swyzyy 0 Opublikowano 20 lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 lipca 2023 Przerobi ktoś ten skrypt na zlecenia tak żeby było w gui wszystko itd ale komendy dalej działały i żeby poprostu po wpisaniu /zlecenia okazywały się aktualne zlecenia na głowy graczy https://code.skript.pl/QYJp66tH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 696 Opublikowano 21 lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 lipca 2023 format slot?? if attacker is not a player: wait 1 seconds stop ??? Doprowadź ten kod do stanu użyteczności dopiero w nim będzie można dokonywać jakichkolwiek zmian. 13 godzin temu, swyzyy napisał: Przerobi ktoś ten skrypt na zlecenia tak żeby było w gui wszystko itd ale komendy dalej działały i żeby poprostu po wpisaniu /zlecenia okazywały się aktualne zlecenia na głowy graczy https://code.skript.pl/QYJp66tH napisz jeszcze raz po polsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 devyy 17 Opublikowano 22 lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2023 on load: loop all players: {glowa::%loop-player%} is not set: set {glowa::%loop-player%} to false {kasa::%loop-player%} is not set: set {kasa::%loop-player%} to 0 options: maxkwota: 10000 minkwota: 1000 command /zlecenie [<player>] [<integer>]: permission: zlecenie.cmd permission message: &7>> &cNie masz permisji do wykonania tej komendy! usage: &7>> &cPoprawne użycie: &e/zlecenie (gracz) (kwota) trigger: if arg 2 > {@maxkwota}: send "&cMaksymalna kwota jaka mozesz wyznaczyc za glowe to {@maxkwota}!" else if arg 2 < {@minkwota}: send "&cMinimalna kwota jaka mozesz wyznaczyc za glowe to {@minkwota}!" else: send action bar "&cZa twoja glowe ☠ wyznaczono %arg 2%" to arg 1 set {glowa::%arg 1%} to true set {glowakasa::%arg 1%} to arg 2 command /zleceniehelp [<text>]: trigger: send "&c/zlecenie <gracz> <ilosc kasy za glowe> (min: {@minkwota}- max: {@maxkwota})" command /zleceniepanel: permission: zlecenie.admin permission message: &7>> &cNie masz permisji do wykonania tej komendy! trigger: zleceniaAdmin(player) # EVENTY on death of player: if {glowa::%player%} is true: if attacker is not a player: wait 1 seconds stop if attacker is a player: broadcast "&c%attacker% zabil %victim% i zgarnia nagrode za jego glowe w wysokosci: %{glowakasa::%victim%}%" set {glowa::%victim%} to false add {glowakasa::%victim%} to {kasa::%attacker%} delete {glowakasa::%victim%} on inventory click: event-inventory is not player's inventory if name of event-inventory is "&cPanel Admina | Zlecenia": cancel event if clicked slot is 11: set {glowa::*} to false if clicked slot is 13: zleceniaPlayersCreate(player) if clicked slot is 15: zleceniaPlayersDelete(player) else if name of event-inventory is "&cPanel Admina | Usuń zlecenie": set {_m} to name of clicked slot set {glowa::%{_m}%} to false send "&cUsunięto zlecenia na gracza %{_m}%!" else if name of event-inventory is "&cPanel Admina | Stwórz zlecenie": set {_m} to name of clicked slot set {glowa::%{_m}%} to true send "&aStworzono zlecenia na gracza %{_m}%!" # FUNKCJE function zleceniaAdmin(p: player): set {_gui} to chest inventory with 3 rows named "&cPanel Admina | Zlecenia" set slot 11 of {_gui} to barrier named "&c&lZakoncz wszystkie zlecenia" with lore "&6Konczy wszystkie aktywne zlecenia!" set slot 13 of {_gui} to compass named "&a&lNowe zlecenie" with lore "&6Rozpoczyna nowe zlecenie" set slot 15 of {_gui} to clock named "&b&lUsun zlecenie" with lore "&6Usuwa zlecenie konkretnego gracza" open {_gui} to {_p} function zleceniaPlayersCreate(p: player): set {_gui} to chest inventory with 6 rows named "&cPanel Admina | Stwórz zlecenie" set {_s} to 0 loop all players where [{glowa::%input%} is true]: set slot {_s} of {_gui} to skull of "%loop-player%" parsed as offline player named "%loop-player%" with lore "&7Wybierz gracza aby stworzyć na niego zlecenie" add 1 to {_s} open {_gui} to {_p} function zleceniaPlayersDelete(p: player): set {_gui} to chest inventory with 6 rows named "&cPanel Admina | Usuń zlecenie" set {_s} to 0 loop all players where [{glowa::%input%} is true]: set slot {_s} of {_gui} to skull of "%loop-player%" parsed as offline player named "%loop-player%" with lore "&7Wybierz gracza aby usunąć na niego zlecenie" add 1 to {_s} open {_gui} to {_p} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
swyzyy 0
Przerobi ktoś ten skrypt na zlecenia tak żeby było w gui wszystko itd ale komendy dalej działały i żeby poprostu po wpisaniu /zlecenia okazywały się aktualne zlecenia na głowy graczy
https://code.skript.pl/QYJp66tH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.