Skocz do zawartości
  • 0

Setowanie główki w gui


Thedestroyer
 Udostępnij

Pytanie

Witam, natknąłem się na problem dotyczący setowania itemów w gui.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! <-- link do ssa

 

Mianowicie chodzi o to, żeby setowało 1 główkę każdego gracza (chyba każdy wie o co chodzi i nie muszę opisywać działanie targów, itd.)

KOD

function Targ(p: player):
	close {_p}'s inventory
	wait 1 tick
	open chest inventory with 5 rows named "&4&lTargi" to {_p}
	set {_l} to 0
	loop 45 times:
		set {_is} to slot "%{_l}%" parsed as integer of {_p}'s current inventory
		if {_is} is air:
			loop all players:
				if (size of {targ::%loop-player%::itemy::*}) is bigger than 0:
					set {_p}'s current inventory's slot {_l} to loop-player's skull
			add 1 to {_l}
		else:
			add 1 to {_l}
			
command /targ:
	aliases: bazar, targi
	trigger:
		Targ(player)

command /wystaw [<integer>]:
	trigger:
		add player's tool to {targ::%player%::itemy::*}
		delete player's tool


command /resetujtarg:
	trigger:
		delete {targ::*}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 31.08.2021 o 23:50, Thedestroyer napisał:
loop-player's skull

zamiast tego

skull of ("%loop-player%" parsed as offlineplayer)

spróbuj dać im nazwę tego loop-player i zobacz wtedy 

  

W dniu 31.08.2021 o 23:50, Thedestroyer napisał:
"%{_l}%" parsed as integer

nie wiem w jakim to celu jest, skoro {_l} to liczba

 

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...