Skocz do zawartości

Skrypt na kity w gui


vertez15
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzisiaj chciałbym zaprezentować skrypt na kity w gui.

 

Wymagania:

- Skript 

- SkRayFall

- Plugin lub skrypt na pandorki oraz premiumcase

Zmiany:

- Zostało zmienione gui

- Poprawiono permisje

Skrypt:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez vertez15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • vertez15 zmienił(a) tytuł na Skrypt na kity w gui
22 minuty temu, vertez15 napisał:

Witam, dzisiaj chciałbym zaprezentować skrypt na kity w gui.

 

Wymagania:

- Skript 

- SkQuery

- SkRayFall

Skrypt:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Tak, chcailbym opisac ten skrypt w kilku zdaniach. Po pierwsze chciałbym powiedzieć, żebyś nie używał format slot, lepiej używać już set slota.
Potem następną rzeczą jest to żebyś nie executował komendy w gui, bo jest to średnie wykopanie i lepiej używać eventu on inventory click:
i tam wszystko robić.
Tak jak już wcześniej pisałem nie dobre jest takie coś:
command /permisja:
    trigger:
        send "&eNie masz odpowiedniej permisji :("

oraz aby to się executowało w gui, lepiej użyć on inventory click: i dodać event klikniętego slotu i wysłać wiadomość:
send "&eNie masz odpowiedniej permisji :("
stop

Myślę, że to tyle ale możesz jeszcze czasem użyć eventu options:
aby nie powtarzać np kit przyklad:
options:
    kit: &e[&6KITY&e]

wykorzystanie 
open chest with 1 rows named "{@kit}" to player



:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up wytłumaczył trochę, ja dodam swoje 5 groszy.

1. Sam skrypt tragiczny nie jest, jednak można gui uformować i ogarnąć z skripcie bez dodatków.
2. Racja również jeżeli chodzi o opcje: {@xxx}. Jest to bardzo wygodna opcja, która skraca skrypt i lepiej wygląda.
3. Samo działanie skryptu moim zdaniem można lepiej zoptymalizować.
4. Z podstawowego skripta użyj funkcji: 

Spoiler

set {x} to chest inventory with x rows named "x"

Spoiler

set slot x of {x} to x

Spoiler

open {x} to player

Spoko poradnik jak używać tych funkcji zrobił Helios -> Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Spoko, że się uczysz i ćwiczysz. Spróbuj zrobić coś nowego z tymi radami :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 Osobiście napisał bym kod tak

Przykład!!!:

command /kit:
trigger:
set {_gui} to chest inventory with 3 rows named "&8Kity"
set slot 0 of {_gui} air

set slot 1 of {_gui} to diamond named "&6Kit VIP"
open {_gui} to player

on inventory click:

event-inventory is not player's inventory

if name of event-inventory is "Nazwa":

if clicked inventory is not player's inventory:

if clicked slot is not air

cancel event

if clicked slot is 1:

add diamond named "&6Nazwa" to player's inventory

KONIEC

Set slot jest poprostu lepszy i tyle polecam zmienić 

Jeśli pomogłem daj like pls

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym dodać, że on się jeszcze uczy, ale też mu mówiłem, aby używał set slot, jednak set slot jest trudniejszy do opanowania. Fajnie że mu pomagacie, ale ja też mu mówię, co i jak. Sam używam set slot, ale na wersję 1.8.8, ponieważ na wersję 1.17.1 wywala mi skrypty, jak mam skellett

Edytowane przez Delivetator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...