Mianowicie chodzi o to, żeby setowało 1 główkę każdego gracza (chyba każdy wie o co chodzi i nie muszę opisywać działanie targów, itd.)
KOD
function Targ(p: player):
close {_p}'s inventory
wait 1 tick
open chest inventory with 5 rows named "&4&lTargi" to {_p}
set {_l} to 0
loop 45 times:
set {_is} to slot "%{_l}%" parsed as integer of {_p}'s current inventory
if {_is} is air:
loop all players:
if (size of {targ::%loop-player%::itemy::*}) is bigger than 0:
set {_p}'s current inventory's slot {_l} to loop-player's skull
add 1 to {_l}
else:
add 1 to {_l}
command /targ:
aliases: bazar, targi
trigger:
Targ(player)
command /wystaw [<integer>]:
trigger:
add player's tool to {targ::%player%::itemy::*}
delete player's tool
command /resetujtarg:
trigger:
delete {targ::*}
Pytanie
Thedestroyer 0
Witam, natknąłem się na problem dotyczący setowania itemów w gui.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! <-- link do ssa
Mianowicie chodzi o to, żeby setowało 1 główkę każdego gracza (chyba każdy wie o co chodzi i nie muszę opisywać działanie targów, itd.)
KOD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi