Skocz do zawartości
  • 0

Woda


Lepton_
 Udostępnij

Pytanie

Hej, napisze mi ktos skrypt na wiadro że jak sie wyleje wode to ona stawia sie na 5 sekund i później znika z ziemi i daje wiadro wody spowrotem do eq? Tak wiem jest kilka takich skryptów ale gdy wyleje sie wode na krawędź schodka to schodek znika tak samo z tabliczkąi innymi nie pełnymi blokami więc chciał bym aby przed położeniem wody sprawdzało czy w danym miejsu jest już blok i jeśli nie to dopiero kładło by wode. Tu daje skrypt jaki mam ale znikaja schodki i proszę o poprawę go:

on bucket empty:
	wait 0.2 second
	set block at event-block to air
	remove bucket from player
	remove water bucket from player
	give 1 of water bucket named "&6&lWiadro wody" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on bucket empty:
	if target block of player is not air:
		set {_blockdata} to "%block data of target block%"
		replace all "waterlogged=true" with "waterlogged=false" in {_blockdata}
		set {_loc} to location of target block
		set {_blockdata} to {_blockdata} parsed as block data
	wait 1 tick
	set player's tool to air
	wait 20 ticks
	set event-block to air
	if {_blockdata} is set:
		set block at {_loc} to {_blockdata}
	give water bucket named "&6&lWiadro wody" to player

Spróbuj tak, sposób może być zawodny ale u mnie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, CoFFeIN04 napisał:
on bucket empty:
	if target block of player is not air:
		set {_blockdata} to "%block data of target block%"
		replace all "waterlogged=true" with "waterlogged=false" in {_blockdata}
		set {_loc} to location of target block
		set {_blockdata} to {_blockdata} parsed as block data
	wait 1 tick
	set player's tool to air
	wait 20 ticks
	set event-block to air
	if {_blockdata} is set:
		set block at {_loc} to {_blockdata}
	give water bucket named "&6&lWiadro wody" to player

Spróbuj tak, sposób może być zawodny ale u mnie działa

2 błędy wyskakują:

'of target block' is not an entity type Cuiadro.sk, line 3 set (blockdata) to "/block data of target blook/") "block data' is not a type Culadro.sk, line 6: set (_blookdata) to (_blookdata> parsed as block data')

 

Edytowane przez Lepton_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...