Skocz do zawartości
  • 0

Styl konia, oraz prędkość konia


EdeQ

Pytanie

Hej. Zalezy mi na tym, aby po zrespieniu konia kon mial przypisana do siebie stala prekosc, ktora ma sie poruszac. Jakie rozszerzenie do skripta jest potrzebne zeby to ustawic i czego uzyc zeby ta prekosc ustawic?
To samo z stylem konia. Chce zeby kon respil sie caly czas w tym samym stylu np. czarny, albo bialy (nie wiem jakie sa nazwy tych styli). I za kazdym razem kiedy zrespi sie go ponownie, zeby predkosc konia byla ta sama i styl tak samo. Jakie rozszerzenia sa potrzebne, aby to uzyc i co dopisac do mojego kodu?
Moj kod wyglada tak:
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
apply speed 2 to the last spawned entity for 1000 seconds

albo

apply speed 2 to spawned horse

takie cos mozesz uzyc do konia aby zwiekszyc mu speeda

a co do tekstury konia to spróbuj:

spawn an unique "horse" horse colored "chestnut" with patterns of "black dots" at player

i tu masz kolory i patterny https://minecraft.fandom.com/wiki/Horse

Helczyk

Wstawiam formatowanie odpowiednie dla kodu

Notatka dodana przez Helczyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
23 godziny temu, nevilee napisał:
apply speed 2 to the last spawned entity for 1000 seconds

albo

apply speed 2 to spawned horse

takie cos mozesz uzyc do konia aby zwiekszyc mu speeda

a co do tekstury konia to spróbuj:

spawn an unique "horse" horse colored "chestnut" with patterns of "black dots" at player

i tu masz kolory i patterny https://minecraft.fandom.com/wiki/Horse

Co do predkosci to ten kod dodaje po prostu efekt speed 2 dla konia. I to by bylo ok, ale gdyby kon zawsze mial ta sama predkosc. Konie roznia sie od siebie iloscia serc i prekoscia z jaka moga sie poruszac. Jeden jest szybszy drugi wolniejszy. Dodajac efekt speed 2 dla konia ktory naturlanie jest wolny bedzie wolniejszy od konia ze speedem 2 ktory naturlanie jest szybszy. Chce wlasnie wplynac w ta taka "naturalna" szybkosc. Tak jak w ilosc serc czyli:
set max

set max health of {_horse} to 10

A co do pateternow to zaraz sprawdze i dam znac :D

Edit: Jakie trzeba miec rozszerzenie do tych patternow?

Helczyk

Łączę dwa posty opublikowane krótko po sobie i jednakowe tematycznie

Notatka dodana przez Helczyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, CoFFeIN04 napisał:
	set generic movement speed attribute of last spawned horse to 2
	set color of last spawned horse to black

spróbuj, możesz pozmieniać te wartości 2 i black na dowolną. Pierwsze powinno działać, drugie trzeba przetestować

sujper! peredkosc dziala jak trzeba, ale z kolorem nie koniecznie. Wiesz co jeszcze moze pomoc? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

najłatwiej to skript-reflect

#import na samej górze skryptu
import:
	org.bukkit.entity.Horse$Color as HorseColor

# kod do zmiany koloru
(last spawned horse).setColor(HorseColor.BLACK)

 

dostępne kolory, podmieniasz BLACK na dowolny z poniższej listy

Cytat

BLACK
BROWN
CHESTNUT
CREAMY
DARK_BROWN
GRAY
WHITE

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...