Skocz do zawartości
  • 0

Problem z nadawaniem itemów po wrzuceniu ich na dany region


TremeQ

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@CoFFeIN04 Testowałem wiele opcji sprawdzająć czy działa. 

@polish98 Skrypt działa, jednak niee chodziło mi o działanie typu ze gracz stoi W FONTANNIE, tylko obok. Gdybym ustawił region fontanny poza budowle fontanny było by to dziwne.

W skrypcie chce osiągnąć efekt , że gracz stojąc obok fontanny dopiero wrzuca item  region fontanny (Czyli WODY). Chciałbym aby item z {lista::*} był dodawany graczu dopiero po kolizji z wodą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie rozumiem na jakiej zasadzie miałbym to zrobic i jakie by to miało zastosowanie.

unknown.png

Wyżej zdjęcie "obiektu" 

Gracz po stojąć na murku , rzucając item do wody. Gdy dobry item bedzie miał kontakt z wodą gracz , który rzucił item do wody otrzyma jakąś nagrodę. Nie rozumiem twojego zastosowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...