SkepsonTV 20 Opublikowano 11 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2015 Wita, czy da się w skript, by gracz np. po śmierci wydropił zieloną wełnę nazwaną bodajże "hajs", a inny gracz po podniesieniu jej otrzymał cała utraconą kasę gracza ? Tak, wiem, że chaotycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 11 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2015 on first join: add "%player's name%" to {gracze::*}on death: drop lime wool named "Hajs - %player%" at event-locationon player pickup: set {_name} to name of event-item set {_size} to length of {_name} set {_gracz} to (subtext of "%{_name}%" between 8 and {_size}) parsed as player loop {gracze::*}: {_gracz} is loop-value: set {_money} to balance of {_gracz} remove {_money} from {_gracz} add {_money} to playerNa 100% da się prościej, ale nie miałem pomysłu. Powinno działać xD SkepsonTV 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 theneuetimes 522 Opublikowano 11 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2015 (edytowane) on death of player: drop light green wool named "hajs" at victim set {hajs.%event-item%} to {kasa.%name of victim%} parsed as number #tu zmien na swoja zmienna (ta druga)on pick: name of event-item is "hajs": add {hajs.%event-item%} to {kasa.%name of player%}Nie testowałem. @up szybszy :P Edytowane 11 stycznia 2015 przez RaiZeN SkepsonTV 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
SkepsonTV 20
Wita, czy da się w skript, by gracz np. po śmierci wydropił zieloną wełnę nazwaną bodajże "hajs", a inny gracz po podniesieniu jej otrzymał cała utraconą kasę gracza ?
Tak, wiem, że chaotycznie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi