Skocz do zawartości
  • 0

Przeróbka skryptu


swyzyy

Pytanie

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

format slot?? 

        if attacker is not a player:
            wait 1 seconds
            stop

???

Doprowadź ten kod do stanu użyteczności dopiero w nim będzie można dokonywać jakichkolwiek zmian. 

13 godzin temu, swyzyy napisał:

Przerobi ktoś ten skrypt na zlecenia tak żeby było w gui wszystko itd ale komendy dalej działały i żeby poprostu po wpisaniu /zlecenia okazywały się aktualne zlecenia na głowy graczy 

 

https://code.skript.pl/QYJp66tH

napisz jeszcze raz po polsku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on load:
	loop all players:
		{glowa::%loop-player%} is not set:
			set {glowa::%loop-player%} to false
		{kasa::%loop-player%} is not set:
			set {kasa::%loop-player%} to 0

options:
	maxkwota: 10000
	minkwota: 1000

command /zlecenie [<player>] [<integer>]:
	permission: zlecenie.cmd
	permission message: &7>> &cNie masz permisji do wykonania tej komendy!
	usage: &7>> &cPoprawne użycie: &e/zlecenie (gracz) (kwota)
	trigger:
		if arg 2 > {@maxkwota}:
			send "&cMaksymalna kwota jaka mozesz wyznaczyc za glowe to {@maxkwota}!"
			
		else if arg 2 < {@minkwota}:
			send "&cMinimalna kwota jaka mozesz wyznaczyc za glowe to {@minkwota}!"
		else:
			send action bar "&cZa twoja glowe ☠ wyznaczono %arg 2%" to arg 1
			set {glowa::%arg 1%} to true
			set {glowakasa::%arg 1%} to arg 2

command /zleceniehelp [<text>]:
	trigger:
		send "&c/zlecenie <gracz> <ilosc kasy za glowe> (min: {@minkwota}- max: {@maxkwota})"

command /zleceniepanel:
	permission: zlecenie.admin
	permission message: &7>> &cNie masz permisji do wykonania tej komendy!
	trigger:
		zleceniaAdmin(player)
		
# EVENTY

on death of player:
	if {glowa::%player%} is true:
		if attacker is not a player:
			wait 1 seconds
			stop
		if attacker is a player:
			broadcast "&c%attacker% zabil %victim% i zgarnia nagrode za jego glowe w wysokosci: %{glowakasa::%victim%}%"
			set {glowa::%victim%} to false
			add {glowakasa::%victim%} to {kasa::%attacker%}
			delete {glowakasa::%victim%}
			
on inventory click:
	event-inventory is not player's inventory
	if name of event-inventory is "&cPanel Admina | Zlecenia":
		cancel event
		if clicked slot is 11:
			set {glowa::*} to false
		if clicked slot is 13:
			zleceniaPlayersCreate(player)
		if clicked slot is 15:
			zleceniaPlayersDelete(player)
	else if name of event-inventory is "&cPanel Admina | Usuń zlecenie":
		set {_m} to name of clicked slot
		set {glowa::%{_m}%} to false 
		send "&cUsunięto zlecenia na gracza %{_m}%!"
	else if name of event-inventory is "&cPanel Admina | Stwórz zlecenie":
		set {_m} to name of clicked slot
		set {glowa::%{_m}%} to true 
		send "&aStworzono zlecenia na gracza %{_m}%!"
		
# FUNKCJE
                                           		
function zleceniaAdmin(p: player):
	set {_gui} to chest inventory with 3 rows named "&cPanel Admina | Zlecenia"

	set slot 11 of {_gui} to barrier named "&c&lZakoncz wszystkie zlecenia" with lore "&6Konczy wszystkie aktywne zlecenia!"
	set slot 13 of {_gui} to compass named "&a&lNowe zlecenie" with lore "&6Rozpoczyna nowe zlecenie"
	set slot 15 of {_gui} to clock named "&b&lUsun zlecenie" with lore "&6Usuwa zlecenie konkretnego gracza"
	
	open {_gui} to {_p}
		
function zleceniaPlayersCreate(p: player):
	set {_gui} to chest inventory with 6 rows named "&cPanel Admina | Stwórz zlecenie"
	
	set {_s} to 0
	loop all players where [{glowa::%input%} is true]:
		set slot {_s} of {_gui} to skull of "%loop-player%" parsed as offline player named "%loop-player%" with lore "&7Wybierz gracza aby stworzyć na niego zlecenie"
		add 1 to {_s}
		
	open {_gui} to {_p}
	
function zleceniaPlayersDelete(p: player):
	set {_gui} to chest inventory with 6 rows named "&cPanel Admina | Usuń zlecenie"
	
	set {_s} to 0
	loop all players where [{glowa::%input%} is true]:
		set slot {_s} of {_gui} to skull of "%loop-player%" parsed as offline player named "%loop-player%" with lore "&7Wybierz gracza aby usunąć na niego zlecenie"
		add 1 to {_s}
		
	open {_gui} to {_p}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...