Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt policja


minkof4

Pytanie

Potrzebuje skryptu który będzie np. po wpisaniu komendy

/zakuj {nick} - zakuwa gracza (ze nie moze chodzic itp.),

/rozkuj {nick} {moze chodzic itd.}

/przenies {nick} mozna jakos przenisc gracza

/tazer - ktora daje jakis przedmiot np zbroje konia o nazwie tazer ktorym mozna strzelac i jak sie kogos tym strzeli to ma spowolnienie. ale wazne jest to ze zwykla zbroja konia nie mogla strzelac 

/oddajtazer - zabiera tazer z eq

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /zakuj <offline player>:
	trigger:
		set {speed::%arg%} to speed of arg
		set speed of arg to 0
command /rozkuj <offline player>:
	trigger:
		set speed of arg to {speed::%arg%}
command /przenies <offline player>:
	trigger:
		teleport arg to player
  

reszty mi sie nie chce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

W dniu 15.05.2021 o 20:26, CoFFeIN04 napisał:

command /zakuj <offline player>:
	trigger:
		set {speed::%arg%} to speed of arg
		set speed of arg to 0
command /rozkuj <offline player>:
	trigger:
		set speed of arg to {speed::%arg%}
command /przenies <offline player>:
	trigger:
		teleport arg to player
  

reszty mi sie nie chce

Nic nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /palka:
	permission: policja.palka
	trigger:
		if player has stick named "&ePałka policyjna":
			remove stick named "&ePałka policyjna" from player
			send "&7Oddałeś pałkę do depozytu."
		else:
			if player doesn't have enough space for stick named "&ePałka policyjna":
				send "&cNie masz miejsca w ekwipunku."
			else:
				add stick named "&ePałka policyjna" to player
				send "&7Wziąłeś pałkę policyjną z depozytu."
on damage:
	if victim is a player:
		if attacker is a player:
			if attacker's tool is stick named "&ePałka policyjna":
				remove slowness from victim
				apply slowness 3 to victim for 10 seconds
on inventory click:
	if clicked slot is stick named "&ePałka policyjna":
		cancel event
		if index of clicked slot is not between 0 and 8:
			loop 9 times:
				if slot loop-number -1 of player is air:
					set slot loop-number -1 of player to clicked slot
					set clicked slot to air
					stop
			send "&cZwolnij slot w ekwipunku, aby przenieść pałkę."
		else:
			set {_s} to 9
			loop 27 times:
				if slot {_s} of player is air:
					set slot {_s} of player to clicked slot
					set clicked slot to air
					stop
				add 1 to {_s}
			send "&cZwolnij slot na pasku aby przenieść pałkę."
on drop:
	if event-item is stick named "&ePałka policyjna":
		cancel event
on death:
	if drops contains stick named "&ePałka policyjna":
		remove stick named "&ePałka policyjna" from drops
on rightclick:
	if clicked entity is item frame:
		if player's tool is stick named "&ePałka policyjna":
			cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...