Skocz do zawartości
  • 0

Dziwne działanie pętli na wszystkich graczy.


maka12

Pytanie

Proszę, oświećcie mnie, o co chodzi, poniżej podaje część kodu:
 

every 0.5 second:
	loop all players:
		if {ileprawy.%loop-player%} is set:
			if {ileprawywcz.%loop-player%} is not set:
				set {ileprawywcz.%loop-player%} to {ileprawy.%loop-player%}
				send "%{ileprawywcz.%loop-player%}% %{ileprawy.%loop-player%}%" to loop-player
				stop
			if {ileprawy.%loop-player%} > {ileprawywcz.%loop-player%}:
				send "%{ileprawywcz.%loop-player%}% %{ileprawy.%loop-player%}%" to loop-player
				clear {ileprawywcz.%loop-player%}
				stop
			clear {blokada.%loop-player%}
			clear {ileprawy.%loop-player%}
			clear {ileprawywcz.%loop-player%}
			remove slowness from loop-player

Mianowicie pytam o to dlaczego w momencie gdy ja używam skryptu (sprawiam, że zmienna {ileprawy.%loop-player%} rośnie), to wszystko idzie git, ale kiedy drugi z graczy zacznie tego używać to nagle nie usuwa się slowness, a u mnie nawet nie pojawiają się wiadomości zwrotne testowe, które informują mnie cyfrowo o zmianach, dzieje się to dopiero gdy dana osoba przestanie z tego korzystać. Tak jakby z tej pętli mogła korzystać tylko jedna osoba i już nikt więcej (co dziwi, koledze wszystko działa prawidłowo i tylko do niego "przechwytuje" wiadomości nie zależnie od konfiguracji (czy ona, czy ja pierwszy)). Z góry dzięki za pomoc i pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 9.04.2023 o 18:52, CoFFeIN04 napisał:

Może dlatego, że w kodzie masz "stop"?

Stop w kodzie jest specjalnie, może wytłumaczę. Wyślę większy kod dla kontekstu:
 

on right clicking:
	if player's tool is a leather horse armor:
		set action bar of player to "&6[&8&l*&6] &3Trwa ochrona..."
		add 1 to {ileprawy.%player%}
		set {blokada.%player%} to true
		apply slowness 6 to player for 10000 second
		
	if player's offhand is leather horse armor:
		set action bar of player to "&6[&8&l*&6] &3Trwa ochrona..."
		add 1 to {ileprawy.%player%}
		set {blokada.%player%} to true
		apply slowness 6 to player for 10000 second
		
		

		
every 0.5 second:
	loop all players:
		if {ileprawy.%loop-player%} is set:
			if {ileprawywcz.%loop-player%} is not set:
				set {ileprawywcz.%loop-player%} to {ileprawy.%loop-player%}
				send "%{ileprawywcz.%loop-player%}% %{ileprawy.%loop-player%}%" to loop-player
				stop
			if {ileprawy.%loop-player%} > {ileprawywcz.%loop-player%}:
				send "%{ileprawywcz.%loop-player%}% %{ileprawy.%loop-player%}%" to loop-player
				clear {ileprawywcz.%loop-player%}
				stop
			clear {blokada.%loop-player%}
			clear {ileprawy.%loop-player%}
			clear {ileprawywcz.%loop-player%}
			remove slowness from loop-player

Ma być to skrypt na tarczę, długo myślałem nad rozwiązaniem. Wpadłem na pomysł widoczny powyżej. Każdy przytrzymany przycisk daje +1 wartość do zmiennej, przez co server wie, że dalej gracz ten przycisk wciska, przez co ochrona działa dalej. "Stop" tam się w obecnym kodzie musi znaleźć. Nie wiem dlaczego jednak loop przechodzi na drugą osobę i 2 osoby jednocześnie nie mogą go mieć. Może z drugiej strony macie pomysł jak to inaczej zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, CoFFeIN04 napisał:

Ale ty chcesz zapętlić wszystkich graczy? Czy tylko jednego i przestać. stop zatrzymuje cały kod, nie tylko dane wykonanie pętli, do tego służy continue

No i widzisz, w tym był klucz. Bardzo dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...