Skocz do zawartości
  • 0

drop 1.16.1


pineczekkk

Pytanie

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
function drop(drop: item, player: player, block: block):
	chance of 2 / (level of fortune of {_player}'s tool + 2):
		drop {_drop} at {_block}
	else:
		set {_count} to random integer between 2 and 1 + level of fortune of {_player}'s tool
		drop {_count} of {_drop} at {_block}
		
on mine of stone:
	chance of 5%:
		drop(emerald, player, event-block)
	chance of 3%:
		drop(diamond, player, event-block)
	chance of 1%:
		drop(beacon, player, event-block)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...