Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze Spawnerami


PeFauPe
 Udostępnij

Pytanie

Witam

 

Mam problem z daniem graczowi mob spawnera zwierzęcia innego niż to domyslne.

Próbowałem mob spawner:IDmoba np.mob spawner:91, lecz wywalało błędy.

 

Oto mój kod może ktoś ma jakiś pomysł

on script load:	send "[SPAWNERKI] Skrypt zostal aktywowany!" to console	send "[SPAWNERKI] Autor: PeFauPe" to console#===================================#---=== SKRIPT by PeFauPe ===---#===================================command /zmien [<text&gt]:	trigger:		if player is holding mob spawner:			if player has permission "spawnerki.zmien":				if arg 1 is not set:					send "&2Wybierz zwierze:"					send "&7owce, ..."				if arg 1 is "owce":					delete player's tool					give player mob spawner:91 #<-----Problem					send "&2Spawner zostal zmieniony na spawner &fOwiec"			else:				send "&4Nie masz dostepu do tej komendy"		else:			send "&4Musisz miec w rece mob_spawner"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Spróbuj tak:
 

drop monster spawner named "<Nazwa moba> Spawner" 

np.

drop monster spawner named "Sheep Spawner"

i wtedy dodaj to:

on place of monster spawner:  set spawner at location of event-block to its type

Wymaga Umbaska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Spróbuj tak:

 

drop monster spawner named "<Nazwa moba> Spawner" 

np.

drop monster spawner named "Sheep Spawner"

i wtedy dodaj to:

on place of monster spawner:  set spawner at location of event-block to its type

Wymaga Umbaska

Wielkie dzięki za pomoc oto działający skrypt:

on script load:	send "[SPAWNERKI] Skrypt zostal aktywowany!" to console	send "[SPAWNERKI] Autor: PeFauPe" to console#===================================#---=== SKRIPT by PeFauPe ===---#===================================command /zmien [<text>]:	trigger:		if player is holding mob spawner:			if player has permission "spawnerki.zmien":				if arg 1 is not set:					send "&2Wybierz zwierze:"					send "&7owce, krowy, kurczaki"				if arg 1 is "owce":					if player has 3 diamond:						delete player's tool						drop monster spawner named "Sheep Spawner"						send "&2Spawner zostal zmieniony na spawner &fOwiec"						remove 3 diamond from the player					else:						send "&cNie masz wystarczajacej ilosci diaxow"				if arg 1 is "krowy":					if player has 3 diamond:						delete player's tool						drop monster spawner named "cow Spawner"						send "&2Spawner zostal zmieniony na spawner &fKrow"						remove 3 diamond from the player					else:						send "&cNie masz wystarczajacej ilosci diaxow"				if arg 1 is "kurczaki":					if player has 3 diamond:						delete player's tool						drop monster spawner named "chicken Spawner"						send "&2Spawner zostal zmieniony na spawner &fKurczakow"						remove 3 diamond from the player					else:						send "&cNie masz wystarczajacej ilosci diaxow"			else:				send "&4Nie masz dostepu do tej komendy"		else:			send "&4Musisz miec w rece mob_spawner"on place of monster spawner:  set spawner at location of event-block to its type

//Skoro działa to zamykam :D mam nadzieję, że się przyda ~SNB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...