Daqler 0 Opublikowano 27 kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2021 on block place: add 10 {pkt::%player%} set {pkt::%player%} to {_pkt} if {_pkt} is bigger or equal to 1000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l2" stop wie ktos co w tym zle jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jaczup 22 Opublikowano 27 kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2021 3 godziny temu, Daqler napisał: on block place: add 10 {pkt::%player%} set {pkt::%player%} to {_pkt} if {_pkt} is bigger or equal to 1000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l2" stop wie ktos co w tym zle jest? Pokaż logi z konsoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 624 Opublikowano 27 kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2021 wytabowanie jest złe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KaWaNoS 24 Opublikowano 28 kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2021 17 godzin temu, Daqler napisał: set {pkt::%player%} to {_pkt} Tutaj powinno być na odwrót, bo teraz zmienna {_pkt} nie jest do niczego przypisywana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Daqler 0 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2021 (edytowane) variables: {pkt::%player%} = 0 {lvl::%player%} = 0 on death of player: if attacker is player: add 100 to {pkt::%attacker%} on death of mob: if attacker is player: add 50 to {pkt::%attacker%} on block place: add 10 {pkt::%player%} set {pkt::%player%} to {_pkt} if {_pkt} is bigger or equal to 1000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l2" stop if {_pkt} is bigger or equal to 2500: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l3" stop if {_pkt} is bigger or equal to 5000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l4" stop if {_pkt} is bigger or equal to 7500: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l5" stop if {_pkt} is bigger or equal to 10000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l6" stop if {_pkt} is bigger or equal to 15000: add 1 to {lvl::%player%} stop send "&aWbiles nowy lvl &2&l7" if {_pkt} is bigger or equal to 20000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l8" stop if {_pkt} is bigger or equal to 25000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l9" stop if {_pkt} is bigger or equal to 30000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles maksymalny level &2&l10" stop #komenda command /level [<text>]: aliases: lvl, poziom trigger: open chest with 1 rows named "&2&lLEVEL" to player wait 1 tick format slot 4 of player with 1 of Bottle o' Enchanting named "&2TWOJ LEVEL: &a%{lvl::%player%}%" with lore "&aTO TWOJ LEVEL" to be unstealable To moj caly skript Edytowane 29 kwietnia 2021 przez Daqler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 624 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2021 tak bez eventu nie da się sprawdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Daqler 0 Opublikowano 29 kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2021 1 minutę temu, CoFFeIN04 napisał: tak bez eventu nie da się sprawdzać To w takim razie jaki ma być ten event? Z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Daqler 0
on block place: add 10 {pkt::%player%} set {pkt::%player%} to {_pkt} if {_pkt} is bigger or equal to 1000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l2" stop
wie ktos co w tym zle jest?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.