Skocz do zawartości
  • 0

Pomoc w skrypcie


Bixeq1

Pytanie

Witam mam problem w skrypcie na osiągnięcia, ogólnie to w gui na /osiagniecia nie ma kompasu powie ktoś co mogę zrobić by działało? (ogólnie robię to format slotem i nie piszcie bym to robił set slotem, ponieważ jestem nowy i nie ogarniam jeszcze set slota)

options:
	osiagniecia: &bOsiagniecia
variables:
	{czas} = 0
	{odbieranie} = 0
on first join:
	set {czas.%player%} to 0
	set {odbieranie.%player%} to 0
every 5 second:
	loop all players:
		add 5 to {czas.%loop-player%}
command /komendadoBixeq1:
	trigger:
		if {czas.%player%} is more than 60:
			if {odbieranie.%player%} is 0:
				set {odbieranie.%player%} to 1
				send "&2&lSukces &r&8» &7Otrzymano nagrode!"
				if player has enough space for 64 emerald block:
					give 64 emerald block to player
				else:
					drop 64 emerald block at the player
			else:
				send "&4&lBlad &r&8» &7Odebrales juz swoja nagrode"
		else:
			send "&4&lBlad &r&8» &7Nie posiadasz wystarczajacej liczby czasu"
command /Bixeqosiagniecie1:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "&bosiagniecia czasowe" to player
		format slot 0 of player with 1 of compass named "&bNagroda za &7&lpierwsza minutke" to close then run [execute player comand "komendadoBixeq1"]
command /osiagniecia:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "{@osiagniecia}" to player
		format slot 0 of player with 1 of gray glass to close
		format slot 1 of player with 1 of compass named "&bNagrody za czas" with lore "&bPosiadasz &7&l{czas.%player%} czasu!" to close then run [execute player comand "Bixeqosiagniecie1"]
		format slot 2 of player with 1 of gray glass to close

edit: Nie patrzcie na komendy

Edytowane przez Bixeq1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
5 minut temu, Bixeq1 napisał:

Witam mam problem w skrypcie na osiągnięcia, ogólnie to w gui na /osiagniecia nie ma kompasu powie ktoś co mogę zrobić by działało? (ogólnie robię to format slotem i nie piszcie bym to robił set slotem, ponieważ jestem nowy i nie ogarniam jeszcze set slota)


options:
	osiagniecia: &bOsiagniecia
variables:
	{czas} = 0
	{odbieranie} = 0
on first join:
	set {czas.%player%} to 0
	set {odbieranie.%player%} to 0
every 5 second:
	loop all players:
		add 5 to {czas.%loop-player%}
command /komendadoBixeq1:
	trigger:
		if {czas.%player%} is more than 60:
			if {odbieranie.%player%} is 0:
				set {odbieranie.%player%} to 1
				send "&2&lSukces &r&8» &7Otrzymano nagrode!"
				if player has enough space for 64 emerald block:
					give 64 emerald block to player
				else:
					drop 64 emerald block at the player
			else:
				send "&4&lBlad &r&8» &7Odebrales juz swoja nagrode"
		else:
			send "&4&lBlad &r&8» &7Nie posiadasz wystarczajacej liczby czasu"
command /Bixeqosiagniecie1:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "&bosiagniecia czasowe" to player
		format slot 0 of player with 1 of compass named "&bNagroda za &7&lpierwsza minutke" to close then run [execute player comand "komendadoBixeq1"]
command /osiagniecia:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "{@osiagniecia}" to player
		format slot 0 of player with 1 of gray glass to close
		format slot 1 of player with 1 of compass named "&bNagrody za czas" with lore "&bPosiadasz &7&l{czas.%player%} czasu!" to close then run [execute player comand "Bixeqosiagniecie1"]
		format slot 2 of player with 1 of gray glass to close

edit: Nie patrzcie na komendy

format slot 0 of player with 1 of compass named "&bNagroda za &7&lpierwsza minutke" to close then run [execute player command "/komendadoBixeq1"]

pisze się ^command^ nie "comand" taka mała poprawka w tym i dodałem "/" przed komenda którą ma wykonać
Podmien te compassy na to co napisalem

PS. wiem ze pisales zeby o tym nie gadac ale serio warto nauczyć sie set slota. Nauka mi zajela 30 min a jest o wiele wygodniejsze pozdrawiam.

Edytowane przez thesochac
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Napisano (edytowane)
34 minuty temu, thesochac napisał:

PS. wiem ze pisales zeby o tym nie gadac ale serio warto nauczyć sie set slota. Nauka mi zajela 30 min a jest o wiele wygodniejsze pozdrawiam.

Spróbuję ogarnąć

 

34 minuty temu, thesochac napisał:

format slot 0 of player with 1 of compass named "&bNagroda za &7&lpierwsza minutke" to close then run [execute player command "/komendadoBixeq1"]

Z tym chodziło że jak wpisze /osiagniecia to nie ma kompasu
 

 

11 minut temu, CoFFeIN04 napisał:

ogarnij go z tym poradnikiem: 

Ok, i tylko się tak spytam czy opłaca mi się zmieniać skrypt z format slota na set slota?

Edytowane przez Bixeq1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
1 minutę temu, Bixeq1 napisał:

Spróbuję ogarnąć

 

Z tym chodziło że jak wpisze /osiagniecia to nie ma kompasu
 

 

Ok, i tylko się spytam czy opłaca mi się zmieniać skrypt z format slota na set slota?

Tak opłaca się. Nie będziesz musiał się męczyć z tworzeniem nowych komend typ /asdfghjkl

Po drugie słyszałem że strasznie format sie buguje i można z niego kraść itemy

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...