Hiri12 40 Opublikowano 17 czerwca 2024 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2024 (edytowane) Witam wszystkich tu zebranych, chcę wam dziś przedstawić skrypt na rynek. Skrypt jest częścią projektu "EconomySK" - serii skryptów na ekonomię autorstwa mojego oraz @Saanjuk Funkcje skryptu: 1. Możliwość sortowania po: - Najwyższej cenie, Najniższej cenie - Blokach, Jedzeniu, Narzędziach i Zbrojach, Innych. 2. Możliwość szukania przedmiotów po: - Po nazwie przedmiotu. - Po lore przedmiotu. - Po nazwie właściciela przedmiotu. - Po cenie przedmiotu. 3. Oddzielenie itemów innych graczy od tych wałasnych: (Oddzielone itemy można sortować/wyszukiwać w powyżej opisane sposoby) 4. Oddzielny "magazyn" itemów zwróconych który również można sortować/wyszukiwać. Komendy: /rynek - Otwiera główne GUI z rzeczami wystawionymi przez graczy! /rynek wystaw <cena> - Wystawia rzecz trzymaną w dłoni na rynek! /rynek wyczysc - Usuwa wszystkie itemy z rynku (komenda administracyjna). Dodatki: - Skript-reflect - - SkBee - Changelog: - Poprawiono optymalizację skryptu podczas sortowania po cenie. Linki do pobrania: KLIK //* Addon do skryptu na rynek o nazwie "AnvilGuiSearch" - KLIK (Wymagany plugin: skript-anvilgui) *// Screeny: Spoiler Pozdrawiam. Edytowane 3 stycznia przez Hiri12 Usunięty#58125, chedbrand, knugi i 2 innych 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chedbrand 4 Opublikowano 24 czerwca 2024 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2024 Zasługuje na polubienie, skrypt dziala jak powinien, bardzo dopracowane. Hiri12 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usunięty#58125 8 Opublikowano 14 lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2024 (edytowane) . Edytowane 28 sierpnia 2024 przez FilipK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiri12 40 Opublikowano 14 lipca 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2024 4 minuty temu, FilipK napisał: Bardzo dobry dopracowany skrypt, godny polecenia, mam jedno pytanie/prosbe, czy zrobiby Pan tak samo /sklep do tej zmiennej? mysle że połaczenie tego skryptu i mojej propozycji naprawde by oddało. Zależy na czym konkretnie miałby polegać sklep. Myślę, że byłbym w stanie zrobić coś w tym stylu ale potrzebuje więcej informacji. Pozdrawiam i dziękuje za opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usunięty#58125 8 Opublikowano 14 lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2024 (edytowane) .. Edytowane 28 sierpnia 2024 przez FilipK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiri12 40 Opublikowano 14 lipca 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2024 4 minuty temu, FilipK napisał: Chodzi mi o sklep w którym gracze mogli by kupowac rzeczy takie jak bloki/mikstury/jedzenie/surowce/różne - propozycja zakładek jakie mogły by się znajdowac bo wpisaniu /sklep - co do komend /sklep dodaj (cena) (zakladka) - dodanie itemu przez gracza z permisja przykladowo sklep.dodaj /sklep usun (miejsce) (zakladka) - usuniecie itemu permisja sklep.usun i no chodzi o ta zmienna bo super jest to ze skrypt nie bazuje na srodkach z pluginu vault jak Pan potrzebuje pomysłów to niech Pan pisze bo bardzo chetnie ujżałbym taki skrypt na rynku Może taki skrypt napisze, lecz było już stosunkowo dużo takowych skryptów. W każdym razie teraz nie mam zbytnio czasu i tak. