Sortiq 0 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2014 (edytowane) Cześć,jest taka opcja.Np.ktoś wpisuje komende /diamentblokdostaje diamentowy blok który sie nazywa "czesc"jeżeli sie go położy i na niego kliknie robi sie czynnośća jak na zwykły diamentowy blok nic sie dziejejaki to może być event? Edytowane 27 kwietnia 2014 przez Sortiq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2014 (edytowane) Cos w stylu: on rightclick on diamonblock i jakis warunek (nwm czy dobrze go pisze, bo jestem na PSV) if diamond block name is "czesc" i dzialanoe czyli send "siemka" A co do bloku to to bedzie: on command /diamondblock i dzialanie give diamond_block named "czesc" to player Ale nie jestem co do wszystkiego pewien bo jestem nowym skripterem. Wiec jesli sie pomylilem to prosze o poprawienie Edytowane 27 kwietnia 2014 przez LeviBoyPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 em411 10 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2014 (edytowane) #Komenda przyzna damientowy blok o nazwie &6Czesccommand /diamentblok: trigger: give diamond block named "&6Czesc" to the player#Gdy wcisnie PPM trzymajac diamentowy blok o nazwie &6Czesc, ustawi zmienna na trueon rightclick holding a diamond block: if name of player's tool is "&6Czesc": set {diamondblock.%player%} to true #Po wcisnieciu PPM na diamentowy block sprawdza zmienna i wykonuje podana czynnoscon rightclick on diamond block: if {diamondblock.%player%} is true:#Tutaj dodaj co tam ma sie dziacPamiętaj żeby dodać set {diamondblock.%player%} to false po wykonanej czynności. Edytowane 27 kwietnia 2014 przez em411 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PrzypalonyOmlet 35 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2014 @upJa bym zmienił tylko tę zmienną z {diamondblock.%player%} na:w I evencie - {diamondblock.%location of placed block%}(nie wiem czy zadziała, trzeba by pokombinować i może zmienić event na on place of diamond block, a potem drugą linijkę na if player's tool was diamond block named "&6Czesc")w II evencie - {diamondblock.%location of clicked block%}Dlatego, że jeśli to będzie zmienna przypisana do gracza, to obojętne będzie, na jaki diamentowy blok gracz, który wcześniej postawił ten specjalny, kliknie, a kod się wykona. A jeżeli przypiszemy zmienną do koordynatów bloku, to niezależnie od gracza, po kliknięciu, kod się wykona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2014 (edytowane) Zrobić tak jak up, albo poprostu sprawdzic nazwe(bloki tez maja nazwe...)command /db: trigger: give diamond block named "nazwa" to playeon place of diamond block: player's tool is diamond block named "nazwa": set {zmienna.%location of event-block%} to trueon rightclick on diamond block: {zmienna.%location of event-block%} is true: efekt// Brak odzewu, close ~ Parrot Edytowane 5 lipca 2014 przez Parrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Sortiq 0
Cześć,jest taka opcja.Np.
ktoś wpisuje komende /diamentblok
dostaje diamentowy blok który sie nazywa "czesc"
jeżeli sie go położy i na niego kliknie robi sie czynność
a jak na zwykły diamentowy blok nic sie dzieje
jaki to może być event?
Edytowane przez SortiqOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi