Skocz do zawartości
  • 0

kopiowanie itemow schowek


thesochac
 Udostępnij

Pytanie

witam! posiadam swoj skrypt na schowek lecz czy gracz posiada przy sobie jedną np. perle i w schowku ma jedną i chciałby wyciagnać tą jedną to daje mu 3 a w schowku robi się minus

oto kawałek koduodpowiadajacy za to 

on inventory click:
	event-inventory is not player's inventory
	if name of event-inventory is "&8&lSchowek..":
		cancel event
		if clicked slot is 10:
			if {perla::%player%} is not 0:    
				set {_iloscperelprzysobie} to number of ender pearl in player's inventory
				if {_iloscperelprzysobie} is not {@limit.perla}: 
					set {_wyplacperly} to {@limit.perla} - {_iloscperelprzysobie}
					if {_wyplacperly} is set:
						give {_wyplacperly} of ender pearl to player
						remove {_wyplacperly} from {perla::%player%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 minuty temu, thesochac napisał:

nie za bardzo wiem jak to zrobić, mógłbym cie prosić o podanie przykladu ?

chodziło mu o operatory logiczne. 


> ten znak oznacza większe np:
if 2 > 1
Ten warunek zwróci true(prawdę)


< ten oznacza mniejsze np:
if 2 < 1
Ten warunek zwróci false(fałsz) bo dwa nie jest mniejsze od jeden

== ten oznacza równe np:
 

if 1 == 1 zwróci true (prawdę)

możesz też używać ich w połączeniu np:

<= mniejsze lub równe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie sprawdzasz podczas wyciągania, czy w schowku jest wystarczająca liczba pereł, więc skrypt daje tyle ile brakuje graczowi w ekwipunku.

on inventory click:
	event-inventory is not player's inventory
	if name of event-inventory is "&8&lSchowek..":
		cancel event
		if clicked slot is 10:
			if {perla::%player%} is not 0:    
				set {_iloscperelprzysobie} to number of ender pearl in player's inventory
				if {_iloscperelprzysobie} is not {@limit.perla}: 
					set {_wyplacperly} to {@limit.perla} - {_iloscperelprzysobie}
					if {_wyplacperly} is set:
						if {_wyplacperly} is less than or equal to {perla::%player%}:
							give {_wyplacperly} of ender pearl to player
							remove {_wyplacperly} from {perla::%player%}
						else:
							give {perla::%player%} of ender pearl to player
							set {perla::%player%} to 0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 godzin temu, Shooterowy napisał:

Nie sprawdzasz podczas wyciągania, czy w schowku jest wystarczająca liczba pereł, więc skrypt daje tyle ile brakuje graczowi w ekwipunku.


on inventory click:
	event-inventory is not player's inventory
	if name of event-inventory is "&8&lSchowek..":
		cancel event
		if clicked slot is 10:
			if {perla::%player%} is not 0:    
				set {_iloscperelprzysobie} to number of ender pearl in player's inventory
				if {_iloscperelprzysobie} is not {@limit.perla}: 
					set {_wyplacperly} to {@limit.perla} - {_iloscperelprzysobie}
					if {_wyplacperly} is set:
						if {_wyplacperly} is less than or equal to {perla::%player%}:
							give {_wyplacperly} of ender pearl to player
							remove {_wyplacperly} from {perla::%player%}
						else:
							give {perla::%player%} of ender pearl to player
							set {perla::%player%} to 0

 

dziekuje bardzo, wszystko działa jak nalezy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...