Skocz do zawartości
  • 0

pomoc w skript


SteveMinecraft

Pytanie

Witam. mam proble ze skript taki iz nie zawsze wlacza fly graczowi jak wejdzie na region spawnu, np komenda spawn, badz wejdzie na serwer po wyjsciu z niego\

on region enter:
	if player has permission "fly.fly":
		if "%event-region%" contains "spawn1":
			set flight mode of player to true
on region enter:
	if player has permission "fly.fly":
		if "%event-region%" contains "spawn2":
			set flight mode of player to false

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
function fly(p: player):
    if {_p} doesn't have permission "fly.fly":
        stop
    if "%region at {_p}%" contains "spawn1":
        set flight mode of {_p} to true
    if "%region at {_p}%" contains "spawn2":
        set flight mode of {_p} to false

on region enter:
	fly(player)
on join:
    fly(player)
on teleport:
    fly(player)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 godzin temu, xAxee napisał:
function fly(p: player):
    if {_p} doesn't have permission "fly.fly":
        stop
    if "%region at {_p}%" contains "spawn1":
        set flight mode of {_p} to true
    if "%region at {_p}%" contains "spawn2":
        set flight mode of {_p} to false

on region enter:
	fly(player)
on join:
    fly(player)
on teleport:
    fly(player)

 

nie wiem czemu ale to dziala tylko tak ze wylacza fly jak sie wchodzi do regionu spawn1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jesteś pewien, że te dwa regiony się nie zazębiają jakoś, nie są nałożone na siebei czy coś?

 

Ewentualnie spróbuj to

function fly(p: player):
    if {_p} doesn't have permission "fly.fly":
        stop
    if "%region at {_p}%" contains "spawn1":
        set flight mode of {_p} to true
    else if "%region at {_p}%" contains "spawn2":
        set flight mode of {_p} to false

on region enter:
	fly(player)
on join:
    fly(player)
on teleport:
    fly(player)

 

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, CoFFeIN04 napisał:

Jesteś pewien, że te dwa regiony się nie zazębiają jakoś, nie są nałożone na siebei czy coś?

 

Ewentualnie spróbuj to

function fly(p: player):
    if {_p} doesn't have permission "fly.fly":
        stop
    if "%region at {_p}%" contains "spawn1":
        set flight mode of {_p} to true
    else if "%region at {_p}%" contains "spawn2":
        set flight mode of {_p} to false

on region enter:
	fly(player)
on join:
    fly(player)
on teleport:
    fly(player)

 

Sa nalozone na siebie, ale spawn1 ma najwyzszy piorytet w worldguard, na wersji 1.16 mi dzialal tak fly z tak samo ustawionym piorytetem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 godzin temu, SteveMinecraft napisał:

Sa nalozone na siebie, ale spawn1 ma najwyzszy piorytet w worldguard, na wersji 1.16 mi dzialal tak fly z tak samo ustawionym piorytetem

To spróbuj ten kod który wysłałem

jeśli są nałożone na siebie, to po wyjściu z tego mniejszego regionu, nadal jesteśmy w tym większym, nie wchodzimy do nowego

 

Można spróbować on region exit po wyjściu z tego mniejszego 

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, CoFFeIN04 napisał:

To spróbuj ten kod który wysłałem

jeśli są nałożone na siebie, to po wyjściu z tego mniejszego regionu, nadal jesteśmy w tym większym, nie wchodzimy do nowego

 

Można spróbować on region exit po wyjściu z tego mniejszego 

Teraz fly daje przy wejsciu na serwer. Jak sie wyjdzie z regionu spawn1 to fly zostaje ale jak sie wchodzi do regionu spawn1 to fly sie wylacza i juz wiecej nie wlacza. Jak sie z fly jak ma sie na spawn pojdzie na /randomtp albo jakos tak sie wyjdzie teleportacja ze spawn to automatycznie fly zostaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
function fly(p: player):
    if {_p} doesn't have permission "fly.fly":
        stop
    if "%region at {_p}%" contains "spawn2":
        set flight mode of {_p} to true
    else if "%region at {_p}%" contains "spawn1":
        set flight mode of {_p} to false

on region enter:
	fly(player)
on join:
    fly(player)
on teleport:
    fly(player)

spróbuj tak, ciężko coś zrobić jeśli nie znamy dokładnej struktury regionów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, CoFFeIN04 napisał:
function fly(p: player):
    if {_p} doesn't have permission "fly.fly":
        stop
    if "%region at {_p}%" contains "spawn2":
        set flight mode of {_p} to true
    else if "%region at {_p}%" contains "spawn1":
        set flight mode of {_p} to false

on region enter:
	fly(player)
on join:
    fly(player)
on teleport:
    fly(player)

spróbuj tak, ciężko coś zrobić jeśli nie znamy dokładnej struktury regionów

to jest tak jest region spawn2 i on ma pvp i jest najwiekszy priorytet ma 5, i na srodku regionu spawn2 jest region spawn1 ktory ma pvp wylaczone i ma piorytet 10 i to na nim ma byc fly

