Skocz do zawartości
  • 0

Licznik uderzeń dzwonem


crosby

Pytanie

Siemka,

Nie umiem sprawić by licznik uderzeć dzwonem działał. Skrypt NIE generuje żadnych błędów i ładuje się poprawnie, korzystam z:
- Spigot 1.19.2
- Skript najnowszy
- Lusk 1.0.3
- SkBee najnowszy
- Skript-placeholders najnowszy

Zależy mi na tym by wartość w scoreboardzie była taka jak w statystykach gracza(tych pod ESC), komenda "/dzwon" z kodu działa i ustawia poprawnie ilość w scoreboardzie, lecz nie działa samo dodawanie wartości "1" przy evencie "on bell ring" który rzekomo Lusk wspiera.

Macie jakiś pomysł co może powodować taki problem? Dziękuję wszystkim co postarają się pomóc

Skrypt:

 

Edytowane przez crosby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1

Może po prostu on Bell ring zamienisz na on right click ?

A i btw na scoreboarda polecam plugin TAB , po nazwie daje też dostęp do modyfikacji taba.

Wspiera fajnie placeholders, więc na spokojnie wszystko ci będzie działać a nawet lepiej. Przy większej ilości graczy, wyświetlanie takiego scoreboarda w skrypcie co sekundę nie jest zdrowe dla serwera

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1

Po pierwsze - nie przypisujesz żadnej wartości domyślnej do zmiennej. Warto to dodać w evencie np. on join, sprawdzanie czy zmienna jest ustawiona i jeśli nie to ustawianie jej na 0. 

 

W tym evencie może nie być player'a, spróbuj z event-entity ewentualnie event-player. Jeśli nie zadziała to możesz sięgnąć po skript-reflect, skorzystać z eventu org.bukkit.event.block.BellRingEvent i pobrać event.getEntity() 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 godzin temu, Fendi napisał:

Może po prostu on Bell ring zamienisz na on right click ?

A i btw na scoreboarda polecam plugin TAB , po nazwie daje też dostęp do modyfikacji taba.

Wspiera fajnie placeholders, więc na spokojnie wszystko ci będzie działać a nawet lepiej. Przy większej ilości graczy, wyświetlanie takiego scoreboarda w skrypcie co sekundę nie jest zdrowe dla serwera

 

To serwer dla 3ki graczy, ten skrypt to wszystko co tam chcieliśmy mieć. Miałem to w javie pisać ale stwierdziłem że w Skripcie będzie szybciej + nie będę musiał serwera wyłączać jak będzie trzeba coś dodać. No ale niestety trafiłem na taki dziwny problem i będę teraz siedzieć aż się nie dowiem jak go naprawić :P

8 godzin temu, CoFFeIN04 napisał:

Po pierwsze - nie przypisujesz żadnej wartości domyślnej do zmiennej. Warto to dodać w evencie np. on join, sprawdzanie czy zmienna jest ustawiona i jeśli nie to ustawianie jej na 0. 

 

W tym evencie może nie być player'a, spróbuj z event-entity ewentualnie event-player. Jeśli nie zadziała to możesz sięgnąć po skript-reflect, skorzystać z eventu org.bukkit.event.block.BellRingEvent i pobrać event.getEntity() 

Dzięki, myślałem by tak to zrobić ale nie chciałem dokładać sobie pracy bo uważałem, że gdzieś może popełniłem jakiś głupi błąd, nie tykałem skripta dość długo. W takim razie problem rozwiązany raczej i zastosuję Twoje rozwiązanie, dzięki za pomoc!

Helczyk

Łączę posty napisane krótko po sobie

Notatka dodana przez Helczyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...