Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na statystyki


kubakot
 Udostępnij

Pytanie

Mam problem z tym skryptem. Jest to skrypt klikluczęściowy. Jego funkcje to: statystyki zabójstw na serwerze, rangi za zabójstwa, serie zabójstw oraz ranking najlepszych w pvp. Jednak po odpaleniu skryptu wyskakują błędy. Lista błędów w załącznikach, link do skryptu poniżej. Wie ktoś jak to naprawić?

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

[14:09:49 WARN]: Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (staty.sk, line 196: trigger:')

[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 83: if {DW.%player%} is greater than or equal than 0')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 87: if {DW.%player%} is greater than or equal than 11')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 91: if {DW.%player%} is greater than or equal than 25')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 95: if {DW.%player%} is greater than or equal than 50')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 99: if {DW.%player%} is greater than or equal than 100')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 103: if {DW.%player%} is greater than or equal than 200')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 107: if {DW.%player%} is greater than or equal than 350')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 111: if {DW.%player%} is greater than or equal than 500')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 115: if {DW.%player%} is greater than or equal than 750')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 119: if {DW.%player%} is greater than or equal than 1000')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 123: if {DW.%player%} is greater than or equal than 1400')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 127: if {DW.%player%} is greater than or equal than 2000')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 131: if {DW.%player%} is greater than or equal than 3000')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 135: if {DW.%player%} is greater than or equal than 4500')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 139: if {DW.%player%} is greater than or equal than 6500')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 143: if {DW.%player%} is greater than or equal than 9000')
[14:09:49 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 147: if {DW.%player%} is greater than or equal than 13000')
[14:09:50 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 151: if {DW.%player%} is greater than or equal than 18000')
[14:09:50 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 155: if {DW.%player%} is greater than or equal than 24000')
[14:09:50 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 159: if {DW.%player%} is greater than or equal than 31000')
[14:09:50 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 163: if {DW.%player%} is greater than or equal than 39000')
[14:09:50 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 167: if {DW.%player%} is greater than or equal than 48000')
[14:09:50 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 171: if {DW.%player%} is greater than or equal than 58000')
[14:09:50 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 175: if {DW.%player%} is greater than or equal than 69000')
[14:09:50 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 179: if {DW.%player%} is greater than or equal than 81000')
[14:09:50 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 183: if {DW.%player%} is greater than or equal than 86000')
[14:09:50 ERROR]: 'if {DW.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 187: if {DW.%player%} is greater than or equal than 90000')
[14:09:50 ERROR]: '/top' is not a text (staty.sk, line 195: on command /top:')

Błąd z "if {DW.%player%}, Błąd z /top i empty configuration section.
 
Popraw i będzie działać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A więc tak, troszkę namieszałeś z tabami i spacjami, w seriach nie dodałeś eventu, po którym ma sprawdzać zmienne (dodałem on death of player), oraz pomyliłeś wyraz w :

if {DW.%player%} is greater than or equal to 86000:

Poprawnie powinno być tak :P

if {DW.%player%} is greater than or equal to 86000:

Nie rozumiem na co ci ta komenda top, która wyświetla tylko wiadomości :P

 

Trzymaj kod

#=========##  STATY  ##=========# Variables:	{zabojstwa.%player%} = 0	{smierci.%player%) = 0	{seria.%player%} = 0	{DW.%player%} = 0on death of player:	attacker is a player	victim is a player	add 1 to {zabojstwa.%attacker%}	add 1 to {seria.%attacker%}	add 1 to {smierci.%victim%}command /statystyki [<offlineplayer&gt]:	aliases: staty	usage: &7Poprawne uzycie tej komenty to &9/staty [Nick]	trigger:		send "&c&l------------------------------"		send "&7Statystyki Gracza&9: %argument 1%"		send "&7Ilosc Zabojstw&9: %{zabojstwa.%argument 1%}%"		send "&7Ilosc Zgonow&9: %{smierci.%argument 1%}%"		send "&7Najwieksza seria zabojstw&9: W przygotowaniach"		send "&aAktualna seria zabojstw: %{seria.%argument 1%}%"		send "&c&l------------------------------" #=========##  SERIE  ##=========#on death of player:	if {seria.%player%} is larger than 1:		add 1 to {DW.%player%}		send "Zabiłeś gracza i dostales 1 DW"	if {seria.%player%} is larger than 2:		add 2 to {DW.%player%}		send "Zabiłeś gracza i dostales 2 DW"	if {seria.%player%} is larger than 3:		add 3 to {DW.%player%}		send "Zabiłeś gracza i dostales 3 DW"	if {seria.%player%} is larger than 4:		add 4 to {DW.%player%}		send "Zabiłeś gracza i dostales 4 DW"	if {seria.%player%} is larger than 5:		add 5 to {DW.%player%}		send "Zabiłeś gracza i dostales 5 DW"	if {seria.%player%} is larger than 6:		add 10 to {DW.%player%}		send "Zabiłeś gracza i dostales 10 DW"	if {seria.%player%} is larger than 7:		add 15 to {DW.%player%}		send "Zabiłeś gracza i dostales 15 DW"	if {seria.%player%} is larger than 8:		add 20 to {DW.%player%}		send "Zabiłeś gracza i dostales 20 DW"	if {seria.%player%} is larger than 9:		add 25 to {DW.%player%}		send "Zabiłeś gracza i dostales 25 DW"	if {seria.%player%} is larger than 10:		add 30 to {DW.%player%}		send "Zabiłeś gracza i dostales 30 DW"	if {seria.%player%} is larger than 11:		add 35 to {DW.%player%}		send "Zabiłeś gracza i dostales 35 DW"	if {seria.%player%} is larger than 12:		add 40 to {DW.%player%}		send "Zabiłeś gracza i dostales 40 DW"	if {seria.%player%} is larger than 13:		add 45 to {DW.%player%}		send "Zabiłeś gracza i dostales 45 DW"	if {seria.%player%} is greater than or equal to 14:		add 50 to {DW.%player%}		send "Zabiłeś gracza i dostales 50 DW"on logout:	set {zabojstwa.%player%} to 0on quit:	set {zabojstwa.%player%} to 0 #=========##  RANGI  ##=========#               On chat:	if {DW.%player%} is greater than or equal to 0:		Cancel event		broadcast "[Rekrut] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 11:		Cancel event		broadcast "[Szeregowy pierwszej klasy] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 25:		Cancel event		broadcast "[Mlodszy szeregowy] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 50:		Cancel event		broadcast "[Starszy Szeregowy] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 100:		Cancel event		broadcast "[Sierzant] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 200:		Cancel event		broadcast "[Starszy sierzant] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 350:		Cancel event		broadcast "[Sierzant sztabowy] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 500:		Cancel event		broadcast "[Glowny sierzant] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 750:		Cancel event		broadcast "[Pierwszy sierzant] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 1000:		Cancel event		broadcast "[Sierzant glowny sztabowy] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 1400:		Cancel event		broadcast "[Sierzant major] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 2000:		Cancel event		broadcast "[Podchorazy] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 3000:		Cancel event		broadcast "[Chorazy] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 4500:		Cancel event		broadcast "[Starszy Chorazy] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 6500:		Cancel event		broadcast "[Kapral] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 9000:		Cancel event		broadcast "[Mlodszy Porucznik] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 13000:		Cancel event		broadcast "[Podporucznik] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 18000:		Cancel event		broadcast "[Porucznik] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 24000:		Cancel event		broadcast "[Starszy Porucznik] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 31000:		Cancel event		broadcast "[Kapitan] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 39000:		Cancel event		broadcast "[Major] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 48000:		Cancel event		broadcast "[Podpulkownik] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 58000:		Cancel event		broadcast "[Pulkownik] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 69000:		Cancel event		broadcast "[Szef korpusu] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 81000:		Cancel event		broadcast "[General] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 86000:		Cancel event		broadcast "[General major] %player% : %colored message%"	if {DW.%player%} is greater than or equal to 90000:		Cancel event		broadcast "[Weteran] %player% : %colored message%" #==========##  RANKING ##==========# command /top:    trigger:        send "&8##&7==============&8## &3TOP &8##&7==============&8##"        send "1. RANGA Nick ilosc DW"        send "2. RANGA Nick ilosc DW"        send "3. RANGA Nick ilosc DW"        send "4. RANGA Nick ilosc DW"        send "5. RANGA Nick ilosc DW"        send "6. RANGA Nick ilosc DW"        send "7. RANGA Nick ilosc DW"        send "8. RANGA Nick ilosc DW"        send "9. RANGA Nick ilosc DW"        send "10.RANGA Nick ilosc DW"        send "&8##&7==============&8## &3TOP &8##&7==============&8##"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Daję tutaj przykład:

  • On chat:
  •         if {DW.%player%} is greater than or equal than 31000
  •         Cancel event
  •         broadcast "[Kapitan] %player% : %colored message%"
 
Jak może tutaj być cokolwiek wykonane, skoro użyłeś "If".
Polecenie to, wymaga po zakończeniu danej komendy, wpisanie znaku " : ",
a następne polecenie dać TAB dalej,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Teraz większość błędów poprawiona, zostały jeszcze te:

[17:41:12 INFO]: [skript] Reloading staty.sk...


[17:41:12 ERROR]: 'to {najwiekszaseria.%player%}' is not an entity type (staty.sk, line 18: if {seria.%player%} is greater than to {najwiekszaseria.%player%}:')
[17:41:12 ERROR]: Unexpected entry 'if arg1 is not set'. Check whether it's spelled correctly or remove it. (staty.sk, line 32: if arg1 is not set:')
[17:41:12 ERROR]: The percent sign is used for expressions (e.g. %player%). To insert a '%' type it twice: %%. (staty.sk, line 30: send "Ilosc DW: %{DW.argument 1%}%"')
[17:41:12 INFO]: [skript] Encountered 3 errors while reloading staty.sk!

 

Tutaj najnowszy kod:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...