Skocz do zawartości
  • 0

pytanie o pętle


pruslay

Pytanie

Cześć, mam pytanie. Chciałbym aby osobno wyświetlało się tutaj na różne kolory gracze z różnymi rangami. Oczywiście wszyscy gracze będą w jednym GUI obok siebie (najlepiej aby rangi były obok siebie np. administratorzy obok siebie, supporterzy obok siebie)

Jeżeli ktoś ma permisje "admin.widok" jego nick będzie czerwony (&c) a lore będzie "&cZarząd";

Jeżeli ktoś ma permisje "dev.widok" jego nick będzie złoty (&6) a lore będzie "&eDeveloper";

Jeżeli ktoś ma permisje "supp.widok" jego nick będzie niebieski (&1) a lore będzie "&9Supporter";

Czy ktoś wie jak to zrobić?

 

command /a:
	trigger:
		set {_online} to -1
		open chest with 3 row named "test" to player
		loop all players: #chodzi mi tu o to, aby wyświetlało tylko osoby z permisją <---
			add 1 to {_online}
			set player's current inventory's slot {_online} to 1 of ("%loop-player%" parsed as offline player)'s skull named "&3%loop-player%"

Kod

(wiem, że brzmi trochę jak zlecenie, ale proszę pomóżcie!!!)

Edytowane przez pruslay
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, pruslay napisał:

Cześć, mam pytanie. Chciałbym aby osobno wyświetlało się tutaj na różne kolory gracze z różnymi rangami. Oczywiście wszyscy gracze będą w jednym GUI obok siebie (najlepiej aby rangi były obok siebie np. administratorzy obok siebie, supporterzy obok siebie)

Jeżeli ktoś ma permisje "admin.widok" jego nick będzie czerwony (&c) a lore będzie "&cZarząd";

Jeżeli ktoś ma permisje "dev.widok" jego nick będzie złoty (&6) a lore będzie "&eDeveloper";

Jeżeli ktoś ma permisje "supp.widok" jego nick będzie niebieski (&1) a lore będzie "&9Supporter";

Czy ktoś wie jak to zrobić?

 

command /a:
	trigger:
		set {_online} to -1
		open chest with 3 row named "test" to player
		loop all players: #chodzi mi tu o to, aby wyświetlało tylko osoby z permisją <---
			add 1 to {_online}
			set player's current inventory's slot {_online} to 1 of ("%loop-player%" parsed as offline player)'s skull named "&3%loop-player%"

Kod

(wiem, że brzmi trochę jak zlecenie, ale proszę pomóżcie!!!)

daj kilka minutek i będziesz miał napisane....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, pruslay napisał:

Z góry dzięki wielkie :)

command /gui:
	trigger:
		open chest with 5 rows named "gui" to player
		loop all players:
			if player has permission "admin.widok":
				add loop-player to {admini.gui::*}
			else if player has permission "dev.widok":
				add loop-player to {dev.gui::*}
			else if player has permission "supp.widok":
				add loop-player to {supp.gui::*}
			#else:
			#	inaczej gracz jest graczem lub nie ma permisji
		set {_z} to 0
		loop {admini.gui::*}:
			set slot {_z} of player's current inventory to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&cZarząd &c%loop-value%"
			add 1 to {_z}
		loop {dev.gui::*}:
			set slot {_z} of player's current inventory to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&eDeveloper &6%loop-value%"
			add 1 to {_z}
		loop {supp.gui::*}:
			set slot {_z} of player's current inventory to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&9Supporter &1%loop-value%"
			add 1 to {_z}

powinno działać

#nietestowane

 

jeszcze można dodać aby nie zaśmiecało varblesów  i usuwać {admini.gui::*} na końcu, lub po prostu na sam start dodawać ludzi do zmiennej i póxniej komendą ich do gui dawać

Glicz

Łączę posty.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

command /gui:
	trigger:
		open chest with 5 rows named "gui" to player
		loop all players:
			if player has permission "admin.widok":
				add loop-player to {admini.gui::*}
			else if player has permission "dev.widok":
				add loop-player to {dev.gui::*}
			else if player has permission "supp.widok":
				add loop-player to {supp.gui::*}
			#else:
			#	inaczej gracz jest graczem lub nie ma permisji
		set {_z} to 0
		loop {admini.gui::*}:
			set slot {_z} of player's current inventory to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&cZarząd &c%loop-value%"
			add 1 to {_z}
		loop {dev.gui::*}:
			set slot {_z} of player's current inventory to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&eDeveloper &6%loop-value%"
			add 1 to {_z}
		loop {supp.gui::*}:
			set slot {_z} of player's current inventory to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&9Supporter &1%loop-value%"
			add 1 to {_z}

