Skocz do zawartości

Daqler

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Daqler

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

0

Reputacja

  1. Nie umiem tabować w tej funkcji kod. W notepad++ lepiej mi sie tabuje A i ten kod który podałem nie wiem dlaczego, ale tam gdzie jest aliases i trigger z automatu mi tabuje chociaż pisze poprawnie, bez tabowania
  2. Do dawania rang polecam, plugin luckyperms itd. Skript do tepania gracza do siebie command /dosiebie [<offlineplayer>]: permission: "tphere" permission message: "&aNie masz permisji" aliases: tphere trigger: if arg 1 is set: if offlineplayer-arg is online: teleport arg 1 to player send "&aTeleportuje %arg 1% do ciebie" else: send "&aTen gracz jest offline" else: send "&aWybierz gracz" Dopiero się uczę więc proszę o wyrozumienie
  3. Daqler

    Placeholder

    Wydaje mi się, że może to być %{monety::%player%}%
  4. Daqler

    potrzebuje pomocy

    To w takim razie jaki ma być ten event? Z góry dziękuje
  5. Daqler

    potrzebuje pomocy

    variables: {pkt::%player%} = 0 {lvl::%player%} = 0 on death of player: if attacker is player: add 100 to {pkt::%attacker%} on death of mob: if attacker is player: add 50 to {pkt::%attacker%} on block place: add 10 {pkt::%player%} set {pkt::%player%} to {_pkt} if {_pkt} is bigger or equal to 1000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l2" stop if {_pkt} is bigger or equal to 2500: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l3" stop if {_pkt} is bigger or equal to 5000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l4" stop if {_pkt} is bigger or equal to 7500: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l5" stop if {_pkt} is bigger or equal to 10000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l6" stop if {_pkt} is bigger or equal to 15000: add 1 to {lvl::%player%} stop send "&aWbiles nowy lvl &2&l7" if {_pkt} is bigger or equal to 20000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l8" stop if {_pkt} is bigger or equal to 25000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l9" stop if {_pkt} is bigger or equal to 30000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles maksymalny level &2&l10" stop #komenda command /level [<text>]: aliases: lvl, poziom trigger: open chest with 1 rows named "&2&lLEVEL" to player wait 1 tick format slot 4 of player with 1 of Bottle o' Enchanting named "&2TWOJ LEVEL: &a%{lvl::%player%}%" with lore "&aTO TWOJ LEVEL" to be unstealable To moj caly skript
  6. on block place: add 10 {pkt::%player%} set {pkt::%player%} to {_pkt} if {_pkt} is bigger or equal to 1000: add 1 to {lvl::%player%} send "&aWbiles nowy lvl &2&l2" stop wie ktos co w tym zle jest?
  7. Daqler

    Problem

    tylko ze ja mam
  8. Daqler

    Problem

    Ok dzięki Nie działa Nie
  9. Daqler

    Problem

    Nie zadziałało
  10. Daqler

    Problem

    Niewiem, dlaczego mi to niedziała
  11. Daqler

    Problem

    Spróbuje Nie pomogło
  12. Daqler

    Problem

    TAKI O TO BŁĄD MI POKAZUJE A KOD MAM NASTĘPUJĄCY script load: if folder "plugins/Skript/scripts/YAML" doesn't exists: create folder "plugins/Skript/scripts/YAML" create folder "plugins/Skript/scripts/YAML/klany" command /klan [<text>] [<text>]: aliases: k trigger: if arg 1 is "zaloz": if arg 2 is set: if file "plugins/Skript/scripts/YAML/klany/%arg 2%.yml" doesn't exists: create file "plugins/Skript/scripts/YAML/klany/%arg 2%.yml" set "k.nazwa" to "%arg 2%" in yaml file "plugins/Skript/scripts/YAML/klany/%arg 2%.yml" set "k.lider" to "%player%" in yaml file "plugins/Skript/scripts/YAML/klany/%arg 2%.yml" add "%player%" to yaml file list "k.czlonkowie" from "plugins/Skript/scripts/YAML/klany/%arg 2%.yml" send "&a&lZROBILES KLAN :D" else: send "&4Błąd: %cTA NAZWA JEST JUZ ZAJETA!" stop POMOZE KTOS?
  13. Ogółem, dziękuję za wsparcie, ale problem rozwiązałem inaczej.
  14. Siema, mam taki problem, że jak wpisuje /staty to pokazuje się itemki z statami mieczyk - kille a czaszka szkieleta to - smierci i problem jest w tym, że liczba killi się pokazuje a śmierci już nie variables: {kille::%player%} = 0 {smierci::%player%} = 0 on death of player: add 1 to {smierci::%player%} if attacker is player: add 1 to {kille::%attacker%} add 1 to {smierci::%victim%} command /staty: trigger: open chest with 1 rows named "&eTWOJE STATYSTYKI: &6%player%" to player wait 1 tick format slot 3 of player with 1 of Diamond Sword named "&3TWOJE ZABOJSTWA: &4%{kille::%player%}%" with lore "&aTO SĄ TWOJE KILLE" to be unstealable format slot 5 of player with 1 of Skeleton Skull named "&8TWOJE SMIERCI: &0%{smierci::%player%}%" with lore "&4TO SĄ TWOJE SMIERCI" to be unstealable
  15. Witam mam pytanie, ponieważ robię taki skrypt. I nie wiem jak usunąć pkt variables: {kd::%players%} = 0 on death of player: if attacker is player: add 1 to {kd::%attacker%} remove 1 to {kd::%victim%} nie wiem, add mi działa a remove nie. co mam zrobić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...