Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na automatyczna zamiane blockow.


lothar

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on load:
    {items::*} to iron ingot, gold ingot, diamond, emerald
    {blocks::*} to iron block, gold block, diamond block, emerald block
function changeIngots(p: player, i1: item, i2: item):
    if {_p} has 9 of {_i1}:
        if {_p} can hold {_i2}:
            remove 9 of {_i1} from {_p}
            add {_i2} to {_p}
on break:
    set {_i} to 0
    loop {items::*}:
        changeIngots(loop-value, {blocks::%{_i}%})
        add 1 to {_i}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 godzin temu, xAxee napisał:
on load:
    {items::*} to iron ingot, gold ingot, diamond, emerald
    {blocks::*} to iron block, gold block, diamond block, emerald block
function changeIngots(p: player, i1: item, i2: item):
    if {_p} has 9 of {_i1}:
        if {_p} can hold {_i2}:
            remove 9 of {_i1} from {_p}
            add {_i2} to {_p}
on break:
    set {_i} to 0
    loop {items::*}:
        changeIngots(loop-value, {blocks::%{_i}%})
        add 1 to {_i}

 

Potrzebne dodatki?

 

ivall

Łączę posty

Notatka dodana przez ivall

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

poprawka:

on load:
    set {items::*} to iron ingot, gold ingot, diamond, emerald
    set {blocks::*} to iron block, gold block, diamond block, emerald block
function changeIngots(p: player, i1: item, i2: item):
    if {_p} has 9 of {_i1}:
        if {_p} can hold {_i2}:
            remove 9 of {_i1} from {_p}
            add {_i2} to {_p}
on break:
    set {_i} to 0
    loop {items::*}:
        changeIngots(player, loop-value, {blocks::%{_i}%})
        add 1 to {_i}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 godzin temu, CoFFeIN04 napisał:

poprawka:

on load:
    set {items::*} to iron ingot, gold ingot, diamond, emerald
    set {blocks::*} to iron block, gold block, diamond block, emerald block
function changeIngots(p: player, i1: item, i2: item):
    if {_p} has 9 of {_i1}:
        if {_p} can hold {_i2}:
            remove 9 of {_i1} from {_p}
            add {_i2} to {_p}
on break:
    set {_i} to 0
    loop {items::*}:
        changeIngots(player, loop-value, {blocks::%{_i}%})
        add 1 to {_i}

 

Nie ma bledu ale nie zamienia rud na blocki

Przerabia ale raz diaxy przerabia na eme raz na gold, raz na iron i raz na emerald i tak z kazda ruda

Godzinę temu, lothar napisał:

Nie ma bledu ale nie zamienia rud na blocki

a bo to ma byc raw iron

 

ivall

Łączę posty

Notatka dodana przez ivall

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on load:
    set {items::*} to iron ore, gold ore, diamond ore, emerald ore
    set {blocks::*} to iron block, gold block, diamond block, emerald block
function changeIngots(p: player, i1: item, i2: item):
    if {_p} has 9 of {_i1}:
        if {_p} can hold {_i2}:
            remove 9 of {_i1} from {_p}
            add {_i2} to {_p}
on break:
    set {_i} to 0
    loop {items::*}:
        changeIngots(player, loop-value, {blocks::%{_i}%})
        add 1 to {_i}

teraz spróbuij

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 25.08.2022 o 15:50, CoFFeIN04 napisał:
on load:
    set {items::*} to iron ore, gold ore, diamond ore, emerald ore
    set {blocks::*} to iron block, gold block, diamond block, emerald block
function changeIngots(p: player, i1: item, i2: item):
    if {_p} has 9 of {_i1}:
        if {_p} can hold {_i2}:
            remove 9 of {_i1} from {_p}
            add {_i2} to {_p}
on break:
    set {_i} to 0
    loop {items::*}:
        changeIngots(player, loop-value, {blocks::%{_i}%})
        add 1 to {_i}

teraz spróbuij

Nie ma błędu ale nie zamienia

jednak działa tylko dałeś emerald ore 

ivall

Łączę posty

Notatka dodana przez ivall

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No to jak wypada emerald to wystarczy zmienić na emerald zamiast emerald ore i będzie działać. W razie innych problemów upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Skript i silnik przynajmniej paperspigot

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 31.08.2022 o 19:27, CoFFeIN04 napisał:

No to jak wypada emerald to wystarczy zmienić na emerald zamiast emerald ore i będzie działać. W razie innych problemów upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Skript i silnik przynajmniej paperspigot

A nauczysz się czytać do końca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...