Skocz do zawartości
  • 0

Wirtualny ekwipunek - menu


HeroseQ
 Udostępnij

Pytanie

Cześć mam pewien problem,

 

Po kliknięciu w słonecznik nic się nie dzieje.

Chcem aby po ów klinięciu zamieniło 64 cobblestone na 2 monety.

Prosze o pomoc, Dodam że wszystko jest prawidłowo wytabowane .

 

 

 

 

 

Kod skryptu :

command /monety [<text&gt] [<text&gt] [<text&gt]:
 trigger:
   arg 1 is not set:
     send "&0-----------------------------------------------"
     send "&6&lMonety"
     send "&0-----------------------------------------------"
     send "&e/monety wymiana - Wymiana 64 cobblestone na 2 monety"
     send "&0-----------------------------------------------"
   arg 1 is "wymiana":
     player has 64 cobblestone:
       remove 64 cobblestone from player
       add 2 sunflower named "&e&lMoneta" to the player





command /money:
 trigger:
   wait 2 tick
   open chest with 1 rows named "Monety" to player
   format slot 0 of player with 1 of sunflower named "&eWymien monety" with lore "&7Kliknij, aby wymienic 64 cobblestone na 2 monety" to run "/monetywymiana"


   format slot 8 of player with 1 of red wool named "&cZamknij" to close

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Aktualny kod :

on load:
  set {_id} to "&6Panel gracza"
  new Inventory "%{_id}%";
  "%{_id}%".Inventory.setRow{1};
  "%{_id}%".Inventory.setItem{1, sunflower named "&eWymien monety" with lore "&7Kliknij, aby wymienic 64 cobblestone na 2 monety"};
  "%{_id}%".Inventory.setCommand{1, "monety wymiana"}; #Właśnie tutaj mam problem . chodzi mi żeby tą komende wykonał gracz
  "%{_id}%".Inventory.setItem{5, watch named "&eSpawn" with lore "&7Teleport na spawn"};
  "%{_id}%".Inventory.setCommand{1, "spawn"};#Tutaj także.


command /p:
 trigger:
   "&6Panel gracza".Inventory.display{player};

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Mógłby ktoś wpisać "%{_id}%".Inventory.setExecutor
{1, player}; w ten kod :

 

on load:
  set {_id} to "&6Panel gracza"
  new Inventory "%{_id}%";
  "%{_id}%".Inventory.setRow{1};
  "%{_id}%".Inventory.setItem{1, sunflower named "&eWymien monety" with lore "&7Kliknij, aby wymienic 64 cobblestone na 2 monety"};
  "%{_id}%".Inventory.setCommand{1, "monety wymiana"}; #Właśnie tutaj mam problem . chodzi mi żeby tą komende wykonał gracz
  "%{_id}%".Inventory.setItem{5, watch named "&eSpawn" with lore "&7Teleport na spawn"};
  "%{_id}%".Inventory.setCommand{1, "spawn"};#Tutaj także.


command /p:
 trigger:
   "&6Panel gracza".Inventory.display{player};

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Gotowy skrypt:

command /monety:	trigger:		open chest with 1 row named "&6Wymiana" to player		wait 2 ticks		format slot 0 of player to 1 of sunflower named "&3Wymiana &664 &3- &61" with lore "||||&6>> &3Kliknij aby wymienic &664 cobblestone &3na &61 monete" to run [function "wymien" {player and 1}]		format slot 1 of player to 1 of sunflower named "&3Wymiana &6128 &3- &62" with lore "||||&6>> &3Kliknij aby wymienic &6128 cobblestone &3na &62 monety" to run [function "wymien" {player and 2}]		format slot 8 of player to 1 of redstone block named "&4Zamknij" to closemethod "wymien" {gracz and ilosc}:	set {_g} to arg{1};			set {_i} to arg{2};	set {_c} to {_i}*64	if {_g} has {_c} cobblestone:		remove {_c} cobblestone from {_g}		give {_i} sunflower named "&6&lMONETA" to {_g}		send "&3Pomyslnie wymieniłes &6%{_c}% &3cobblestone'a na &6%{_i}% &3monet" to {_g}	else:		send "&4Nie posiadasz wystarczajacej ilosc cobblestona" to {_g}

Wymaga wildskripta i SkQuery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...