Skocz do zawartości
  • 0

Skript na NIEWYPADANIE danego itemu o danej nazwie po śmierci.


Dafitovv

Pytanie

Tak jak w tytule, zależy mi na skrypcie, który nie umożliwia stracenia danego itemku o danej nazwie po śmierci. Czyli np. jeżeli mam 

śnieżkę bądź jakikolwiek inny item o nazwie którą sobie ustawie (dla przykładu kowadło o nazwie "Epickie Kowadlo") w ekwipunku, to po śmierci nie tracę jej. Próbowałem coś sam zdziałać, no ale niestety albo ja jestem zbyt paradoksalnie głupi albo zrobiłem coś źle.

 

W każdym bądź razie, tutaj zamieszczam to coś, co chciałem zrobić nooo ale niestety... nidziała

options:
    nazwa: "&d&lEpicka Sniezka"
on death:
    if dropped tool is {@nazwa}:
        cancel event

 

niestety pojawia sie ten jeden błąd 

can't compare 'dropped tool' with a text (itemy.sk, line 4: if dropped tool is {@nazwa}:')

 

Glitchtrap

Wstawiam kod w code.

Notatka dodana przez Glitchtrap

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
options:
	nazwa: "&d&lEpicka Sniezka"
on gamemode change:
	if player's gamemode is spectator:
		loop items in player's inventory:
			if name of loop-item is {@nazwa}:
				add loop-item to {items::%player%::*}
	else if player's gamemode is survival:
		add {items::%player%::*} to player
		clear {items::%player%::*}

Nie wiem czy zadziała, bo plugin, który czyści ekwipunek po śmierci może usunąć itemy zanim skrypt zapisze je do zmiennej.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
    nazwa: "&d&lEpicka Sniezka"
on death:
	if victim is a player:
		loop drops:
			if name of loop-item is {@nazwa}:
				add loop-item to {items::%victim%::*}
				remove loop-item from drops
on respawn:
	wait a tick
	add {items::%player%::*} to player
	clear {items::%player%::*}

 

Edytowane przez Shooterowy
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Sprawdzilem, faktycznie działa ładnie, tylko nie wspomniałem o jednej rzeczy, mianowicie ten skript na brak utraty itemow po smierci jest potrzebny mi do BedWars, a z racji iz chcialem stworzyc wlasne klasy z itemem z danym przywilejem to niestety, ta wspomniania sniezka po smierci na arenie nie pojawia sie w ekwipunku. Zachowuje się dopiero przedmiot wtedy, gdy wpiszę /kill pimpek002 na arenie. A raczej tak gracz nie będzie ginął. Da się jakoś ciut inaczej to zrobić? Aby item został zachowany? Dodam również, że wiadome jest iz po smierci jest cooldown 5 sekund respienia sie i w czasie tego czasu jest gamemode 3. Może jest jakiś sposób, by ten item został zachowany również na tym gamemodzie?

 

Z góry dziękuje Ci, Shooterowy za skript.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...