Jak mam taki kod to po każdym wpisaniu komendy /gui do gui dodają się dwie kolejne głowy (na serwerze są 2 osoby), w pierwszym wpisaniu komendy są 2 osoby (dobrze), po drugim 4 i coraz bardziej się zwiększa... nie wiem o co biega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /staff:
	trigger:
		set {_inv} to chest inventory with 5 rows named "&c&lAdministracja"
		loop all players:
			if player has permission "staff.admin":
				add loop-player to {_Staff::Admins::*}
			else if player has permission "staff.dev":
				add loop-player to {_Staff::Devs::*}
			else if player has permission "staff.supp":
				add loop-player to {_Staff::Supps::*}
		set {_s} to 0
		loop {_Staff::Admins::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&c%loop-value%" with lore "&cZarząd"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Devs::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&6%loop-value%" with lore "&eDeveloper"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Supps::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&1%loop-value%" with lore "&9Supporter"
			add 1 to {_s}
		open {_inv} to player
on inventory click:
	if name of event-inventory is "&c&lAdministracja":
		cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
28 minut temu, Shooterowy napisał:
command /staff:
	trigger:
		set {_inv} to chest inventory with 5 rows named "&c&lAdministracja"
		loop all players:
			if player has permission "staff.admin":
				add loop-player to {_Staff::Admins::*}
			else if player has permission "staff.dev":
				add loop-player to {_Staff::Devs::*}
			else if player has permission "staff.supp":
				add loop-player to {_Staff::Supps::*}
		set {_s} to 0
		loop {_Staff::Admins::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&c%loop-value%" with lore "&cZarząd"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Devs::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&6%loop-value%" with lore "&eDeveloper"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Supps::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&1%loop-value%" with lore "&9Supporter"
			add 1 to {_s}
		open {_inv} to player
on inventory click:
	if name of event-inventory is "&c&lAdministracja":
		cancel event

 

o, szczerze nie wiedziałem i nigdy nie używałem zmiennej chwilowej ze zmienną grupową

 

 

10 minut temu, pruslay napisał:

Błędów nie ma .

Od razu wspomnę , że mam Skripta na 1.8.8

wpisz /sk info i daj ss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, pruslay napisał:

64c93978a9378.png

 

Błędów nie ma .

Od razu wspomnę , że mam Skripta na 1.8.8

 

49 minut temu, Shooterowy napisał:
if player has permission "staff.admin":

a nie powinno być tutaj loop-player zamiast player? + będzie chyba trzeba dać tu if group  of loop-player is "RANGA" zamiast permission bo permisja przechodzi z rangi do rangi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
54 minuty temu, Shooterowy napisał:
command /staff:
	trigger:
		set {_inv} to chest inventory with 5 rows named "&c&lAdministracja"
		loop all players:
			if player has permission "staff.admin":
				add loop-player to {_Staff::Admins::*}
			else if player has permission "staff.dev":
				add loop-player to {_Staff::Devs::*}
			else if player has permission "staff.supp":
				add loop-player to {_Staff::Supps::*}
		set {_s} to 0
		loop {_Staff::Admins::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&c%loop-value%" with lore "&cZarząd"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Devs::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&6%loop-value%" with lore "&eDeveloper"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Supps::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&1%loop-value%" with lore "&9Supporter"
			add 1 to {_s}
		open {_inv} to player
on inventory click:
	if name of event-inventory is "&c&lAdministracja":
		cancel event

 

Otwiera się GUI ale nie ma tam żadnych główek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

tzn. spróbuj tak:

 

command /staff:
	trigger:
		set {_inv} to chest inventory with 5 rows named "&c&lAdministracja"
		loop all players:
			if loop-player has permission "staff.admin":
				add loop-player to {_Staff::Admins::*}
			else if loop-player has permission "staff.dev":
				add loop-player to {_Staff::Devs::*}
			else if loop-player has permission "staff.supp":
				add loop-player to {_Staff::Supps::*}
		set {_s} to 0
		loop {_Staff::Admins::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&c%loop-value%" with lore "&cZarząd"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Devs::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&6%loop-value%" with lore "&eDeveloper"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Supps::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&1%loop-value%" with lore "&9Supporter"
			add 1 to {_s}
		open {_inv} to player
on inventory click:
	if name of event-inventory is "&c&lAdministracja":
		cancel event

lub wersja z group:


