Skocz do zawartości
  • 0

Przypisywanie zmiennej do item'u.


SkepsonTV

Pytanie

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on first join:  add "%player's name%" to {gracze::*}on death:  drop lime wool named "Hajs - %player%" at event-locationon player pickup:  set {_name} to name of event-item  set {_size} to length of {_name}  set {_gracz} to (subtext of "%{_name}%" between 8 and {_size}) parsed as player  loop {gracze::*}:    {_gracz} is loop-value:      set {_money} to balance of {_gracz}      remove {_money} from {_gracz}      add {_money} to player

Na 100% da się prościej, ale nie miałem pomysłu. Powinno działać xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on death of player:    drop light green wool named "hajs" at victim    set {hajs.%event-item%} to {kasa.%name of victim%} parsed as number #tu zmien na swoja zmienna (ta druga)on pick:    name of event-item is "hajs":        add {hajs.%event-item%} to {kasa.%name of player%}

Nie testowałem.

 

@up szybszy :P

Edytowane przez RaiZeN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...