Romek1337 1 Opublikowano 2 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 lipca 2022 Chciałbym pobrać itemstacka którym gracz zabił entity w EntityDeathEvent, ale nie mam w ogóle nie mam pomysłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rozumek29 13 Opublikowano 2 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 lipca 2022 @EventHandler public void entityDeathListener(EntityDeathEvent event){ LivingEntity mob = event.getEntity(); if (mob.getLastDamageCause() instanceof Player){ Player player = mob.getKiller(); ItemStack item = player.getInventory().getItemInMainHand(); } } Spróbuj coś takiego. kerpson 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kerpson 550 Opublikowano 2 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 lipca 2022 6 godzin temu, rozumek29 napisał: @EventHandler public void entityDeathListener(EntityDeathEvent event){ LivingEntity mob = event.getEntity(); if (mob.getLastDamageCause() instanceof Player){ Player player = mob.getKiller(); ItemStack item = player.getInventory().getItemInMainHand(); } } Spróbuj coś takiego. Tutaj warto użyć dodatkowo własnej metody np. getKiller, która pomoże sprawdzić czy zabójstwo nie zostało spowodowane przez strzałę z łuku, którą wystrzelił gracz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rozumek29 13 Opublikowano 7 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 lipca 2022 W dniu 2.07.2022 o 19:59, kerpson napisał: Tutaj warto użyć dodatkowo własnej metody np. getKiller, która pomoże sprawdzić czy zabójstwo nie zostało spowodowane przez strzałę z łuku, którą wystrzelił gracz. Strzelanie z łuku chyba jest wychwytywane przez inny Event. Queito 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Romek1337 1
Chciałbym pobrać itemstacka którym gracz zabił entity w EntityDeathEvent, ale nie mam w ogóle nie mam pomysłu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.