 

command /staff:
	trigger:
		set {_inv} to chest inventory with 5 rows named "&c&lAdministracja"
		loop all players:
			if group of loop-player is "admin":     # w nawiasy daj nazwy tej rangi
				add loop-player to {_Staff::Admins::*}
			else if group of loop-player is "dev":     # w nawiasy daj nazwy tej rangi
				add loop-player to {_Staff::Devs::*} 
			else if group of loop-player is "support":   # w nawiasy daj nazwy tej rangi
				add loop-player to {_Staff::Supps::*}
		set {_s} to 0
		loop {_Staff::Admins::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&c%loop-value%" with lore "&cZarząd"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Devs::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&6%loop-value%" with lore "&eDeveloper"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Supps::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&1%loop-value%" with lore "&9Supporter"
			add 1 to {_s}
		open {_inv} to player
on inventory click:
	if name of event-inventory is "&c&lAdministracja":
		cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, polsatgraniepl napisał:

tzn. spróbuj tak:

 

command /staff:
	trigger:
		set {_inv} to chest inventory with 5 rows named "&c&lAdministracja"
		loop all players:
			if loop-player has permission "staff.admin":
				add loop-player to {_Staff::Admins::*}
			else if loop-player has permission "staff.dev":
				add loop-player to {_Staff::Devs::*}
			else if loop-player has permission "staff.supp":
				add loop-player to {_Staff::Supps::*}
		set {_s} to 0
		loop {_Staff::Admins::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&c%loop-value%" with lore "&cZarząd"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Devs::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&6%loop-value%" with lore "&eDeveloper"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Supps::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&1%loop-value%" with lore "&9Supporter"
			add 1 to {_s}
		open {_inv} to player
on inventory click:
	if name of event-inventory is "&c&lAdministracja":
		cancel event

lub wersja z group:


 

command /staff:
	trigger:
		set {_inv} to chest inventory with 5 rows named "&c&lAdministracja"
		loop all players:
			if group of loop-player is "admin":     # w nawiasy daj nazwy tej rangi
				add loop-player to {_Staff::Admins::*}
			else if group of loop-player is "dev":     # w nawiasy daj nazwy tej rangi
				add loop-player to {_Staff::Devs::*} 
			else if group of loop-player is "support":   # w nawiasy daj nazwy tej rangi
				add loop-player to {_Staff::Supps::*}
		set {_s} to 0
		loop {_Staff::Admins::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&c%loop-value%" with lore "&cZarząd"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Devs::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&6%loop-value%" with lore "&eDeveloper"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Supps::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&1%loop-value%" with lore "&9Supporter"
			add 1 to {_s}
		open {_inv} to player
on inventory click:
	if name of event-inventory is "&c&lAdministracja":
		cancel event

 

Nie mam pojęcia, próbuje i tak i tak i dalej wyświetla się samo GUI bez główek graczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /staff:
	trigger:
		set {_inv} to chest inventory with 5 rows named "&c&lAdministracja"
		loop all players:
			if group of loop-player is "admin":     # w nawiasy daj nazwy tej rangi
				add loop-player to {_Staff::Admins::*}
			else if group of loop-player is "developer":     # w nawiasy daj nazwy tej rangi
				add loop-player to {_Staff::Devs::*} 
			else if group of loop-player is "supporter":   # w nawiasy daj nazwy tej rangi
				add loop-player to {_Staff::Supps::*}
		set {_s} to 0
		loop {_Staff::Admins::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&c%loop-value%" with lore "&cZarząd"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Devs::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&6%loop-value%" with lore "&eDeveloper"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Supps::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&1%loop-value%" with lore "&9Supporter"
			add 1 to {_s}
		open {_inv} to player
on inventory click:
	if name of event-inventory is "&c&lAdministracja":
		cancel event

daj ten skrypt, daj sobie admina a tej drugiej osobie developera i zobaczcie czy będzie działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, polsatgraniepl napisał:
command /staff:
	trigger:
		set {_inv} to chest inventory with 5 rows named "&c&lAdministracja"
		loop all players:
			if group of loop-player is "admin":     # w nawiasy daj nazwy tej rangi
				add loop-player to {_Staff::Admins::*}
			else if group of loop-player is "developer":     # w nawiasy daj nazwy tej rangi
				add loop-player to {_Staff::Devs::*} 
			else if group of loop-player is "supporter":   # w nawiasy daj nazwy tej rangi
				add loop-player to {_Staff::Supps::*}
		set {_s} to 0
		loop {_Staff::Admins::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&c%loop-value%" with lore "&cZarząd"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Devs::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&6%loop-value%" with lore "&eDeveloper"
			add 1 to {_s}
		loop {_Staff::Supps::*}:
			set slot {_s} of {_inv} to ("%loop-value%" parsed as offline player)'s skull named "&1%loop-value%" with lore "&9Supporter"
			add 1 to {_s}
		open {_inv} to player
on inventory click:
	if name of event-inventory is "&c&lAdministracja":
		cancel event

daj ten skrypt, daj sobie admina a tej drugiej osobie developera i zobaczcie czy będzie działać

 

71912dd1c4097.png

 

Taki błąd przy przeładowaniu, a znowu GUI działa, ale nic w nim nie ma ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...