Skocz do zawartości
  • 0

Server Crash po /sk reload


Pietrekk144
 Udostępnij

Pytanie

Witam.
Czy orientuje się ktoś dlaczego serwer crash'uje po napisanie /sk reload {ten skrypt}? Działało normalnie do momentu aż dodałem zamianę compressed emeralds na compressed emerald blocks. Zamiana Diamenty na Bloki nie crashowała serwera z jakiegoś powodu.

Orientuje się ktoś co jest nie tak?

Dziękuję = )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 godziny temu, Pietrekk144 napisał:

Witam.
Czy orientuje się ktoś dlaczego serwer crash'uje po napisanie /sk reload {ten skrypt}? Działało normalnie do momentu aż dodałem zamianę compressed emeralds na compressed emerald blocks. Zamiana Diamenty na Bloki nie crashowała serwera z jakiegoś powodu.

Orientuje się ktoś co jest nie tak?

Dziękuję = )

Jakieś błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
23 minuty temu, Pietrekk144 napisał:

bez bledów, wszystko jest dobrze

W moim przypadku nie crashuje, po prostu skrypt jest źle napisany, nie wykrywa go. Zaraz postaram się sprawdzić

 

 

command /compress:
    trigger:
        set {_ings::*} to diamond of unbreaking 10 named "&b&lCompressed Diamonds"and emerald of unbreaking 10 named "&2&lCompressed Emerald" and iron ingot and gold ingot and redstone and lapis and coal
        set {_bloc::*} to diamond block of unbreaking 10 named "&b&lCompressed Diamond Block" and emerald block of unbreaking 10 named "&2&lCompressed Emerald Block" and iron block and gold block and redstone block and lapis block and coal block
        loop {_ings::*}:
            while player has 9 of loop-value:
                remove 9 of loop-value from player
                add {_bloc::%loop-index%} to player

Powinno być git :)

Glicz

Wstawiam kod w code, łączę posty.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /compress:
    trigger:
        set {_ings::*} to diamond of unbreaking 10 with name "&b&lCompressed Diamonds" and emerald of unbreaking 10 with name "&2&lCompressed Emerald" and iron ingot and gold ingot and redstone and lapis and coal
        set {_bloc::*} to diamond block of unbreaking 10 with name "&b&lCompressed Diamond Block" and emerald block of unbreaking 10 with name "&2&lCompressed Emerald Block" and iron block and gold block and redstone block and lapis block and coal block
        loop {_ings::*}:
            while player has 9 of loop-value:
                remove 9 of loop-value from player
                add {_bloc::%loop-index%} to player

Poprawiam bo źle zrobiłem, teraz powinno być git

Glicz

Wstawiam kod w code.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...