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fendi 173 Opublikowano 29 lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2024 (edytowane) Fajne Aczkolwiek mi osobiście brakuje opcji "szukaj", gdzie moglibyśmy sobie wpisać część nazwy przedmiotu, lub poszukać czegoś po lore Edytowane 29 lipca 2024 przez Fendi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiri12 40 Opublikowano 29 lipca 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2024 2 godziny temu, Fendi napisał: Fajne Aczkolwiek mi osobiście brakuje opcji "szukaj", gdzie moglibyśmy sobie wpisać część nazwy przedmiotu, lub poszukać czegoś po lore Postaram się to dodać w następnej wersji lecz nie gwarantuje, że mi się to uda. Dzięki za opinie i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolsatGraniePL 120 Opublikowano 29 lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2024 Godzinę temu, Hiri12 napisał: Postaram się to dodać w następnej wersji lecz nie gwarantuje, że mi się to uda. Dzięki za opinie i pozdrawiam. Proponowałbym dodanie wyszukiwania przedmiotów za pomocą GUI tabliczki. Dodatkowo proponowałbym wzbogacić sortowanie o kategorie przedmiotów dostępne z zakładek na creative. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiri12 40 Opublikowano 30 lipca 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2024 8 godzin temu, polsatgraniepl napisał: Proponowałbym dodanie wyszukiwania przedmiotów za pomocą GUI tabliczki. Dodatkowo proponowałbym wzbogacić sortowanie o kategorie przedmiotów dostępne z zakładek na creative. Tak, też nad tym myślałem i już mam pomysł jak to zrobić lecz nie mam jak tego zrobić ponieważ jestem poza domem w dziurze gdzie nie ma internetu prawie w ogóle. Co do tych zakładek na creative to możesz opisać co ta kategoria ma sortować? Bo nie do końca rozumiem. Pozdrawiam i dzięki za idee. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saanjuk 50 Opublikowano 30 lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2024 (edytowane) Czy ten Skrypt jest nadal aktualizowany? Wykonałem to o co prosił @FilipK czyli AdminShop w identycznym gui co rynek. Przy okazji poprawilem rowniez kilka rzeczy: 1. wyświetlanie przedmiotów żeby nie były pokazywane np jako "stone block" tylko "Kamień " ( w zależności od języka gry każdy widzi domyślna nazwę przedmiotu ) jezeli przedmiot nie ma custom nazwy. 2. Dodałem możliwość wycofania przedmiotu z rynku oraz magazyn zwrotów w którym gracz może odebrać przedmiot wycofany przez admina 3. Zmieniłem komendę /dajkase na 3 komendy: /cash <player> add <number> - dodaję kasę /cash <player> set <number> - ustawia konto gracza na konkretną wartość /cash <player> remove <number> - obciąża konto gracza o wartość 4. Wyłączyłem z użytku %player% w zmiennych ponieważ Skript wywala ostrzeżenie o tym że w przyszłości 'player' nie będzie funkcjonował w zmiennych i zaleca się używanie "player's name" oraz "player's uuid" 5. Dodalem /rynek wyczysc oraz /rynek wyczysc_confirm -rozpoczecie oraz potwierdzenie procedury usuniecia bazy danych przedmiotow wystawionych na sprzedaż ( w obecnej wersji nie czysci to magazynow zwrotow graczy ale to mozna latwo zalatac) Szczegóły AdminShopa: Przedmiot dodaję się tak jak na rynek z tą różnicą że podajemy cenę sprzedaży i cenę kupna jeżeli któraś z tych wartości wynosi 0 uniemożliwia to kupno lub sprzedaż przedmiotu. Jeżeli cena kupna nie została podana wynosi ona 0 (przedmiot można tylko sprzedawać) jezeli obie wartości wynoszą 0 przedmiot nie jest wyświetlany w gui. Jeżeli chcemy edytować ceny dodajemy przedmiot ponownie tą samą komenda co wcześniej a jego ceny są aktualizowane w bazie. Istnieje możliwość sprzedazy/kupna przedmiotów w dowolnej ilości między 1 a 64 lub w stacjach, w przypadku sprzedaży istnieje opcja "sprzedaj wszystkie (wybrany przedmiot) z inventory Istnieje komenda /sellall dla vipow/rang która sprawdza inventory gracza pod kątem istnienia ich w sklepie i automatycznie sprzedaje przedmioty. Tak jak w przypadku rynku istnieje też możliwość wyczyszczenia bazy danych komenda. Skrypt nie jest szczególnie zoptymalizowany ale jeżeli Autor projektu jest zainteresowany współpracą lub zezwala na użycie swojego rynku w bardziej rozbudowanym skrypcie który nazwałem "EkonomySK" to mogę opublikować ten Skrypt i podjąć się prowadzenia wsparcia dla projektu jako dzielnego wątku lub wysłać moja wersję do autora aby ją zoptymalizował i kontynuował projekt wraz ze mną w takiej rozbudowanej formie @edit: Przeróbka dotyczy jedynie wersji skryptu bez txt jeżeli Autor jest zainteresowany wersja z txt to musi sam dostosować wysłany przezemnie kod do txt Edytowane 30 lipca 2024 przez Saanjuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiri12 40 Opublikowano 30 lipca 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2024 (edytowane) 1 godzinę temu, Saanjuk napisał: Czy ten Skrypt jest nadal aktualizowany? Wykonałem to o co prosił @FilipK czyli AdminShop w identycznym gui co rynek. Przy okazji poprawilem rowniez kilka rzeczy: 1. wyświetlanie przedmiotów żeby nie były pokazywane np jako "stone block" tylko "Kamień " ( w zależności od języka gry każdy widzi domyślna nazwę przedmiotu ) jezeli przedmiot nie ma custom nazwy. 2. Dodałem możliwość wycofania przedmiotu z rynku oraz magazyn zwrotów w którym gracz może odebrać przedmiot wycofany przez admina 3. Zmieniłem komendę /dajkase na 3 komendy: /cash <player> add <number> - dodaję kasę /cash <player> set <number> - ustawia konto gracza na konkretną wartość /cash <player> remove <number> - obciąża konto gracza o wartość 4. Wyłączyłem z użytku %player% w zmiennych ponieważ Skript wywala ostrzeżenie o tym że w przyszłości 'player' nie będzie funkcjonował w zmiennych i zaleca się używanie "player's name" oraz "player's uuid" 5. Dodalem /rynek wyczysc oraz /rynek wyczysc_confirm -rozpoczecie oraz potwierdzenie procedury usuniecia bazy danych przedmiotow wystawionych na sprzedaż ( w obecnej wersji nie czysci to magazynow zwrotow graczy ale to mozna latwo zalatac) Szczegóły AdminShopa: Przedmiot dodaję się tak jak na rynek z tą różnicą że podajemy cenę sprzedaży i cenę kupna jeżeli któraś z tych wartości wynosi 0 uniemożliwia to kupno lub sprzedaż przedmiotu. Jeżeli cena kupna nie została podana wynosi ona 0 (przedmiot można tylko sprzedawać) jezeli obie wartości wynoszą 0 przedmiot nie jest wyświetlany w gui. Jeżeli chcemy edytować ceny dodajemy przedmiot ponownie tą samą komenda co wcześniej a jego ceny są aktualizowane w bazie. Istnieje możliwość sprzedazy/kupna przedmiotów w dowolnej ilości między 1 a 64 lub w stacjach, w przypadku sprzedaży istnieje opcja "sprzedaj wszystkie (wybrany przedmiot) z inventory Istnieje komenda /sellall dla vipow/rang która sprawdza inventory gracza pod kątem istnienia ich w sklepie i automatycznie sprzedaje przedmioty. Tak jak w przypadku rynku istnieje też możliwość wyczyszczenia bazy danych komenda. Skrypt nie jest szczególnie zoptymalizowany ale jeżeli Autor projektu jest zainteresowany współpracą lub zezwala na użycie swojego rynku w bardziej rozbudowanym skrypcie który nazwałem "EkonomySK" to mogę opublikować ten Skrypt i podjąć się prowadzenia wsparcia dla projektu jako dzielnego wątku lub wysłać moja wersję do autora aby ją zoptymalizował i kontynuował projekt wraz ze mną w takiej rozbudowanej formie @edit: Przeróbka dotyczy jedynie wersji skryptu bez txt jeżeli Autor jest zainteresowany wersja z txt to musi sam dostosować wysłany przezemnie kod do txt Ależ oczywiście, skrypt jest aktualizowany non stop (Właściwie mam już prawie godowa aktualizacje lecz jak pisałem wcześniej nie mam w jaki sposób sprawdzić czy ona działa). 1. Fajnie, nie wiem czy przydatne bo ludzie i tak nie zbyt patrzą na nazwę, ale na pewno "estetyczniejsze". 2. 3. Zastanawiałem się czy podobne komendy nie będę kolidowały z jakimś pluginem ale jeżeli użytkownik docelowy będzie używał tego np. Jako główny skrypt na ekonomię to w tedy nie widzę problemu. 4. To prawda, ciekawe tylko kiedy ten update nastanie... (A w ogóle czy %player's name% nie jest tym samym co %player%?) 5. Co do skryptu na sklep to jestem chętny do współpracowania, najpierw musiałbym jednak zobaczyć napisany przez ciebie skrypt więc przydałby się jakiś kontakt do ciebie np. Discord (mój: naksu.reborn) lub po prostu wiadomości na skripcie (lecz discord wydaje mi się latwiejsza sprawa). Podoba mi się pomysł EconomySK - mógłby to być bardziej rozbudowany skrypt sięgający nie tylko do tych dwóch skryptów (Rynek oraz sklep) a dodający więcej fajnych opcji np. skrypt na sklep na tabliczkach (posiadam już takowy) lub inne jak topki pieniędzy i ogólnie typowo economy dodatki. Pozdrawiam. Edytowane 30 lipca 2024 przez Hiri12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saanjuk 50 Opublikowano 30 lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 30 lipca 2024 (edytowane) 41 minut temu, Hiri12 napisał: Podoba mi się pomysł EconomySK - mógłby to być bardziej rozbudowany skrypt sięgający nie tylko do tych dwóch skryptów (Rynek oraz sklep) a dodający więcej fajnych opcji np. skrypt na sklep na tabliczkach (posiadam już takowy) lub inne jak topki pieniędzy i ogólnie typowo economy dodatki. Pozdrawiam. Jest tak wiele update'ów od twojego kodu do mojego że nie wypisałem wszystkiego i przypomniałem sobie dopiero czytając to przeglądając kod i tak napewno zauważysz takie rzeczy jednak dla głodnych szczegółów tego co zrobiłem: jest komenda na top10 kasy obecnie jest to : /topwalutyserwera ze względu na to że kod był pisany pod konkretny serwer na który istnieje wiele innych topek dodałem również placeholder %ekonomy_balance% addonem skript-placeholders aby można było wyciągnąć innymi pluginami ilość kasy na koncie gracza jednak jest to opcja którą kazdy może sobie wymazać z kodu (specjalnie umieściłem tą część kodu na samym końcu) 41 minut temu, Hiri12 napisał: przydałby się jakiś kontakt do ciebie np. Discord odezwę się do Ciebie na Discordzie a tak na przyszłość to jest taka zakładka w profilu jak metody kontaktu xD Edytowane 30 lipca 2024 przez Saanjuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xyntegi_ok 2 Opublikowano 11 sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2024 W dniu 30.07.2024 o 18:56, Hiri12 napisał: Ależ oczywiście, skrypt jest aktualizowany non stop (Właściwie mam już prawie godowa aktualizacje lecz jak pisałem wcześniej nie mam w jaki sposób sprawdzić czy ona działa). 1. Fajnie, nie wiem czy przydatne bo ludzie i tak nie zbyt patrzą na nazwę, ale na pewno "estetyczniejsze". 2. 3. Zastanawiałem się czy podobne komendy nie będę kolidowały z jakimś pluginem ale jeżeli użytkownik docelowy będzie używał tego np. Jako główny skrypt na ekonomię to w tedy nie widzę problemu. 4. To prawda, ciekawe tylko kiedy ten update nastanie... (A w ogóle czy %player's name% nie jest tym samym co %player%?) 5. Co do skryptu na sklep to jestem chętny do współpracowania, najpierw musiałbym jednak zobaczyć napisany przez ciebie skrypt więc przydałby się jakiś kontakt do ciebie np. Discord (mój: naksu.reborn) lub po prostu wiadomości na skripcie (lecz discord wydaje mi się latwiejsza sprawa). Podoba mi się pomysł EconomySK - mógłby to być bardziej rozbudowany skrypt sięgający nie tylko do tych dwóch skryptów (Rynek oraz sklep) a dodający więcej fajnych opcji np. skrypt na sklep na tabliczkach (posiadam już takowy) lub inne jak topki pieniędzy i ogólnie typowo economy dodatki. Pozdrawiam. czesc, ten skrypt jest naprawde dobry bardzo mi sie podoba i na pewno go uzyje, lecz mam jedno pytanie. Można wyczyscic wszystkie itemki ktore sie znajduja na rynku, ale jako administrator jak usunac pojedynczy danego gracza? Np bedzie mial nazwe wulgarną, a duzo rzeczy na rynku bedzie, co w takiej sytuacji zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saanjuk 50 Opublikowano 11 sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2024 (edytowane) w obu skryptach (Sklep i Rynek) jest komenda do czyszczenia bazy danych w sklepie przedmiot usuwamy ustawiając cene 0 w rynku admin może kliknąć prawym na przedmiot wystawiony przez gracza i item zostaje wycofany - gracz może go odebrać w sekcji przedmioty zwrócone natomiast z niewyjaśnionych przyczyn na jednym z serwerów testowch doszło do glitcha w rozpoznawaniu właściciela przedmiotu... pracujemy właśnie z @Hiri12 nad