Witajcie, mam problem z kodem na dodawanie efektów. Zasada działania miałą być prosta - po wpisaniu komendy w miejscu cały czas spawni się dana cząsteczka.
options: tag: &2[&bGamerCraft&2]&7variables: {ref.eff.count} = 0command /effect [<text>] [<text>]: trigger: arg 1 is "set" or "spawn" or "create": player has permission "reffects.spawn" or "reffects.*": arg 2 is set: add 1 to {ref.eff.count} set {ref.eff.type::%{ref.eff.count}%} to arg 2 set {ref.eff.loc::%{ref.eff.count}%} to location of player send "{@tag} Dodano efekt &e%arg 2%&7." else: send "{@tag} Uzycie: &a/effect %arg 1% <typ>" else: send "{@tag} &cBrak uprawnien."every 1 second: loop {ref.eff.count} times: spawn 10 of particle {ref.eff.type::%loop-number%}:1 offset by 0.5, 1, 0.5 at {ref.eff.loc::%loop-number%}
Brak błędów, mam najnowszego skquery. Będę wdzięczny za pomoc. :)
Pytanie
theneuetimes 522
Witajcie, mam problem z kodem na dodawanie efektów. Zasada działania miałą być prosta - po wpisaniu komendy w miejscu cały czas spawni się dana cząsteczka.
Brak błędów, mam najnowszego skquery. Będę wdzięczny za pomoc. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi