Skocz do zawartości
  • 0

Usuwa mi wszystkie potki


RegiZz

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

proszę bardzo 

set {_ilosc} to 3
loop all items in player's inventory where [input is mundane potion]:
    if {_ilosc} < 1:
        stop
    delete loop-item
    remove 1 from {_ilosc}

tutaj gotowa funkcja:

function removeMundane(ilosc:integer,p:player):
    set {_ilosc} to 3
    if amount of mundane potion in {_p}'s inventory >= {_ilosc}:
        loop all items in {_p}'s inventory where [input is mundane potion]:
            if {_ilosc} < 1:
                stop
            delete loop-item
            remove 1 from {_ilosc}
Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

więc tak,

po 1 warunek "if player has 3 mundane potion" zastąp warunkiem:

if amount of mundane potion in player's inventory >= 3:

po 2: pętla wykona się 3 razy, a wraz z nią wszystko co w niej jest, czyli to co jest wytabowane w niej, zatem usuń po 1 tabie z każdej linijki poniżej "remove 1 from {_ilosc}" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Bardzo dziwne, u mnie wszystko dobrze działa, wypróbuj kod:

function removeMundane(ilosc:integer,p:player):
    set {_ilosc} to 3
    if amount of mundane potion in {_p}'s inventory >= {_ilosc}:
        loop all items in {_p}'s inventory where [input is mundane potion]:
            if {_ilosc} < 1:
                stop
            delete loop-item
            remove 1 from {_ilosc}
command /mundane:
    trigger:
        removeMundane(3,player)

wpisz komende mundane, wez sobie do eq rozne potki i kilka mundane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...