Skocz do zawartości
  • 0

clicked block


Sortiq
 Udostępnij

Pytanie

Cześć,jest taka opcja.Np.

ktoś wpisuje komende /diamentblok

dostaje diamentowy blok który sie nazywa "czesc"

jeżeli sie  go położy i na niego kliknie robi sie czynność

a jak na zwykły diamentowy blok nic sie dzieje

jaki to może być event? 

Edytowane przez Sortiq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Cos w stylu: on rightclick on diamonblock i jakis warunek (nwm czy dobrze go pisze, bo jestem na PSV) if diamond block name is "czesc" i dzialanoe czyli send "siemka"

 

A co do bloku to to bedzie: on command /diamondblock i dzialanie give diamond_block named "czesc" to  player

 

Ale nie jestem co do wszystkiego pewien bo jestem nowym skripterem. Wiec jesli sie pomylilem to prosze o poprawienie

Edytowane przez LeviBoyPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
#Komenda przyzna damientowy blok o nazwie &6Czesccommand /diamentblok:	trigger:		give diamond block named "&6Czesc" to the player#Gdy wcisnie PPM trzymajac diamentowy blok o nazwie &6Czesc, ustawi zmienna na trueon rightclick holding a diamond block:	if name of player's tool is "&6Czesc":		set {diamondblock.%player%} to true		#Po wcisnieciu PPM na diamentowy block sprawdza zmienna i wykonuje podana czynnoscon rightclick on diamond block:	if {diamondblock.%player%} is true:#Tutaj dodaj co tam ma sie dziac

Pamiętaj żeby dodać set {diamondblock.%player%} to false po wykonanej czynności.

Edytowane przez em411
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up

Ja bym zmienił tylko tę zmienną z {diamondblock.%player%} na:

  • w I evencie - {diamondblock.%location of placed block%}(nie wiem czy zadziała, trzeba by pokombinować i może zmienić event na on place of diamond block, a potem drugą linijkę na if player's tool was diamond block named "&6Czesc")
  • w II evencie - {diamondblock.%location of clicked block%}

Dlatego, że jeśli to będzie zmienna przypisana do gracza, to obojętne będzie, na jaki diamentowy blok gracz, który wcześniej postawił ten specjalny, kliknie, a kod się wykona. A jeżeli przypiszemy zmienną do koordynatów bloku, to niezależnie od gracza, po kliknięciu, kod się wykona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zrobić tak jak up, albo poprostu sprawdzic nazwe(bloki tez maja nazwe...)

command /db:    trigger:        give diamond block named "nazwa" to playeon place of diamond block:    player's tool is diamond block named "nazwa":        set {zmienna.%location of event-block%} to trueon rightclick on diamond block:    {zmienna.%location of event-block%} is true:        efekt
// Brak odzewu, close ~ Parrot Edytowane przez Parrot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...