Lizak3 10 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 Dzień Dobry. Mam problem ze zmienną w Skript'cie. Mam kilka skryptów, gdzie wszystko funkcjonuje normalnie, oprócz w jednym.Mam taką zmienną:{gildia.wgildii.%player%}W "variables" (na górze pliku) mam oczywiście ją ustawioną tzn. variables: {gildia.wgildii.%player%} = falsePróbowałem również w ten sposób:on join: if {gildia.wgidlii.%player%} is not set: set {gildia.wgildii.%player%} to falseNiestety bezskutecznie. Równolegle w skrypcie na statystyki, gdzie zmienną mam również "narzuconą z góry" wszystko działa.Dodam jeszcze, że zmiana na {gildia.wgildii::%player%} skutkuje tym samym.Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że to się stało z dnia na dzień. Działało i przestało. Zapis zmiennych: MySQL/SQLite/CSV skutkuje tym samym (inne zmienne się zapisują)Pluginy: Skript 2.1.2, Wildskript 1.8, SQLibrary 7.1, Essentials, PEX, World Guard/EditSilnik: Spigot 1.7.2 R0.3-R0.4/1.8Środowisko: Java 7/8 (64bit), Ubuntu 14.04.1 LTS Norbi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patek 189 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 Czyli jeżeli zrobisz tak:send "%{gildia.wgildii.%player%}%"to wyskakuje <none>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lizak3 10 Opublikowano 3 stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patek 189 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 Przeinstaluj serwer wgraj tylko ten skrypt , przetestuj i jak działa to wgraj spowrotem wszystko. Jeżeli jak wgrasz to nie zadziała to może jakiś błąd w innym skrypcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lizak3 10 Opublikowano 3 stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 (edytowane) Chociaż chwila...Teraz coś stało i zmienna się zapisuje ({gildia.wgildii::%player%}). Zwraca "false" więc jest to już działa nie wiem jak ale sam zapis jako tako działa. Gorzej, że gdy odwołuję się do tej zmiennej, wykazuje co innego: if {gildia.wgildii::%arg 2%} is false: #kodelse if {gildia.wgildii::%arg 2%} is true: send "Gracz %arg 2% jest w innej gildii"else if {gildia.wgildii::%arg 2%} is not set: send "Gracz nigdy nie gral na tym serwerze"i cały czas oczywiście jest 3 opcja Użycie:{gildia.wgildii::%arg 2 parsed as player%}odpada bo wystarczy wpisać literkę gracza na serwerze i skript nie operuje na graczu lecz na literce i wszystkie zmienne ustawia pod tą literkę tzn. gdybym jako argument dał "l" dostałbym zmienną {gildia.wgildii::l} a nie {gildia.wgildii::lizak} a do Lizaka wiadomość zostałaby dostarczona. EDIT. Reinstalacja nic nie dała. Wgrany tylko ten jeden skrypt. Edytowane 3 stycznia 2015 przez Lizak3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patek 189 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 Czy silnik jest na 1.8 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 superchata 12 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 Spróbuj dac zamiast true i false 0 i 1 - 0 jako false i 1 jako true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lizak3 10 Opublikowano 4 stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2015 Czy silnik jest na 1.8 ? Silnik: Spigot 1.7.2 R0.3-R0.4/1.8Czyli na tych 3 silnikach próbowałem. Spróbuj dac zamiast true i false 0 i 1 - 0 jako false i 1 jako true Nie pomogło. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Próbowałem również za argument podstawić chwilową zmienną i sprawdzićset {_nick} to arg 2if {gildia.wgildii::%{_nick}%} is false: send "bla bla bla"ale zwraca taki wynik jak by zmienna nadal była nie ustawiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patek 189 Opublikowano 4 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2015 Z tego co wiem na wersji 1.8, nie działa dobrze Skript. Może spróbuj zmienić wersje silnika, np R02 czy coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Lizak3 10
Dzień Dobry. Mam problem ze zmienną w Skript'cie. Mam kilka skryptów, gdzie wszystko funkcjonuje normalnie, oprócz w jednym.
Mam taką zmienną:
W "variables" (na górze pliku) mam oczywiście ją ustawioną tzn.
Próbowałem również w ten sposób:
Niestety bezskutecznie.
Równolegle w skrypcie na statystyki, gdzie zmienną mam również "narzuconą z góry" wszystko działa.
Dodam jeszcze, że zmiana na {gildia.wgildii::%player%} skutkuje tym samym.
Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że to się stało z dnia na dzień. Działało i przestało.
Zapis zmiennych: MySQL/SQLite/CSV skutkuje tym samym (inne zmienne się zapisują)
Pluginy: Skript 2.1.2, Wildskript 1.8, SQLibrary 7.1, Essentials, PEX, World Guard/Edit
Silnik: Spigot 1.7.2 R0.3-R0.4/1.8
Środowisko: Java 7/8 (64bit), Ubuntu 14.04.1 LTS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi