Skocz do zawartości
  • 0

Czyszczenie odpowiedniej ilości terenu


Naami
 Udostępnij

Pytanie

Witajcie, mam tutaj taki kod:

 

on break:    if player is in the region "NazwaRegionu":        add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*}        add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}command /rebuild:    trigger:        loop {rebuild::locationOfBlocks::*}:            set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%}            delete {rebuild::locationOfBlocks::*}            delete {rebuild::typeOfBlocks::*}

I chcę aby tylko generowało mi teren wyznaczony przeze mnie, da się w ogóle tak zrobić? Jeśli tak to będę bardzo wdzięczny! Bo ten kod generuje teren wszędzie gdzie został zniszczony blok :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on break:    if region at event-location is "NazwaRegionu":        add event-location to {rebuild::locationOfBlocks::*}        add event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}command /rebuild:    trigger:        loop {rebuild::locationOfBlocks::*}:            set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%}            delete {rebuild::locationOfBlocks::*}            delete {rebuild::typeOfBlocks::*}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...