypadku rynku istnieje też możliwość wyczyszczenia bazy danych komenda.

Skrypt nie jest szczególnie zoptymalizowany ale jeżeli Autor projektu jest zainteresowany współpracą lub zezwala na użycie swojego rynku w bardziej rozbudowanym skrypcie który nazwałem "EkonomySK" to mogę opublikować ten Skrypt i podjąć się prowadzenia wsparcia dla projektu jako dzielnego wątku lub wysłać moja wersję do autora aby ją zoptymalizował i kontynuował projekt wraz ze mną w takiej rozbudowanej formie

 

@edit:

Przeróbka dotyczy jedynie wersji skryptu bez txt jeżeli Autor jest zainteresowany wersja z txt to musi sam dostosować wysłany przezemnie kod do txt

Edytowane przez Saanjuk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Saanjuk napisał:

Czy ten Skrypt jest nadal aktualizowany? 

Wykonałem to o co prosił @FilipK czyli AdminShop w identycznym gui co rynek. 

 Przy okazji poprawilem rowniez kilka rzeczy:

1. wyświetlanie przedmiotów żeby nie były pokazywane np jako "stone block" tylko "Kamień " ( w zależności od języka gry każdy widzi domyślna nazwę przedmiotu ) jezeli przedmiot nie ma custom nazwy. 

2. Dodałem możliwość wycofania przedmiotu z rynku oraz magazyn zwrotów w którym gracz może odebrać przedmiot wycofany przez admina

 

3. Zmieniłem komendę /dajkase na 3 komendy:

/cash <player> add <number> - dodaję kasę

/cash <player> set <number> - ustawia konto gracza na konkretną wartość 

/cash <player> remove <number> - obciąża konto gracza o wartość

 

4. Wyłączyłem z użytku %player% w zmiennych ponieważ Skript wywala ostrzeżenie o tym że w przyszłości 'player' nie będzie funkcjonował w zmiennych i zaleca się używanie "player's name" oraz "player's uuid" 

 

5. Dodalem /rynek wyczysc oraz /rynek wyczysc_confirm -rozpoczecie oraz potwierdzenie procedury usuniecia bazy danych przedmiotow wystawionych na sprzedaż ( w obecnej wersji nie czysci to magazynow zwrotow graczy ale to mozna latwo zalatac)

Szczegóły AdminShopa:

Przedmiot dodaję się tak jak na rynek z tą różnicą że podajemy cenę sprzedaży i cenę kupna  jeżeli któraś z tych wartości wynosi 0 uniemożliwia to kupno lub sprzedaż przedmiotu. Jeżeli cena kupna nie została podana wynosi ona 0 (przedmiot można tylko sprzedawać) jezeli obie wartości wynoszą 0 przedmiot nie jest wyświetlany w gui. Jeżeli chcemy edytować ceny dodajemy przedmiot ponownie tą samą komenda co wcześniej a jego ceny są aktualizowane w bazie.

Istnieje możliwość sprzedazy/kupna przedmiotów w dowolnej ilości między 1 a 64 lub w stacjach, w przypadku sprzedaży istnieje opcja "sprzedaj wszystkie (wybrany przedmiot) z inventory

Istnieje komenda /sellall dla vipow/rang która sprawdza inventory gracza pod kątem istnienia ich w sklepie i automatycznie sprzedaje przedmioty. 

Tak jak w przypadku rynku istnieje też możliwość wyczyszczenia bazy danych komenda.

Skrypt nie jest szczególnie zoptymalizowany ale jeżeli Autor projektu jest zainteresowany współpracą lub zezwala na użycie swojego rynku w bardziej rozbudowanym skrypcie który nazwałem "EkonomySK" to mogę opublikować ten Skrypt i podjąć się prowadzenia wsparcia dla projektu jako dzielnego wątku lub wysłać moja wersję do autora aby ją zoptymalizował i kontynuował projekt wraz ze mną w takiej rozbudowanej formie

 

@edit:

Przeróbka dotyczy jedynie wersji skryptu bez txt jeżeli Autor jest zainteresowany wersja z txt to musi sam dostosować wysłany przezemnie kod do txt

Ależ oczywiście, skrypt jest aktualizowany non stop (Właściwie mam już prawie godowa aktualizacje lecz jak pisałem wcześniej nie mam w jaki sposób sprawdzić czy ona działa). 

1. Fajnie, nie wiem czy przydatne bo ludzie i tak nie zbyt patrzą na nazwę, ale na pewno "estetyczniejsze".

2. 👍

3. Zastanawiałem się czy podobne komendy nie będę kolidowały z jakimś pluginem ale jeżeli użytkownik docelowy będzie używał tego np. Jako główny skrypt na ekonomię to w tedy nie widzę problemu.

4. To prawda, ciekawe tylko kiedy ten update nastanie... (A w ogóle czy %player's name% nie jest tym samym co %player%?)

5. 👍

Co do skryptu na sklep to jestem chętny do współpracowania, najpierw musiałbym jednak zobaczyć napisany przez ciebie skrypt więc przydałby się jakiś kontakt do ciebie np. Discord (mój: naksu.reborn) lub po prostu wiadomości na skripcie (lecz discord wydaje mi się latwiejsza sprawa). Podoba mi się pomysł EconomySK - mógłby to być bardziej rozbudowany skrypt sięgający nie tylko do tych dwóch skryptów (Rynek oraz sklep) a dodający więcej fajnych opcji np. skrypt na sklep na tabliczkach (posiadam już takowy) lub inne jak topki pieniędzy i ogólnie typowo economy dodatki. Pozdrawiam.

Edytowane przez Hiri12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Hiri12 napisał:

Podoba mi się pomysł EconomySK - mógłby to być bardziej rozbudowany skrypt sięgający nie tylko do tych dwóch skryptów (Rynek oraz sklep) a dodający więcej fajnych opcji np. skrypt na sklep na tabliczkach (posiadam już takowy) lub inne jak topki pieniędzy i ogólnie typowo economy dodatki. Pozdrawiam.

Jest tak wiele update'ów od twojego kodu do mojego że nie wypisałem wszystkiego i przypomniałem sobie dopiero czytając to przeglądając kod i tak napewno zauważysz takie rzeczy jednak dla głodnych szczegółów tego co zrobiłem:

jest komenda na top10 kasy obecnie jest to : /topwalutyserwera ze względu na to że kod był pisany pod konkretny serwer na który istnieje wiele innych topek
dodałem również placeholder %ekonomy_balance% addonem skript-placeholders aby można było wyciągnąć innymi pluginami ilość kasy na koncie gracza jednak jest to opcja którą kazdy może sobie wymazać z kodu (specjalnie umieściłem tą część kodu na samym końcu)
 

 

41 minut temu, Hiri12 napisał:

przydałby się jakiś kontakt do ciebie np. Discord

odezwę się do Ciebie na Discordzie :) a tak na przyszłość to jest taka zakładka w profilu jak metody kontaktu xD


 

Edytowane przez Saanjuk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Hiri12 zmienił(a) tytuł na RynekSK - Skrypt na rynek z Serii EconomySK!
W dniu 30.07.2024 o 18:56, Hiri12 napisał:

Ależ oczywiście, skrypt jest aktualizowany non stop (Właściwie mam już prawie godowa aktualizacje lecz jak pisałem wcześniej nie mam w jaki sposób sprawdzić czy ona działa). 

1. Fajnie, nie wiem czy przydatne bo ludzie i tak nie zbyt patrzą na nazwę, ale na pewno "estetyczniejsze".

2. 👍

3. Zastanawiałem się czy podobne komendy nie będę kolidowały z jakimś pluginem ale jeżeli użytkownik docelowy będzie używał tego np. Jako główny skrypt na ekonomię to w tedy nie widzę problemu.

4. To prawda, ciekawe tylko kiedy ten update nastanie... (A w ogóle czy %player's name% nie jest tym samym co %player%?)

5. 👍

Co do skryptu na sklep to jestem chętny do współpracowania, najpierw musiałbym jednak zobaczyć napisany przez ciebie skrypt więc przydałby się jakiś kontakt do ciebie np. Discord (mój: naksu.reborn) lub po prostu wiadomości na skripcie (lecz discord wydaje mi się latwiejsza sprawa). Podoba mi się pomysł EconomySK - mógłby to być bardziej rozbudowany skrypt sięgający nie tylko do tych dwóch skryptów (Rynek oraz sklep) a dodający więcej fajnych opcji np. skrypt na sklep na tabliczkach (posiadam już takowy) lub inne jak topki pieniędzy i ogólnie typowo economy dodatki. Pozdrawiam.