 

3 godziny temu, CoFFeIN04 napisał:
function fly(p: player):
    if {_p} doesn't have permission "fly.fly":
        stop
    if "%region at {_p}%" contains "spawn2":
        set flight mode of {_p} to true
    else if "%region at {_p}%" contains "spawn1":
        set flight mode of {_p} to false

on region enter:
	fly(player)
on join:
    fly(player)
on teleport:
    fly(player)

spróbuj tak, ciężko coś zrobić jeśli nie znamy dokładnej struktury regionów

teraz daje fly po wejsciu, ale go nie wylacza

Szifter

Łączę posty

Notatka dodana przez Szifter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał:

to na odwrót

to działa tak:

jestem na spawn1 wychodze z serwera, wchodze, mam fly, moge latac gdziekolwiek chce po regionie spawn1 i spawn2. jak mam fly ide komenda /randomtp i jak sie losowo teleportuje to tez nadal moge latac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, SteveMinecraft napisał:

to działa tak:

jestem na spawn1 wychodze z serwera, wchodze, mam fly, moge latac gdziekolwiek chce po regionie spawn1 i spawn2. jak mam fly ide komenda /randomtp i jak sie losowo teleportuje to tez nadal moge latac

 

AA no to on region exit 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, xAxee napisał:

AA no to on region exit 

czyli tak? i wtedy jak gracz wyjdzie ze spawn1 przestanie miec fly. jak gracz pojdzie na randomtp tez sie fly wylaczy?

function fly(p: player):
    if {_p} doesn't have permission "fly.fly":
        stop
    if "%region at {_p}%" contains "spawn2":
        set flight mode of {_p} to false
    else if "%region at {_p}%" contains "spawn1":
        set flight mode of {_p} to true

on region enter:
	fly(player)
on region exit:
	fly(player)
on join:
    fly(player)
on teleport:
    fly(player)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
18 godzin temu, SteveMinecraft napisał:

czyli tak? i wtedy jak gracz wyjdzie ze spawn1 przestanie miec fly. jak gracz pojdzie na randomtp tez sie fly wylaczy?

function fly(p: player):
    if {_p} doesn't have permission "fly.fly":
        stop
    if "%region at {_p}%" contains "spawn2":
        set flight mode of {_p} to false
    else if "%region at {_p}%" contains "spawn1":
        set flight mode of {_p} to true

on region enter:
	fly(player)
on region exit:
	fly(player)
on join:
    fly(player)
on teleport:
    fly(player)

 

function fly(p: player):
    if {_p} doesn't have permission "fly.fly":
        stop
    if "%region at {_p}%" contains "spawn1":
        set flight mode of {_p} to true
    else:
        set flight mode of {_p} to false
        
on region enter:
	fly(player)
on region exit:
	fly(player)
on join:
    fly(player)
on teleport:
    fly(player)

fly jest tylko na spawn1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, xAxee napisał:
function fly(p: player):
    if {_p} doesn't have permission "fly.fly":
        stop
    if "%region at {_p}%" contains "spawn1":
        set flight mode of {_p} to true
    else:
        set flight mode of {_p} to false
        
on region enter:
	fly(player)
on region exit:
	fly(player)
on join:
    fly(player)
on teleport:
    fly(player)

fly jest tylko na spawn1

Dobrze, dziekuje. Sprawdze teraz

Edytowane przez SteveMinecraft
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 26.07.2022 o 13:29, xAxee napisał:
function fly(p: player):
    if {_p} doesn't have permission "fly.fly":
        stop
    if "%region at {_p}%" contains "spawn1":
        set flight mode of {_p} to true
    else:
        set flight mode of {_p} to false
        
on region enter:
	fly(player)
on region exit:
	fly(player)
on join:
    fly(player)
on teleport:
    fly(player)

fly jest tylko na spawn1

Teraz juz lepiej działa, ale jeszcze jak sie idzie /randomtp to nie wyłącza fly nie wiem czemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...