Skocz do zawartości
  • 0

Miejsce Logowania


FiFaCZeq2001
 Udostępnij

Pytanie

Siemka ;) Mam pewien problem z logowaniem (używam pluginu AuthMe), mianowicie gdy gracz się loguje jest w miejscu w którym ostatnio wyszedł z serwera a to skutkuje tym że można zobaczyć jego kordy. Sam jestem słaby w pisaniu skriptów ale wiem że na tym forum jest bardzo dużo dobrych "skripterów". Proszę więc o skrypt w którym komendą /setloginspawn można ustawić miejsce w którym gracz pojawi się gdy będzie się logował.

Z góry dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ta opcja jest dostępna w pluginie AuthMe, którego używasz :P

Ustaw najpierw takowego spawna komendą /authme setspawn

Następnie w config.yml zmień linijki 110 i 130 na true i zreloaduj config /authme reload :>

        SaveQuitLocation: true  <----------------------------------        # For activate Restricted user by ip u need        # to set True this option and configure the field        # AllowedRestrctedUser as show below        AllowRestrictedUser: false        # Restricted user will kick players that         # is listed below and they dont        # meet the match of username;ip        # Example playername;127.0.0.1 , if playername         # hasent 127.0.0.1 as ip address        # he will not be allowed to join the server        AllowedRestrictedUser:        - playername;127.0.0.1        # Should unregistered players be kicked immediatly?        kickNonRegistered: false        # Should fail password players be kicked immediatly?        kickOnWrongPassword: false        # should not loged in players be teleported to spawn?        # On login they will be teleported back to their normal        # position        teleportUnAuthedToSpawn: true  <----------------------------------------------
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeżeli chcesz skrypt to proszę bardzo:

 

command /setspawnlogin:

{}trigger:

{}{}set player's location to {spawnlogowania}

 

on join:

{}if {spawnlogowania} is set:

{}{}set player's location to {kordy.%player%}

{}{}teleport player to {spawnlogowania}

 

on command "/login":

{}wait 2 seconds

{}teleport player to {kordy.%player%}

 

 

 

UWAGA!. Nie da się połaczyć logowania ze skryptem. Po wpisaniu komendy /login,  mimo, że hasło będzie złe i tak przeteleportuje gracza na swoje kordy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeżeli chcesz skrypt to proszę bardzo:

 

command /setspawnlogin:

{}trigger:

{}{}set player's location to {spawnlogowania}

 

on join:

{}if {spawnlogowania} is set:

{}{}set player's location to {kordy.%player%}

{}{}teleport player to {spawnlogowania}

 

on command "/login":

{}wait 2 seconds

{}teleport player to {kordy.%player%}

 

 

 

UWAGA!. Nie da się połaczyć logowania ze skryptem. Po wpisaniu komendy /login,  mimo, że hasło będzie złe i tak przeteleportuje gracza na swoje kordy.

thx :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...