czesc, ten skrypt jest naprawde dobry bardzo mi sie podoba i na pewno go uzyje, lecz mam jedno pytanie. Można wyczyscic wszystkie itemki ktore sie znajduja na rynku, ale  jako administrator jak usunac pojedynczy danego gracza? Np bedzie mial nazwe wulgarną, a duzo rzeczy na rynku bedzie, co w takiej sytuacji zrobic? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w obu skryptach (Sklep i Rynek) jest komenda do czyszczenia bazy danych
w sklepie przedmiot usuwamy ustawiając cene 0
w rynku admin może kliknąć prawym na przedmiot wystawiony przez gracza i item zostaje wycofany - gracz może go odebrać w sekcji przedmioty zwrócone


natomiast z niewyjaśnionych przyczyn na jednym z serwerów testowch doszło do glitcha w rozpoznawaniu właściciela przedmiotu... pracujemy właśnie z @Hiri12 nad wyeliminowaniem tego problemu ponieważ jak dotąd wszędzie działąło to idealnie a jednak po wgraniu na serwer na którym gracze wystawiają masę identycznych przedmiotów (loot ze skrzynek) skrypt ma problemy z rozpoznaniem w lore właściciela przedmiotu, z uwagi na ten błąd proponuję zaczekać na update

Edytowane przez Saanjuk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@skryptyroleplay

W dniu 16.08.2024 o 03:02, skryptyroleplay napisał:

poprawna komedna: /ah wystaw ilość


komenda ma w arg CENE nie ilość... ilość jest taka jak ilość trzymanego stacka w ręku

 

W dniu 16.08.2024 o 03:02, skryptyroleplay napisał:

automatycznie nie da sie nic zrobić z przedmiotem wystawionym na rynku ani kupić ani usunąć

 

 

błąd który opisujesz ja opisałem wyżej... z przedmiotem nie da się nic zrobić ponieważ doszło do błędu w składni (zła kolejność sprawdzania `data` przedmiotu który bardzo długo wraz z @Hiri12 namierzaliśmy i próbowaliśmy wyeliminować

kolejny błąd jaki wystąpił to zle napisany bypass dla admina (przyznaje się bez bicia moja wielka wina) który nie pozwalał graczom na zakup przemiotu, jeżeli gracz mógł go zakupić to admin nie i odwrotnie... pokićkało się deczko w has perrmison i don't have perrmision :(  :kappa:



w pełni sprawny kod (mamy nadzieje) : 
 

jest on dostępny pod dokładnie takim samym linkiem jak wczesniej co za tym idzie kod z 1 posta również jest aktualny!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
W dniu 17.06.2024 o 16:30, Hiri12 napisał:

Witam wszystkich tu zebranych,

chcę wam dziś przedstawić skrypt na rynek. Skrypt jest częścią projektu "EconomySK" - serii skryptów na ekonomię autorstwa mojego oraz @Saanjuk

Funkcje skryptu:

1. Możliwość sortowania po:
- Najwyższej cenie, Najniższej cenie
- Blokach, Jedzeniu, Narzędziach i Zbrojach, Innych.

2. Możliwość szukania przedmiotów po:
- Po nazwie przedmiotu.
- Po lore przedmiotu.
- Po nazwie właściciela przedmiotu.
- Po cenie przedmiotu.

 

3. Oddzielenie itemów innych graczy od tych wałasnych:
(Oddzielone itemy można sortować/wyszukiwać w powyżej opisane sposoby)


4. Oddzielny "magazyn" itemów zwróconych który również można sortować/wyszukiwać.
 

Komendy:

/rynek - Otwiera główne GUI z rzeczami wystawionymi przez graczy!

/rynek wystaw <cena> - Wystawia rzecz trzymaną w dłoni na rynek!

/rynek wyczysc - Usuwa wszystkie itemy z rynku (komenda administracyjna).

Dodatki:
- Skript-reflect -
- SkBee -


Changelog:
- Poprawiono optymalizację skryptu podczas sortowania po cenie.

 

Linki do pobrania: KLIK
//* Addon do skryptu na rynek o nazwie "AnvilGuiSearch" - KLIK (Wymagany plugin: skript-anvilgui) *//

Screeny:

 

  Ukryj zawartość

image.png?ex=670584b6&is=67043336&hm=e0f

image.png?ex=670584da&is=6704335a&hm=815

image.png?ex=670584e3&is=67043363&hm=1ac

image.png?ex=670584ed&is=6704336d&hm=3f9

image.png?ex=670584f6&is=67043376&hm=fa2

image.png?ex=670584ff&is=6704337f&hm=a16

image.png?ex=67058519&is=67043399&hm=c0a

image.png?ex=6705857d&is=670433fd&hm=7f7

image.png?ex=67058544&is=670433c4&hm=b2c

image.png?ex=67058536&is=670433b6&hm=893
 

Pozdrawiam.

 

W dniu 7.10.2024 o 21:25, Hiri12 napisał:

 

 

BIG UPDATE - Skrypt został całkowicie przepisany na nowo i został zoptymalizowany tak, aby wszystko działało i nie było z nim żadnych problemów!

Pozdrawiam.

a jak zrobić żeby wrzucić na serwer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...