Skocz do zawartości

Bixeq1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bixeq1

  • Tytuł
    Początkujący I

Ostatnie wizyty

81 wyświetleń profilu
  1. chodzi o to że kox daje regeneracje 5 ale jeżeli później zjem refa to regeneracja 5 sie usuwa i zamiast tego jest regeneracja 3
  2. on consume: if event-item is golden apple: remove regeneration from player remove absorption from player apply regeneration 3 to player for 5 second apply absorption 2 to player for 180 second apply fire resistance to player for 3 second Skrypt działa ale jeżeli zjem koxa który daje regeneracje 5 a później refa to usuwa się regeneracja 5
  3. postawisz blok i znika po np 3 minutach
  4. Czy da się zrobić skrypt antygrief (czyli klocki postawione randomowo znikają) ale tylko nie na terenie gildii (plugin na gildie to funnyguilds)
  5. Bixeq1

    Pomoc w skrypcie

    Na jaką wersję skripta jest set slot i czy ta wersja działa na minecraft 1.8.8
  6. Bixeq1

    Pomoc w skrypcie

    Spróbuję ogarnąć Z tym chodziło że jak wpisze /osiagniecia to nie ma kompasu Ok, i tylko się tak spytam czy opłaca mi się zmieniać skrypt z format slota na set slota?
  7. Witam mam problem w skrypcie na osiągnięcia, ogólnie to w gui na /osiagniecia nie ma kompasu powie ktoś co mogę zrobić by działało? (ogólnie robię to format slotem i nie piszcie bym to robił set slotem, ponieważ jestem nowy i nie ogarniam jeszcze set slota) options: osiagniecia: &bOsiagniecia variables: {czas} = 0 {odbieranie} = 0 on first join: set {czas.%player%} to 0 set {odbieranie.%player%} to 0 every 5 second: loop all players: add 5 to {czas.%loop-player%} command /komendadoBixeq1: trigger: if {czas.%player%} is more than 60: if {odbieranie.%player%} is 0: set
  8. variables: {cooldawn} = 0 on right click: if player's tool is fern named "&2Marycha": if {cooldawn.%player%} is 0: remove 1 fern named "&2Marycha" from player apply nausea potion of tier 1 to the player for 15 second set {cooldawn.%player%} to 10 loop 10 times: remove 1 from {cooldawn.%player%} wait 1 second stop else: stop on place of fern: if player's tool's name is "&2Marycha": cancel event wytabuj se to i powinno działać
  9. command /msg [<player>] [<text>]: trigger: if arg 1 is online: if arg 2 is set: if {ignore::%arg 1%} is false: send "&8[&bJa &8» &7%arg 1%&8] &7%arg 2%" to player send "&8[&b%player% &8» &7Ja&8] &7%arg 2%" to arg 1 set {r::%player%} to arg 1 set {r::%arg 1%} to player else: send "&4&lBlad &r&8» &7Ten gracz ciebie ignoruje" command /r [<text>]: aliases: /reply trigger: if arg 1 is set: if {r::%player%} is set: send "&8[&bJa &8» &7{r::%player%}&a
  10. variables: on eat of 322:0: cancel event apply regeneration 3 to player for 5 second apply speed 1 to player for 1 second apply absorption 1 to player for 120 second remove 1 golden apple from player stop Jak zrobić by efekt nie był dodawany do czasu tylko ustawiany. Bo jest tak że jak jesz refa i dostajesz efekt Absorbcji na 3 minuty i jesz jeszcze jednego i dostajesz wtedy na 6 minut
  11. [22:21:45 ERROR]: [Skript] 'chest with 3 rows named "&6Tescik"' is not an entity type (menu.sk, line 3: open chest with 3 rows named "&6Tescik" to player') tyle jest w konsoli
  12. tylko że mi się w ogóle gui nie otwiera
  13. command /guitest: trigger: open chest with 3 rows named "&6Tescik" to player wait 2 tick format slot 1 of player with 1 of diamond named "&bTEST" Skrypt na otwieranie gui na komende nie działa, pomoze ktos (jestem nowy w skryptach jakby coś)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...