wyeliminowaniem tego problemu ponieważ jak dotąd wszędzie działąło to idealnie a jednak po wgraniu na serwer na którym gracze wystawiają masę identycznych przedmiotów (loot ze skrzynek) skrypt ma problemy z rozpoznaniem w lore właściciela przedmiotu, z uwagi na ten błąd proponuję zaczekać na update Edytowane 11 sierpnia 2024 przez Saanjuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skryptyroleplay 0 Opublikowano 16 sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2024 siema jak wpisze sie np /ah wystaw 1 1 to automatycznie nie da sie nic zrobić z przedmiotem wystawionym na rynku ani kupić ani usunąć zalecam zabezpieczyć to np poprawna komedna: /ah wystaw ilość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saanjuk 50 Opublikowano 28 sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2024 @skryptyroleplay W dniu 16.08.2024 o 03:02, skryptyroleplay napisał: poprawna komedna: /ah wystaw ilość komenda ma w arg CENE nie ilość... ilość jest taka jak ilość trzymanego stacka w ręku W dniu 16.08.2024 o 03:02, skryptyroleplay napisał: automatycznie nie da sie nic zrobić z przedmiotem wystawionym na rynku ani kupić ani usunąć błąd który opisujesz ja opisałem wyżej... z przedmiotem nie da się nic zrobić ponieważ doszło do błędu w składni (zła kolejność sprawdzania `data` przedmiotu który bardzo długo wraz z @Hiri12 namierzaliśmy i próbowaliśmy wyeliminować kolejny błąd jaki wystąpił to zle napisany bypass dla admina (przyznaje się bez bicia moja wielka wina) który nie pozwalał graczom na zakup przemiotu, jeżeli gracz mógł go zakupić to admin nie i odwrotnie... pokićkało się deczko w has perrmison i don't have perrmision w pełni sprawny kod (mamy nadzieje) : jest on dostępny pod dokładnie takim samym linkiem jak wczesniej co za tym idzie kod z 1 posta również jest aktualny! Hiri12 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeoneK_Scripts 10 Opublikowano 10 września 2024 Udostępnij Opublikowano 10 września 2024 Brawo 10/10 mega legitny skript! Hiri12 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiri12 40 Opublikowano 7 października 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 7 października 2024 BIG UPDATE - Skrypt został całkowicie przepisany na nowo i został zoptymalizowany tak, aby wszystko działało i nie było z nim żadnych problemów! Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wormi 0 Opublikowano 31 marca Udostępnij Opublikowano 31 marca W dniu 17.06.2024 o 16:30, Hiri12 napisał: Witam wszystkich tu zebranych, chcę wam dziś przedstawić skrypt na rynek. Skrypt jest częścią projektu "EconomySK" - serii skryptów na ekonomię autorstwa mojego oraz @Saanjuk Funkcje skryptu: 1. Możliwość sortowania po: - Najwyższej cenie, Najniższej cenie - Blokach, Jedzeniu, Narzędziach i Zbrojach, Innych. 2. Możliwość szukania przedmiotów po: - Po nazwie przedmiotu. - Po lore przedmiotu. - Po nazwie właściciela przedmiotu. - Po cenie przedmiotu. 3. Oddzielenie itemów innych graczy od tych wałasnych: (Oddzielone itemy można sortować/wyszukiwać w powyżej opisane sposoby) 4. Oddzielny "magazyn" itemów zwróconych który również można sortować/wyszukiwać. Komendy: /rynek - Otwiera główne GUI z rzeczami wystawionymi przez graczy! /rynek wystaw <cena> - Wystawia rzecz trzymaną w dłoni na rynek! /rynek wyczysc - Usuwa wszystkie itemy z rynku (komenda administracyjna). Dodatki: - Skript-reflect - - SkBee - Changelog: - Poprawiono optymalizację skryptu podczas sortowania po cenie. Linki do pobrania: KLIK //* Addon do skryptu na rynek o nazwie "AnvilGuiSearch" - KLIK (Wymagany plugin: skript-anvilgui) *// Screeny: Ukryj zawartość Pozdrawiam. W dniu 7.10.2024 o 21:25, Hiri12 napisał: BIG UPDATE - Skrypt został całkowicie przepisany na nowo i został zoptymalizowany tak, aby wszystko działało i nie było z nim żadnych problemów! Pozdrawiam. a jak zrobić żeby wrzucić na serwer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.