hyhy123455 0 Opublikowano 11 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2021 czy da sie zrobić tak ze zmiennymi że zmienna wylosowana zmienna {test} zapisze sie w zamiennej dla wylosowanego gracza z zmiennej {gracz} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 356 Opublikowano 11 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2021 A można po polsku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hyhy123455 0 Opublikowano 11 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2021 (edytowane) 3 minuty temu, Shooterowy napisał: A można po polsku? no że losuje liczbe 1 - 10 potem losuje gracza z serwera potem zapisuje tą zmienną dla gracza potem da się tą zmienną sprawdzić komędą dla danego gracza Edytowane 11 sierpnia 2021 przez hyhy123455 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 356 Opublikowano 11 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2021 command /losuj: trigger: set {_l} to random integer from 1 to 10 set {_g} to random player out of all players if {l} and {_g} is set: set {Liczba::%{_g}%} to {_l} send "Wylosowano liczbę %{_l}% dla gracza %{_g}%" else: send "Losowanie nieudane" command /liczba [<text>]: trigger: if arg is not set: send "Podaj nick gracza" else: if {Liczba::%arg%} is not set: send "Gracz nie ma wylosowanej liczby" else: send "Liczba gracza %arg% to %{Liczba::%arg%}%" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hyhy123455 0 Opublikowano 11 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2021 2 godziny temu, Shooterowy napisał: command /losuj: trigger: set {_l} to random integer from 1 to 10 set {_g} to random player out of all players if {l} and {_g} is set: set {Liczba::%{_g}%} to {_l} send "Wylosowano liczbę %{_l}% dla gracza %{_g}%" else: send "Losowanie nieudane" command /liczba [<text>]: trigger: if arg is not set: send "Podaj nick gracza" else: if {Liczba::%arg%} is not set: send "Gracz nie ma wylosowanej liczby" else: send "Liczba gracza %arg% to %{Liczba::%arg%}%" dzk a dało by rade jesze że gdy liczba gracza jest = 5 to co jakiś czas wyświetli mu sie wiadomość? Łączę posty. Notatka dodana przez Glicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 785 Opublikowano 13 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2021 command /losuj: trigger: set {_l} to random integer from 1 to 10 set {_g} to random player out of all players if {l} and {_g} is set: set {Liczba::%{_g}%} to {_l} send "Wylosowano liczbę %{_l}% dla gracza %{_g}%" else: send "Losowanie nieudane" command /liczba [<text>]: trigger: if arg is not set: send "Podaj nick gracza" else: if {Liczba::%arg%} is not set: send "Gracz nie ma wylosowanej liczby" else: send "Liczba gracza %arg% to %{Liczba::%arg%}%" every 5 minutes: loop {liczba::*}: if loop-value is 5: send "Sensowna wiadomosc." to "%loop-index%" parsed as offline player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
hyhy123455 0
czy da sie zrobić tak ze zmiennymi że zmienna wylosowana zmienna {test} zapisze sie w zamiennej dla wylosowanego gracza z zmiennej {gracz}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi